Jedyna konstruktywna nienawisc

Data: 2013-01-25 13:50:50
Autor: jr
Jedyna konstruktywna nienawisc
Sowietyzm jest wirusem spolecznym, wobec którego trudno być obojętnym. Albo się tego nienawidzi, albo sie temu ulega. Albo się z tym walczy, albo człowiek zaczyna zatracac swoje czlowieczenstwo i powoli staje sie sowietem.
Gdy ktos zarazi się na przyklad syfilisem, musi podjac walke z infekcja na smierc i zycie. Jeśli się nie wytepi do konca kretka bladego z organizmu, bakteria zmutuje, czyli uodporni się na leczenie i stanie się jeszcze grozniejsza. Jezeli organizm wejdzie w jakikolwiek kompromis z choroba, stanie się jej niewolnikiem.
:
Jaka korzysc z nienawisci do sowietyzmu? Wszechstronna. Dlaczego mam nienawidziec np. Rosjan, skoro wystarczy mi nienawisc do zjawiska, które Rosje zniszczylo? Wiekszosc XX-wiecznych konfliktow to mutacje czerwonego syfa.

Data: 2013-01-25 13:46:08
Autor: Marek
On Jan 25, 10:19 pm, "jr" <tractusal...@gru.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:81752540-eb3e-43a8-82ef-c81667f0badcv7g2000yqv.googlegroups.com...
> [...]

> Gdy ktos zarazi si na przyklad syfilisem, musi podjac walke z infekcja na
> smierc i zycie. Je li si nie wytepi do konca kretka bladego z organizmu,
> bakteria zmutuje, czyli uodporni si na leczenie i stanie si jeszcze
> grozniejsza. Jezeli organizm wejdzie w jakikolwiek kompromis z choroba,
> stanie si jej niewolnikiem.
> :
> Jaka korzysc z nienawisci do sowietyzmu? Wszechstronna. Dlaczego mam
> nienawidziec np. Rosjan, skoro wystarczy mi nienawisc do zjawiska, kt re
> Rosje zniszczylo? Wiekszosc XX-wiecznych konfliktow to mutacje czerwonego

A co z Zydofili ?

A kto ich lubi?

No wlasnie - czy, ci, co ich nie lubia, nie sa juz konstruktywni ?

Data: 2013-01-25 23:13:11
Autor: jr
Jedyna konstruktywna nienawisc- oby ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4eebb619-77dc-4c65-a3e6-3b6119f55a8bb11g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

A co z Zydofili ?

A kto ich lubi?

No wlasnie - czy, ci, co ich nie lubia, nie sa juz konstruktywni ?

Oczywiscie ze nie. Zydzi robia wszystko, zeby ich nie lubiano, dlatego trzeba ich po prostu olewac. Sa powazniejsze tematy.

Data: 2013-01-25 17:51:44
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-25 13:50, jr pisze:
Sowietyzm jest wirusem spolecznym, wobec którego trudno być obojętnym. Albo
się tego nienawidzi, albo sie temu ulega.

G*no prawda, można stać z boku i rzetelnie oceniać. Niekoniecznie w superlatywach. Jednak motorem tej oceny nie powinna być nienawiść, jak to jest w twoim wypadku.

Data: 2013-01-25 17:59:15
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdud6s$6bh$2node1.news.atman.pl...

| G*no prawda, można stać z boku i rzetelnie oceniać.

Czego ty mialbys byc dowodem?

 Niekoniecznie w
| superlatywach. Jednak motorem tej oceny nie powinna być nienawiść, jak
| to jest w twoim wypadku.

Ty nienawidzisz ludzi (nienazarte swinskie ryje). Gdybys znienawidzil sowietyzm jako zjawisko, ludzi pozostawilbys w spokoju.
jb

Data: 2013-01-26 10:38:09
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-25 17:59, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości
Albo

| G*no prawda, można stać z boku i rzetelnie oceniać.

Czego ty mialbys byc dowodem?

Absolutnie - nie. Jestem tylko skromnym obserwatorem i poszukiwaczem prawdy.

> [...]

Ty nienawidzisz ludzi (nienazarte swinskie ryje). Gdybys znienawidzil
sowietyzm jako zjawisko, ludzi pozostawilbys w spokoju.

Nie ludzi, a tej zarazy zwanej kapitalizmem, tego systemu gdzie prawo zezwala wyżerać innym z ich misek bezkarnie. Tak samo nienawidzę gnoi o wiecznie nienażartych ryjach wydzierajacym na przerózne sopsoby babciom ich grosiki. Natomiast dla prawdziwych ludzi to ja wszystko.
No cóż - nie mam powodów żeby nienawidzić sowietyzmu.. To dzięki niemu sporo ludzi zaznało poczucia wolności. Spacery i zbieranie grzybów w lesie, bez pozwolenia jaśnie pana, korzystanie z wód jezior i rzek itd. Gdyby nie sowietyzm to o takim czymś pewnie moglibyśmy tylko poczytać w literaturze typu fantasy.

Data: 2013-01-26 15:52:12
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:ke085q$22p$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Absolutnie - nie. Jestem tylko skromnym obserwatorem i poszukiwaczem prawdy.

Chcesz tak oszukac innych, czy tylko siebie.

| > |

| Nie ludzi, a tej zarazy zwanej kapitalizmem, tego systemu gdzie prawo
| zezwala wyżerać innym z ich misek bezkarnie.

Twoj jezyk mowi prawde za ciebie.

 Tak samo nienawidzę gnoi o
| wiecznie nienażartych ryjach wydzierajacym na przerózne sopsoby babciom
| ich grosiki.

Typowa komusza dialektyka traktujaca ludzi jak bydlo.
Wasz folwark zwierzecy sie skonczyl Andrzeju. Wyrazaj sie bardziej kulturalnie.

> [...]
| lesie, bez pozwolenia jaśnie pana, korzystanie z wód jezior i rzek itd.
| Gdyby nie sowietyzm to o takim czymś pewnie moglibyśmy tylko poczytać w

Towarzyszu! Kiedy ostatnio byliscie na grzybach?
Jezdzicie na rybki do Szwecji? To co mi tutaj fantastyka oczy mydlisz?

Data: 2013-01-26 15:52:57
Autor: jr
> [...]

prawdy.

Chcesz tak oszukac innych, czy tylko siebie.

| > |

Data: 2013-04-13 19:52:54
Autor: abc
> [...]

No cóż - nie mam powodów żeby nienawidzić sowietyzmu.. To dzięki niemu sporo ludzi zaznało poczucia wolności. Spacery i zbieranie grzybów w lesie, bez pozwolenia jaśnie pana, korzystanie z wód jezior i rzek itd. Gdyby nie sowietyzm to o takim czymś pewnie moglibyśmy tylko poczytać w literaturze typu fantasy.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jak zwał, tak zwał

Jedyna konstruktywna nienawisc