Jedyna okazja

Data: 2009-08-09 22:59:07
Autor: dziobak
Jedyna okazja
Witam!

... posłuchać chamskiego disco-polo z charczących samochodowych głośników :

SBN Rabe :/

Nie , nie - nie goście , bywalcy i "jajakobyły bazowy" , tylko aktualnie miłościwie panująca obsada bazowych.

To się teraz nazywa "Bieszczadzkie Klimaty"

Stresu - gratuluję , tak trzymać.

pozdrawiam

Pieszy

p.s. przyznaje ,ze wykonałem na Rabe kiedyś muzykę mechaniczną ale repertuar i "co to sie panie działo" spowodowało ,ze był to niezły happening.

Data: 2009-08-10 05:49:12
Autor: serak
Jedyna okazja
A można tam już sobie zrobić stosowny  tatuaż

Data: 2009-08-10 19:40:24
Autor: dziobak
Jedyna okazja

Użytkownik "serak"  napisał w

A można tam już sobie zrobić stosowny  tatuaż

Znaczy "I [serduszko] Rabe "  ?

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-08-10 11:57:46
Autor: Lech
Jedyna okazja
Mirek nie bij piany.
Gdyby nie jak go nazywasz Stresu tej bazy już by nie było- nawet w
takiej postaci.
Czasy się niestety zmieniają.
Coś się  kończy bezpowrotnie czy tego chcę czy nie - sam przecież tam
nie bedziesz siedział ani tez ja, wiec nie miej pretensji że jest jak
jest.

Lech

Data: 2009-08-10 21:21:01
Autor: Tomek D
Jedyna okazja

Użytkownik "Lech" <lech.rybienik@xxxxxxx.xxx>
[...]
Lech

Lechu, na miłość Boską pisz pod jakimś innym nickiem bo się źle kojarzysz ;-)

pzdr.
Tomek D
--
Mój adres: http://cerbermail.com/?z2zDEcPbJl
http://got.tutor.waw.pl http://blogprzewodnika.blogspot.com/

Data: 2009-08-10 23:30:12
Autor: dziobak
Jedyna okazja

Użytkownik "Tomek D"  napisał

Lechu, na miłość Boską pisz pod jakimś innym nickiem bo się źle kojarzysz ;-)

popieram , nie mógłbyś sie podpisywać "Ania"  :>>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-08-10 23:28:40
Autor: dziobak
Jedyna okazja

Użytkownik "Lech"  napisał

[...]

Wiesz to jest tak, że może ich nie potrafiliśmy/niechcielismy wychować, a może oni nie byli na to podatni, w każdym razie coś człowieka gryzie.
Nie wykluczone , że za 15 lat tam właśnie będę siedział o ile w ogóle jeszcze będę.
Wiesz jak tam uważam , że iść w dół ten cały interes zaczął od momentu jak komuś tak rozdęło ego, że wybudował monumentalną wiatę , która wielu preclowiczów może sobie i chwali (ba , ja tez) bo można w niej się spokojnie przespać po sezonie. Tylko, że przeniósł się do niej bazowy , który dawniej spał w namiocie przy ognisku i był w "centrum uwagi" i vice versa a teraz się kompletnie wyalienował i baza jest dla niego wrzodem na dupie jego prywatnych wakacji, właśnie tak to widzę subiektywnie oczywiście ale też i tak to wygląda zdaniem nieco bardziej reprezentatywnej próbki.

Wiesz , nie wiem czy nie lepiej by było gdyby nie było niż ma być w takiej formie jak teraz. Ja juz tam bywam raczej nie w sezonie bazowym, zwłaszcza od czasu jak mnie stamtąd wywiało dwa lata temu po tym jak pies z kulawą noga nie powiedział mi "cześć Pieszy, fajnie, że jesteś".
Zjechałem wtedy na dół , przekimałem sie w aucie na stacji benzynowej w Sanoku i pojechałem do domu. Na szczęście mam jeszcze swoje miejsce w Bieszczadach i uśmiechy ludzi, których lubię i szanuję. :)

A żeby nie wyszło na to, ze jestem narzekalski to powiem co widziałem gdzie indziej.

Jest taka chałupa jak Lubelskiego SKPB (chylę czoła i zamiatam czapka po staropolsku do samej ziemi za to przede wszystkim, że tak pozytywnie się różni od warszawskiego)  w Zawadce Rymanowskiej gdzie wszyscy obecni od najmłodszych do najstarszych klubowiczów plus goście siedzą ze sobą przy jednym stole i jest im ze sobą dobrze, podobnie zresztą było na byłej niestety bazie, także  lubelskiej w Beskidzie Niskim (rzut beretem na zachód od Komańczy), której lokalizacji w tej chwili niestety nie pomnę a przywitała nas tam piękna gospodyni wyrwana z rzeczywistości, tej paskudnej rzeczywistości.

Napisałeś : "Coś się  kończy bezpowrotnie czy tego chcę czy nie "  - myślisz, że bezwzględnie i koniecznie? Chciałem wysłać mojego młodego na obsadę na Rabe, myślisz ,że Pani Pełnomocnik SBN Rabe zechciała łaskawie na maila odpowiedzieć? Nie miej złudzeń - nie odpowiedziała

Czyżby ta nabyta stołeczność tak ludziom odpier**** ???

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2009-08-10 23:36:54
Autor: any
Jedyna okazja
dziobak pisze:

Czyżby ta nabyta stołeczność tak ludziom odpier**** ???

Nie, Ty się starzejesz...

any

Data: 2009-08-10 23:59:20
Autor: dziobak
Jedyna okazja

Użytkownik "any"  napisał

Nie, Ty się starzejesz...

Ale tak nagle!!

Faceci się nigdy nie starzeją i dlatego tak boli nieposłuszne nastoletniemu umysłowi ciało.

Kurde jak piszę, że mam syna i żonę to już sie kwalifikuje na karmę dla zwierząt??  ;)

To jeszcze mi powiedz co jest wyznacznikiem starzenia się, bo chyba nie uważanie ,że młodzi są cipy.

pozdrawiam i biorę uwagę pod uwagę  :)

Pieszy

Data: 2009-08-11 00:09:37
Autor: any
Jedyna okazja
dziobak pisze:

Ale tak nagle!!

No!
To przychodzi niezauważalnie.
Mędrcy twierdzą, że jak po czterdziestce budzisz się rano i nic Cię nie boli, to znak, że nie żyjesz...

To jeszcze mi powiedz co jest wyznacznikiem starzenia się,

A to proste - nietolerancja dla jedynej znanej osobnikom kilka lat młodszym formy ekspresji... albo trawki nie jarasz?
W każdym razie na jedno wychodzi.

pozdrawiam i biorę uwagę pod uwagę  :)

:-)
I tak Ci nic to nie pomoże, po prostu nie jesteś targetem dla Rabe.

any

Data: 2009-08-10 09:58:10
Autor: Olin
Jedyna okazja
Dnia Sun, 9 Aug 2009 22:59:07 +0200, dziobak napisał(a):

disco-polo z charczących samochodowych głośników

Widocznie bazowy nie jest audiofilem.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

Data: 2009-08-10 12:22:51
Autor: dziobak
Jedyna okazja
Olin  napisał(a):

Widocznie bazowy nie jest audiofilem.

I terapeutycznie rozwalił mnie na łopaty :))
Dzięki, już mi przeszło :)

pozdrawiam

Pieszy

Jedyna okazja