Jedyna wladza w Polsce

Data: 2011-02-14 07:19:58
Autor: D.J.MC Donald Musk
Jedyna wladza w Polsce
Jezeli tylko zalozymy, ze PO, SLD, PSL, TVN inne media itd to sa to
ludzie Kiszczaka to wszystko stanie sie jasne jak slonce!

Data: 2011-02-14 16:36:16
Autor: zinek
Jedyna wladza w Polsce

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d5e984d2-7ca8-4e5b-ace3-837d05fc1d1fm7g2000vbq.googlegroups.com...
Jezeli tylko zalozymy, ze PO, SLD, PSL, TVN inne media itd to sa to
ludzie Kiszczaka to wszystko stanie sie jasne jak slonce!

nie wiem czy psl ale wszystko pozostale z duzym prawdopodobienstwem w rekach ubecji i kurew importowanych z moskwy. lacznie z tvn 24 ktorego ojcem dyrektorem jest wspolpracownik WSI

Data: 2011-02-14 07:43:37
Autor: D.J.MC Donald Musk
Jedyna wladza w Polsce
On 14 Lut, 16:36, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:d5e984d2-7ca8-4e5b-ace3-837d05fc1d1fm7g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

ubecji i kurew importowanych z moskwy. lacznie z tvn 24 ktorego ojcem

PSL na 100%. Przeciez to pogrobowcy ZSL a kiszczak nie pozwolilby im
rzadzic wspolnie z PZPR gdyby nie mial na nich hakow....
Oni sa u wladzy od 1945 roku!
I kto by powiedzial, ze polski chlop glupi jest?

Data: 2011-02-15 09:19:03
Autor: Dobromir
Jedyna wladza w Polsce

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:d5e984d2-7ca8-4e5b-ace3-837d05fc1d1fm7g2000vbq.googlegroups.com...
Jezeli tylko zalozymy, ze PO, SLD, PSL, TVN inne media itd to sa to
ludzie Kiszczaka to wszystko stanie sie jasne jak slonce!

Jezeli założymy, że PIS, Samoobrona i LPR to komusza sitwa wszystko staje się jasne!

PD

Data: 2011-02-15 16:58:45
Autor: cirrus
Jedyna wladza w Polsce
[...]