Jedynym osiagnieciem Kaczynskiego to ...

Data: 2011-01-18 14:49:41
Autor: Marian
Jedynym osiagnieciem Kaczynskiego to ...

Uytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisa w wiadomoci

Jak donosi z Warszawy nasz korespondent "cyc" :

Jedynym osiagnieciem Kaczynskiego to skuteczne podzielenie narodu ,
ktore doprowadzilo do sytuacji wyjatkowej i bliskiej domowej wojny !
W tym zakresie L. K okazal sie byc wrecz geniuszem !!.
Wspomagal go w tym dziele zyjacy przez przypadek psychopata , jego brat
blizniak , konus !mjacy na sumieniu smierc conajmniej 96 osob , ofiar
smolenskiej katastrofy , conajmniej smierc p. Blidy i conajmniej smierc
pracownika lodzkiego poselskiego biura PiS-u .  Tych dokonan nikt nie jest
w stanie odebrac konusowi !.

Agencja TASS

Data: 2011-01-18 15:06:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
Jedynym osiagnieciem Kaczynskiego to ...
wtorek, 18 stycznia 2011 14:49. carbon entity 'Klin'

Agencja TASS

Z tego co wiem, to się obecnie nazywa "Интерфакс", jeśli się nie mylę...

Data: 2011-01-18 15:14:34
Autor: Marian

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:ih46pb$tj4$1news.onet.pl...
wtorek, 18 stycznia 2011 14:49. carbon entity 'Klin'

Agencja TASS

Z tego co wiem, to się obecnie nazywa "Интерфакс", jeśli się nie mylę...

Mylisz się, teraz nazywa się ITAR-TASS a jak tak z priwyczki opuściłem ITAR. Winowat.
"Interfaks" to inna bajka.

--
M.

Jedynym osiagnieciem Kaczynskiego to ...