Jedzcie dorsze bo gówno gorsze.

Data: 2018-01-04 07:02:10
Autor: stevep
Jedzcie dorsze bo gówno gorsze.
# Łepkowska o "Koronie królów": Dialogi z pierwszej wersji były jeszcze  gorsze #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4whs

--
stevep

Data: 2018-01-04 07:03:27
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 07:02 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

# Łepkowska o "Koronie królów": Dialogi z pierwszej wersji były jeszcze  gorsze #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4whs

A może to jaki¶ kolejny pisowski mały Kazio to zrealizował.

--
stevep

Data: 2018-01-04 13:09:37
Autor: silvio balconetti
Am 04.01.2018 um 07:03 schrieb stevep:
> [...]

>Gdyby "Koronę królów" pokazywał Polsat, nie byłoby takiego zainteresowania. A TVP? Wszyscy licz±, że się wyłoży<

Cos w tym jest, ale chyba to prezes Kurski zrobil z tego serialu polityke, wiec musza cierpiec inni. Aktorzy, scenarzysci, dekoratorzy, konsultanci i inni. Obejrzalem 4 odcinki (na tyle mi pozwolono) z zanteresowaniem. Ale o gustach sie nie dyskutuje.
Przeczytalem, ze Aldona/Anna mlodo umrze, to bede w zalobie, a pociesze sie tym, ze Kazimierz bedzie bardzo jurny...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Jedzcie dorsze bo gówno gorsze.