Jedzie ktoś za tydzień w Beskidy MTB Trophy?

Data: 2016-05-18 04:50:42
Autor: Michał Kieś
Jedzie ktoś za tydzień w Beskidy MTB Trophy?
Jak w temacie, w końcu, po chyba 5 latach obiecywania sobie, że "za rok na pewno pojadę", tym razem udało się poskładać terminy, więc po raz pierwszy zaliczę etapówkę z zaznaczoną trasą dla wygolonych łydek :D dotąd raczej unikałem takich imprez na korzyść umarłej TransCarpatii.. Ktoś się też wybiera? Pewnie będę jedyny z kołem 26" :D

Jedzie ktoś za tydzień w Beskidy MTB Trophy?