Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.

Data: 2010-12-30 09:50:47
Autor: Barbarella
Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ifhflc$3o7$1inews.gazeta.pl...
Antypromocja! Szatański koncept! Powód, by znowu mówić o Częstochowie w niekorzystnym świetle! Opozycja krytykuje pomysł SLD o wprowadzeniu opłat dla turystów.

Zastanawiam się dlaczego akurat 4 zł, a nie 5?! Ja bym brała po 5. Oprócz tego 5 zł obowiązkowo na tacę! Do licznych skarbonek mozna wrzucać dowolne wartości byleby nie dzwoniły kiedy wpadną w otchłań skarbonki stąd wskazane byłyby banknoty minimum 10-ciozłotowe. Do dyscyplinowania pielgrzymów należałoby zainstalować kamery kontrolujące aktywność czyli hojność takiego pielgrzyma! Nie dopełniłby obowiązku straż jasnogórska brałaby delikwenta/delikwentkę za łeb na jednej z bram i pobierała haracz plus opłaty manipulacyjne!

BB

Data: 2010-12-30 10:03:39
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Barbarella" <razor@benzai.eu> napisał w wiadomości news:4d1c4806$0$2448$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a kto ci biedaczko lewacka kaze tam jechac?
Lez spokojnie w swoim pokoiku i czekaj na kolejnego klienta....

Data: 2010-12-30 13:29:39
Autor: raff
Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.
Zastanawiam się dlaczego akurat 4 zł, a nie 5?! Ja bym brała po 5.

A ładna chociaz jestes ?

Wiesz, brac to sobie mozesz chciec, tylko ktory klient zaplaci ?

R.

Data: 2010-12-30 13:51:42
Autor: Barbarella

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:ifhtvn$1mt$1news.onet.pl...
Zastanawiam się dlaczego akurat 4 zł, a nie 5?! Ja bym brała po 5.

A ładna chociaz jestes ?

Wiesz, brac to sobie mozesz chciec, tylko ktory klient zaplaci ?

R.

Łysy chłopczyku, co ty możesz wiedzieć o miłości fizycznej? Trzepiesz kapucyna pod kołderka i tyle masz tej przyjemności.

BB

Data: 2010-12-30 22:06:34
Autor: Azor jest pedałem

Użytkownik "Barbarella" <razor@benzai.eu> napisał w wiadomości news:4d1c80b6$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.