Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.

Data: 2010-12-30 10:01:38
Autor: D. J. MC Donald Musk
Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ifhflc$3o7$1inews.gazeta.pl...
Antypromocja! Szatański koncept! Powód, by znowu mówić o Częstochowie w niekorzystnym świetle! Opozycja krytykuje pomysł SLD o wprowadzeniu opłat dla turystów.

zwykla sprawa. Nazywa sie to oplata klimatyczna a w Cz. jest dobry klimat!
Jak kiedys do mnie Kałecki - nie daj Boze -  przyjedziesz to tez taka zaplacisz
wynosi 2 zł dziennie!

Data: 2010-12-30 13:10:54
Autor: Barbarella

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:ifhhpa$bhp$1news.ett.com.ua...

[...]

Pewnie jesteś ultrakatolikiem więc powinieneś zgodnie ze swoim pismem udzielić gościny Kałeckiemu bezpłatnie! Ba, nawet żony mu powinieneś udzielić! Niech kobiecina w końcu zrozumie, że twoje pierdzenie w trakcie dymania to nie orgazm.

BB

Data: 2010-12-30 13:31:34
Autor: raff

"Barbarella" <razor@benzai.eu> wrote in message news:4d1c76d5$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ach, to ty jestes kolejny klon Bombla ?

To lecisz do smietnika.

R.

Data: 2010-12-30 22:21:53
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Barbarella" <razor@benzai.eu> napisał w wiadomości news:4d1c76d5$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kałecki bedzie merszkal bezplatnite
Na dzialce mam ladny domek. Szczypioru przeciez nie bede zalowal
ale ty do robotyy bedziesz miala kawal drogi. Jakies 9 kilometrow piechota. Cyba, ze cie na koniu ktos podwiezie
Ale co tam. dasz rade...

Jedziesz do Częstochowy, szykuj kasę.