Jego głowa niech spocznie na moim talerzu

Data: 2012-08-25 10:15:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Jego głowa niech spocznie na moim talerzu
Jedną z najzabawniejszych konstatacji ostatnich wręcz godzin jest twierdzenie (przywołała je „ŁRzeczpospolita”), że jakoby były amerykański prezydent Roosevelt jest kłamcą katyńskim. Ameryka na tę wieść zawyła z rozpaczy, Polska załkała z oburzenia. A wszystko przez to drodzy Wolacy, że na początku września amerykańskie, tajne dotąd papiery dotyczące Katynia, mają być upublicznione, i z tych papierów dziś już jasno wedle histerycznych historyków wynika tak straszny i porażający wniosek.

Tak, tak Franklin Delano Roosevelt od  lat i od  zawsze perfidnie kłamał w sprawie Katynia. Myślę więc, że czym prędzej należy wystąpić o ekstradycję do Polski tego przestępcy. A co, nie da się, Roosevelt nie żyje? To nie szkodzi, do odpowiedzialności należy pociągnąć i przed surowym polskim wymiarem sprawiedliwości należy postawić potomków tego szczura. W Polsce to zresztą jest ulubione zajęcie i obyczajowy wręcz standard: za winy i przewinienia dziadków i ojców zasłużoną karę ponieść muszą wnuki i synowie. No, to co panowie lustratorzy? Do roboty, dajcie mi tu głowę zdrajcy! Jakiegokolwiek!
sobota, 25 sierpnia 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2839-jego-glowa-niech-spocznie-na-moim-talerzu.html

Data: 2012-08-25 01:19:11
Autor: HaMMeR
Jego gowa niech spocznie na moim talerzu
W dniu sobota, 25 sierpnia 2012 10:15:25 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

To jest niemozliwe! Jak moze rebestein zobaczyc wlasny sciety leb??

Data: 2012-08-25 10:26:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:c7c6c8ea-4874-42e6-a7b8-e32b905a3698googlegroups.com...
http://revelstein.blox.pl/2012/08/2839-jego-glowa-niech-spocznie-na-moim-talerzu.html

To jest niemozliwe! Jak moze rebestein zobaczyc wlasny sciety leb??

Może odniesiesz się w końcu do treści, nie do autora? Ale cosik wydaje mi się, że nie potrafisz, młoteczku?

Data: 2012-08-25 05:07:57
Autor: HaMMeR
Jego gowa niech spocznie na moim talerzu
W dniu sobota, 25 sierpnia 2012 10:26:24 UTC+2 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:

> http://revelstein.blox.pl/2012/08/2839-jego-glowa-niech-spocznie-na-moim-talerzu.html

To jest niemozliwe! Jak moze rebestein zobaczyc wlasny sciety leb??

Moe odniesiesz si w kocu do treci, nie do autora? Ale cosik wydaje mi si, e nie potrafisz, moteczku?

Tresc jest rownie goowniana co jej 'tfurca', wiec nie mam do czego sie odnosic!
A poza tym, nie komentuje scierw, dla nich mam jedynie inwektywy! Probujesz zrozumiec slepa intelektualnie mutacjo?

Data: 2012-08-25 11:02:23
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50388c31$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bezmyślny durniu! On nie napisał niczego, czego nie znali by historycy od lat- a Ty to łykasz jak żaba muł. Teraz polonia amerykańska zadziałała- i mając zostać ujawnione dokumenty amerykańskie na ten temat- a Ty zamiast się cieszyć, że przecież to znaczny sukces polonii- biorąc pod uwagę np jej skłócenie (wywołane i podtrzymywane często od czasów Bieruta przez "polskie" rządy)- cytujesz antypolskiego śmiecia- samemu się takim stając. Bo przecież nie zrozumiesz, że w ten sposób plujesz tym pomordowanym na ich bezimienne mogiły, matole?

A jednak się urodził, i karierę robi na grobach

--

Chiron

Data: 2012-08-25 11:19:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1a4at$5ht$1node2.news.atman.pl...

[...]

Rozwiń swoją myśl. Nie bądż tak enigmatyczny. Bo, że Jaruś to czyni, czyli buduje karierę polityczną, nie ulega wątpliwości.

Data: 2012-08-25 11:53:50
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:503898a4$0$1302$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Podawałem Ci już przykłady- na ten przykład fotografowanie się na tle rodziny Blidy, spotkania z nimi przy kamerze, etc

--

Chiron

Data: 2012-08-25 12:05:22
Autor: u2
Jego gowa niech spocznie na moim talerzu
W dniu 2012-08-25 11:53, Chiron pisze:
Podawaem Ci ju przykady- na ten przykad fotografowanie si na tle
rodziny Blidy, spotkania z nimi przy kamerze, etc

Co ty tak namietnie dyskutujesz z ta esbecka menda ? :-)

Data: 2012-08-25 13:15:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1a7bd$8ej$1node2.news.atman.pl...

[...]

Składanie kondolencji jest naganne. Napisz jeszcze, że to Tusk zabił Blidę i będzie komplet.
Cienkie są twoje argumenty.

Data: 2012-08-25 10:37:50
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5038899e$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No i zobacz- sprawa oczywista, znana od początku. Nikt tego nie ukrywał. Nawet Hollywood wtedy kręcąc swoje produkcje przedstawiał nas w negatywnym świetle- lub pomijał (jak w słynnej "Casablance"). To żadna tajemnica- że były to działania mające na celu nie drażnienie Stalina. A Ty o tym dowiedziałeś się dziś od revelsteina. Przecież już Ci pisałem, że gdyby nie ten blog, to Ty w ogóle nie miałbyś poglądów politycznych. Żadnych. Nie dość, że łykasz to gówno antypolskie- to jeszcze tu pastujesz. A jedyny Twój argument, z któym wyskakujesz jak Ci logicznei pokazać, że Twoja wiedza polityczno- historyczna to wyłącznie revelstein? Ano taki, że żyjesz dużo lat, i się znasz.
Widzisz, jak fatalnym systemem jest demokracja? No sam widzisz.

--

Chiron

Data: 2012-08-25 11:10:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1a2st$495$1node2.news.atman.pl...

[...]

Biedaczku. Ty nic ne zrozumiałeś. W cytowanym pisaniu Revelsteina wcale nie chodzi o Roosevelta, ale o naszych politycznych pojebów, którzy twierdzą, że za grzechy ojców muszą odpowiedzieć ich potomkowie. Jednocześnie, jeśli ich właśni ojcowie grzeszyli, to oni za to nie odpowiadają (vide Kaczyński i inni).

Data: 2012-08-25 11:45:58
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50389670$0$1307$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Aha- no to poproszę konkretny przykład takiego żądania. O co dokładnie chodzi- bo sprawę znam, a nie wiem, o czym piszesz

--

Chiron

Data: 2012-08-25 13:11:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k1a6sl$80b$1node2.news.atman.pl...

[...]

Proszę bardzo: Jaruś podał w wątpliwość bezstronność sędziny sądzącej byłą minister finansów. Stwierdził, że należałoby prześwietlić jej życiorys i przodków. Przykłady można mnożyć. Nie widzę potrzeby, by przekonywać przekonanego. Nie mam zamiaru kopać się z koniem.

Data: 2012-08-25 13:21:09
Autor: Chiron

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5038b2f7$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

[...]

I znów nie zrozumiałeś. Jak nie zobaczysz, kim byli w Polsce "niezawiśli" sędziowie, wydający absurdalne, krzywdzące i antypolskie wyroki- a właściwie zrozumiesz, kim byli ich rodzice, dziadkowie- z jakich to dynastii się wywodza- gówno zrozumiesz. Problem polega na tym, że w Polsce kluczowe dziedziny- jak sądownictwo- jest w łapach tych samych rodzin, od 1944 roku (albo i czasem wcześniej) wysługujących się zaborcom. OK- nie wszyscy, jednak co stoi na przeszkodzie ich zlustrować? Jak spodziewać się obiektywnego wyroku w sprawie ludobójców stalinowskich, morderców sądowych- skoro wyrok być może wydawać będzie wnuczek tegoż? A jak ktoś nie ma w rodzinie takiego trefnego przodka- to czegóż ma się bać?

Poza tym- co to ma wspólnego do jasnej ciężkiej z tym, co napisałeś?! Połączysz mi to logicznie?

--

Chiron

Data: 2012-08-25 13:55:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:k1acf4$d8d$1node2.news.atman.pl...

[...]

Na twoją chorobę nie ma lekarstwa. Będziesz miał to do śmierci. Jesteś taki, jak ten norweski morderca. I z tym umrzesz, a całe życie będziesz nieszczęśliwy i bez przerwy będziesz swoje nieszczęście wypłakiwał.
I to byłoby na tyle w tej kwestii.
Howgh!

Data: 2012-08-25 10:49:44
Autor: mkarwan
[...]

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-08-25 23:20:36
Autor: pluton_
Jego gowa niech spocznie na moim talerzu
Jest te zdjcie, na ktrym jest biay kot z rud gow.

Kurwan, czy jako szczyry patridiota i prawdziwy wolak zglosiliscie to
odnosnym wladzom ?

Nullification

Data: 2012-08-26 01:23:09
Autor: Grzegorz Z.
Jego gowa niech spocznie na moim talerzu
pluton_ napisa:

Jest te zdjcie, na ktrym jest biay kot z rud gow.

Kurwan, czy jako szczyry patridiota i prawdziwy wolak zglosiliscie to
odnosnym wladzom ?

hhehehehe

--
"Nauka nie obalia starych mitw, tylko je doprecyzowaa."

Jego głowa niech spocznie na moim talerzu