Jego zdjęcie nie będzie promowane przez najwi

Data: 2017-08-22 13:48:03
Autor: Lord Donald
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez najwi
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez największe media. Ale to właśnie on stał się symbolem katastrofy, którą zgotowała sobie Europa

Islamski terroryzm od ostatniego czwartku ma twarz tego dziecka. Za neutralnymi słowami typu ,,incydent" czy stwierdzeniem, że ,,furgonetka wjechała w tłum" kryją się prawdziwe dramaty. Najbardziej wymownym jest śmierć 7-letniego Juliana Cadmana.

3-letni Syryjczyk Aylan Kurdi był na ustach całego świata. Jego historia, którą w przejmujący sposób opowiadały media, stała się symbolem tragedii uchodźców. Środki masowego przekazu pomijały mniej wygodne szczegóły dla całej historii (np. dlaczego jego ojciec zdecydował się na ryzykowną podróż do Europy).

Tymczasem jedyną ,,winą" Juliana było to, że po prostu przechodził La Rambla tak jak dziesiątki tysięcy mieszkańców i turystów każdego dnia. 7-latek był ,,kochanym członkiem rodziny". Podziwiał miasto ze swoją mamą. ,,Był zabawny, pełen energii i zawsze wywoływał uśmiech na twarzach" - tyle oświadczenie rodziny, która do ostatnich chwil miała nadzieję, że malec przeżył. Jednak wyniki badań DNA brzmiały jak wyrok. Jednym z barbarzyńsko zamordowanych był właśnie on. Matka jest w głębokim szoku i trafiła do szpitala.

http://niezlomni.com/jego-zdjecie-nie-bedzie-promowane-przez-najwieksze-media-ale-wlasnie-stal-sie-symbolem-katastrofy-ktora-zgotowala-sobie-europa-foto/?utm_medium=social&utm_source=facebook.page&utm_campaign=postfity&utm_content=postfity88345

Data: 2017-08-22 14:58:44
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onh5li$1e6k$1gioia.aioe.org...
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez największe media. Ale to właśnie on stał się symbolem katastrofy, którą zgotowała sobie Europa

A wszystko to wina PO i Tuska, n'est pas?

CL

Data: 2017-08-22 12:07:03
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik Lord Donate napisał:

A wszystko to wina PO i Tuska, n'est pas?

CL

Przeca to lyberały z ue i usa są odpowiedzialni za syrię i libię, to oni narobili największego syfu od czasu 2WW.

Z poparciem peło i denata luska.

Data: 2017-08-22 23:24:11
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2017 o 21:07, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka pisze:
[...]

Zgadza się. Jakby nie rozpierdolili im krajów to by siedzieli w nich i żyli jak chcą. Teraz przyjeżdżają i mszczą się. Ale Tusk i jego kolesie w tym przypadku to zwykłe pionasy, co do okupacji bliskiego wschodu mieli gówno do gadania. Mogli jedynie poprzeć albo nie poprzeć, no może udostępnić miejsce na obozy. Co by nie zrobili to i tak, USA, Niemcy, Francuzi, Angole zrobili by swoje. W sumie to mam w dupie muzułmanów i fryców, oraz francuzów, niech się wyżynają na wzajem, aby tylko z dala od naszego kraju.

Data: 2017-08-22 15:14:25
Autor: Zenek Kapelinder
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez największe media. Ale to właśnie on stał się symbolem katastrofy, którą zgotowała sobie Europa
Rozpierdolenie ich krajow ma pewien wplyw na migracje ale nie jest decydujace. Zmienia sie klimat i za jakis czas okolice rownika stana sie niemozliwe do zycia, dzisiaj tam prawie nie daje sie zyc. Gdzies ludzie teraz tam zyjacy beda musieli sie podziac. Z miejscem na Ziemi na razie nie ma problemu. Problemem sa religie bo one powoduja sklocenie ludzi.

Data: 2017-08-23 00:13:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 23 sierpnia 2017 00:14:27 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zenku, ale religie są również potrzebne, Jeżeli jesteś obeznany z filozofią
monistyczną, to wiesz, że medytacyjne praktyki które stanowią o istocie tych
religii są potrzebne do osiągnięcia jedności działań fizycznych (ciała), mowy
i myśli, a w konsekwencji zjednoczenia się ze światem, eliminacji
przeszkadzających emocji wywołujących rozterki, rozdarcia i nieprzyjemności
psychiczne, tudzież małego partykularnego tyrana władczego ego, co ma summa
summarum doprowadzić do jedności ze światem i wyparcia w/w relatywnego ego
przez absolut. Wtedy Wędrowiec uwalnia się od wszystkich dualizmów i zyskuje
całkowite szczęście i ukojenie w celu swojej duchowej Podróży.

Ten schemat mamy z grubsza w buddyzmie, hinduizmie, judaizmie, islamie,
taoizmie. W mniejszym stopniu w rodzimych politeizmach zachodnich, gdzie się
nigdy do końca nie zadomowił i w chrześcijaństwie, z którego w większej części
wyparował po drodze jego rozwoju, dlatego obecny ich stan tych dwóch w pewnym
stopniu jest defektywny/prowizoryczny i nie do końca licuje z rozumem
i godnością doskonałego człowieka.

I ty chciałbyś, żeby człowiek pozbył się tych wszystkich pożytecznych praktyk
i ćwiczeń?

Data: 2017-08-23 00:20:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 23 sierpnia 2017 09:13:58 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

i godnością doskonałego człowieka.

I ty chciałbyś, żeby człowiek pozbył się tych wszystkich pożytecznych praktyk

PS. Nie mówię o idiotach latających z bombami, bo tacy są również w ideologiach
całkowicie ateistycznych (niektórych odłamach anarchizmu), których zapewne też
nie pochwalasz, pomimo że jesteś niewierzący, ale o praktyce "wyższej" religii.

Data: 2017-08-23 00:15:23
Autor: u2
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez naj
Zmienia sie klima

nie pierdol:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-22 15:32:29
Autor: Zenek Kapelinder
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez największe media. Ale to właśnie on stał się symbolem katastrofy, którą zgotowała sobie Europa
Pod ziemia zyjesz ze u Ciebie sie nie zmienia?

Data: 2017-08-23 00:33:38
Autor: u2
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez naj
Pod ziemia zyjesz ze u Ciebie sie nie zmienia?

Etna wybuchnie, Wezuwiusz wybuchnie a ty zenek spierdalaj:)

Data: 2017-08-23 06:30:48
Autor: Lord Donate
gieniusz - jego zdjęcie będzie promowane przez największe media

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

BUUUUUUUUUUUHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

Data: 2017-08-23 06:24:50
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:oni7dp$197j$1gioia.aioe.org...
[...]

Ale winni są! Czeka na nich "DUŁ" z wapnem! ;-)))))))))))))

Mogli jedynie poprzeć albo nie poprzeć, no może udostępnić miejsce na obozy.

Ale winni są! Czeka na nich "DUŁ" z wapnem! ;-)))))))))))))

Co by nie zrobili to i tak, USA, Niemcy, Francuzi, Angole zrobili by swoje.

Ale to oni są winni! Tusk i PO. Czeka na nich "DUŁ" z wapnem! ;-)))))))))))))

W sumie to mam w dupie muzułmanów

Jakie to uczucie? ;-))))))

fryców,

To uwielbiasz! ;-)))

oraz francuzów,

Ooooo, to już sa be bo Cameron nie chciał przyjechac do PRL-pis kiedy go Andre Duda prosił?

niech się wyżynają

W Y R Z Y N A J Ą  ;-)))))

na wzajem,

N A W Z A J E M  ;-))))))

aby tylko z dala od naszego kraju.

Bo jak nie to "DUŁ" z wapnem ;-))))))))))))))))))))

CL

Data: 2017-08-23 06:30:14
Autor: Lord Donate
Jego zdjęcie nie będzie promowane przez największe media.
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <franek.zyto@gmail.com>
napisał w wiadomości
[...]

Nie wiedziałem, że Tusk to taki mocarz! ;-))))

CL

Data: 2017-08-22 20:57:34
Autor: Lord Donald
W dniu 22.08.2017 o 14:58, Lord Donate pisze:
[...]

Rzeczywiście Srajdak masz nieźle zryta tą łepetyną. Za Tuska i jego szwabskich zwierzchników to byś dał się ogolić, wszędzie dopatrujesz się spisku na swojego wodza i twoich panów. Popierdoliło cię na tym szwabskim wygnaniu czy już taki zjebany tam wyemigrowałeś?

Data: 2017-08-23 06:33:04
Autor: Lord Donate
Re lord donald - jego zdjęcie będzie promowane przez największe PiS-media
ŚCIERWO KOMUSZE "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

RZECZYWIŚCIE. Wciąż nosisz tupecik ty stary chuju?  ;-))))

Za Tuska i jego szwabskich zwierzchników to byś dał się ogolić,

Twoją PRL-owską brzytwą? ;-)))

wszędzie dopatrujesz się spisku

Ja?!! Czytasz czasem swoje wypociny? ;-)))

na swojego wodza

Stalin nie jest moim wodzem tylko twoim dziadygo prl-owska.

i twoich panów.

Uwielbiasz mieć panów nad sobą i giąć kark, n'est pas? ;-)))

Popierdoliło cię na tym szwabskim wygnaniu

Plac Czerwony nie jest w Szwabii stary durniu! ;-)))

czy już taki zjebany tam wyemigrowałeś?

Opowiedz nam jak obciągałeś druta nrd-owskim sekeretarzom.
Opowiedz. Please! ;-)))

I weź te tabletki bo znów ci odpierdala! ;-))))

CL

Jego zdjęcie nie będzie promowane przez najwi