Jelen!

Data: 2010-08-25 13:55:36
Autor: brat_olin
Jelen!
Bramka stulecia!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-26 00:56:14
Autor: ligwan
Jelen!
On 25 Sie, 22:55, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:
Bramka stulecia!

Fajnie tylko z ch**owego ujęcia jest na żywo. Po co daj± ujęcia z
kamery niemal równo z końcow± lini± boiska?

Szkoda że nie wiedziałem a mecz był wczoraj naPolsacie

Data: 2010-08-26 10:16:46
Autor: Cavallino
Jelen!
Użytkownik "ligwan" <lligwan@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:70e15b27-9429-4f88-a05a-710dd0cf739dx42g2000yqx.googlegroups.com...
[...]

Mecz był dobrym instruktażem dla polskich drużyn, jak grać z silniejszym przeciwnikiem.
Auxerre grało jak polski zespół - wył±cznie z kontry, a obie bramki padły po rzutach rożnych.
Z jedn± różnic± - nie tracili piłek i grali na ogromnym spokoju.

Co jak co, ale dobrze wyćwiczyć stałe fragmenty gry to powinni¶my być w stanie, nawet mimo słabej kondycji i nienajlepszej techniki.

Data: 2010-08-26 10:18:34
Autor: Mane
Jelen!
W dniu 2010-08-26 10:16, Cavallino pisze:

Mecz był dobrym instruktażem dla polskich drużyn, jak grać z silniejszym
przeciwnikiem.
Auxerre grało jak polski zespół - wyłącznie z kontry, a obie bramki
padły po rzutach rożnych.

Niestety bardzo wielu zawodników w lidze polskiej nie potrafi dośrodkować ze stojącej piłki :)

Z jedną różnicą - nie tracili piłek i grali na ogromnym spokoju.

Co jak co, ale dobrze wyćwiczyć stałe fragmenty gry to powinniśmy być w
stanie, nawet mimo słabej kondycji i nienajlepszej techniki.

Za Engela to była nasz bardzo silna strona.

Data: 2010-08-26 10:30:48
Autor: Cavallino
Jelen!
Użytkownik "Mane" <mane1@wp.pl> napisał w wiadomości news:

Co jak co, ale dobrze wyćwiczyć stałe fragmenty gry to powinniśmy być w
stanie, nawet mimo słabej kondycji i nienajlepszej techniki.

Za Engela to była nasz bardzo silna strona.

Ja akurat o klubach pisałem, bo to co widzę na codzień wychodzi bardzo kulawo, a to łatwo mogłoby stać się atutem.
Ale reprezy rzecz jasna też to dotyczy, tyle że tam trudniej to wykonać, z racji ograniczonego czasu.

Data: 2010-08-26 03:07:12
Autor: JC
Jelen!
On 26 Sie, 10:30, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
Ale reprezy rzecz jasna też to dotyczy, tyle że tam trudniej to wykonać, z
racji ograniczonego czasu.

Smuda ostatnio powiedział Stecowi, że sfg będ± ćwiczyć, jak już
dobierze kadrę na 100%, jaki¶ rok czy pół przed samymi mistrzostwami,
więc póki co przy wolnych można ¶miało przeł±czyć na reklamy na
Polsacie :)

pzdr
JC

Data: 2010-08-26 12:25:46
Autor: Cavallino
Jelen!
Użytkownik "JC" <teufelswerk@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:2e9b691f-3b2c-4a8b-8f04-ccf6cbfe41aev8g2000yqe.googlegroups.com...
wrote:
[...]

On nigdy m±dry nie był, więc nic nowego.

Data: 2010-08-26 10:42:30
Autor: Mane
Jelen!
W dniu 2010-08-26 10:30, Cavallino pisze:

[...]

Pewnie tak ale myślę, że zawodnik na poziomie reprezentacji powinien umieć wykonać taki element gry, a to z tym najbardziej kulejemy, jeśli byśmy potrafili zagrać stojącą piłkę, to myśle ze przez te kilka treningów kadra była by w stanie jakies sensowne rozwiazanie wymyslec.

Data: 2010-08-26 03:10:39
Autor: JC
Jelen!
On 26 Sie, 10:42, Mane <ma...@wp.pl> wrote:
Pewnie tak ale my¶lę, że zawodnik na poziomie reprezentacji powinien
umieć wykonać taki element gry, a to z tym najbardziej kulejemy, je¶li
by¶my potrafili zagrać stoj±c± piłkę, to my¶le ze przez te kilka
treningów kadra była by w stanie jakies sensowne rozwiazanie wymyslec..

Może powinien, ale nie umie raczej. I w idealnym ¶wiecie Smuda byłby
selekcjonerem, a nie trenerem, który musi trzydziestolatków uczyć tego
jakże skomplikowanego zagrania. Swoj± drog±, przypomina mi się, jak po
jakim¶ dennym meczu reprezy Piechniczek się jarał, że mieli¶my więcej
kornerów od przeciwnika, a w każdym z nich inn± my¶l przewodni±. Może
to jest my¶l, wszystkie rozgrywać po ziemi, zadziwiliby¶my ¶wiat.

pzdr
JC

Data: 2010-08-26 01:04:25
Autor: Hades
Jelen!
Użytkownik "brat_olin"
Bramka stulecia!

Nie badzmy tacy skromni. To bramka tysiaclecia.
AM

Jelen!