Jelenia Góra parking strzeżony

Data: 2019-07-06 02:30:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Jelenia Góra parking strzeżony
Jak w temacie. Czasu na szukanie na miejscu będzie mało więc może ktoś coś polecić ?

Data: 2019-07-06 20:04:42
Autor: Irokez
Jelenia Góra parking strzeżony
W dniu 2019-07-06 o 11:30, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Jak w temacie. Czasu na szukanie na miejscu b=C4=99dzie ma=C5=82o wi=C4=99c=
  mo=C5=BCe kto=C5=9B co=C5=9B poleci=C4=87 ?

b=C4=99dzie ma=C5=82o wi=C4=99c=mo=C5=BCe kto=C5=9B co=C5=9B poleci=C4=87

nie rozumiem tego szyfru

--
Irokez

Data: 2019-07-06 21:06:06
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-06 o 20:04, Irokez pisze:
[...]

Bo masz źle ustawiony czytnik :]

On napisał i zadeklarował: Content-Type: text/plain; charset="UTF-8" a Twój czytnik to olał :]
Mnie się poprawnie wyświetla a mam taki sam czytnik jak Ty :]

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-07-07 14:34:56
Autor: kk
On 2019-07-06 21:06, LordBluzg(R) wrote:
[...]

To kwestia "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable" a nie "Content-Type"

Data: 2019-07-07 21:12:01
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-07 o 14:34, kk pisze:

[...]

Cokolwiek. Skoro ja posiadam taki sam czytnik i potrafię go skonfigurować to raczej wina konfigurującego, że jemu się nie wyświetla poprawnie :]

Data: 2019-07-09 20:31:44
Autor: kk
On 2019-07-07 21:12, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Sądzę, że g...o konfigurowałeś. Dlatego właśnie pokazuje jak należy.

Data: 2019-07-09 22:00:40
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-09 o 20:31, kk pisze:

[...]

Chuja się znasz. Właśnie tak go skonfigurowałem, żeby mi bzdur nie wyświetlał :]

Data: 2019-07-09 22:03:13
Autor: kk
On 2019-07-09 22:00, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Żaden czytnik nie wymaga do czytania konfguracji, więc nie pieprz.

Data: 2019-07-09 22:12:01
Autor: LordBluzg(R)
Jelenia Góra parking strzeżony
W dniu 2019-07-09 o 22:03, kk pisze:
[...]
[...]

Od chuja czytników wymaga konfiguracji, to że TB jest bardziej debiloodporny to raczej zaleta :] Większość dziwadeł już zmarła więc trudno spotkać takie ale jeszcze zdarza się OE, PAN czy Noworyta i zjebany Live Mail.

Data: 2019-07-09 23:11:33
Autor: kk
On 2019-07-09 22:12, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Nie żaden nie wymaga, włączając w to Outlook Expressa

Data: 2019-07-09 23:48:47
Autor: LordBluzg(R)
Jelenia Góra parking strzeżony
W dniu 2019-07-09 o 23:11, kk pisze:

[...]
[...]

Pierdolisz. Siedzę na grupach od 2000roku kiedy Ty na stojąco pod dywan wbiegałeś :) Co chwilę ktoś albo zajebał dziwnym kodowaniem pisząc albo miał pojebany odczyt.

No to powiec, mipowiec, czemu Irokezu się wyświetliło pojebanie a nam nie? :)...no chyba że sobie po kretyńsku ustawił domyślne:
Opcje>wyświetlanie>formatowanie>zaawansowane>Poczta przychodząca> UTF-8

Zamiast: Srodkowoeuropejski (ISO-8859-2) :)
W sumie nie wiem jak TB ma domyślnie ale chyba UTF-8.

Data: 2019-07-10 00:40:05
Autor: kk
On 2019-07-09 23:48, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Puknij się w główkę, w 2000 to ja własny serwer NNTP napisałem

Data: 2019-07-10 00:59:31
Autor: LordBluzg(R)
Jelenia Góra parking strzeżony
W dniu 2019-07-10 o 00:40, kk pisze:

[...]
Pierdolisz. Siedzę na grupach od 2000roku kiedy Ty na stojąco pod dywan wbiegałeś :)

Puknij się w główkę, w 2000 to ja własny serwer NNTP napisałem

Chyba kretką w pszetszkolu :D

Data: 2019-07-10 01:02:38
Autor: kk
On 2019-07-10 00:59, LordBluzg(R) wrote:
[...]

Kretką w pszetszkolu to ja w nosie dłubałem

Data: 2019-07-10 20:01:50
Autor: Irokez
Jelenia Góra parking strzeżony
W dniu 2019-07-09 o 23:48, LordBluzg(R) pisze:

Wtrącę się w tą interesującą konwersację

No to powiec, mipowiec, czemu Irokezu się wyświetliło pojebanie a nam nie? :)...no chyba że sobie po kretyńsku ustawił domyślne:
Opcje>wyświetlanie>formatowanie>zaawansowane>Poczta przychodząca> UTF-8

Tak było domyślnie i działa.

Zamiast: Srodkowoeuropejski (ISO-8859-2) :)

Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta samo. Krzaki.

--
Irokez

Data: 2019-07-10 21:49:22
Autor: kk
On 2019-07-10 20:01, Irokez wrote:
[...]

Bo to bez związku jest. To domyślne kodowanie, czyli jakby nie było zadeklarowanego to zawartość zostałaby potraktowana jakby była tak zakodowana. Tyle, że w tamtym artykule kodowanie było zadeklarowane więc i tak rozkodowałoby się zgodnie z zadeklarowanym. Może to kwestia wybranych fontów a nie rozkodowywania.

Data: 2019-07-11 02:01:40
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 2019-07-10 o 20:01, Irokez pisze:

[...]

Czasem mi się też zdarzało (bardzo sporadycznie)...ale w momencie jak były problemy z netem, że wiadomość nie wyświetlała się poprawnie. Ponowne odpalenie TB i wczytanie wiadomości powodowało poprawne wyświetlenie. Jaki masz system?

Data: 2019-07-11 22:31:52
Autor: Irokez
W dniu 2019-07-11 o 02:01, LordBluzg(R) pisze:

[...]

Windows 7 SP1 x64.

--
Irokez

Data: 2019-07-11 11:21:40
Autor: Mirek Ptak
On 2019-07-10 20:01, Irokez wrote:
Zamiast: Srodkowoeuropejski (ISO-8859-2) :)

Przestawiłem, zresetowałem TB, wyczyściłem całkiem subskrypcję łącznie z wywaleniem pliku itp. pobraniem od nowa wszystkiego i nadal jest ta samo. Krzaki.

Kliknij prawym na grupę, właściwości. Tam powinno być w encoding Central European ISO-8859-2 (to na Outlookowców bez deklaracji ;) ) i odhaczone "zastosuj..."
Globalnie się to ustawia w opcjach - kompozycja (?) i na prawo od fontów masz przycisk zaawansowane.

mam nadzieję, ze zadziała :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-07-11 22:31:08
Autor: Irokez
W dniu 2019-07-11 o 11:21, Mirek Ptak pisze:
On 2019-07-10 20:01, Irokez wrote:
[...]

ptaszek wymuszający ISO-8859-2 powoduje tylko tyle, że kolejny post Przemka "wakacyjna sonda.." ładuje się z krzakami. W tym nic się nie zmienia.

--
Irokez

Data: 2019-07-12 17:48:04
Autor: MF
On 10/07/2019 19:01, Irokez wrote:
[...]

To nie problem charsetu (ISO-8859-2/UTF-8/cokolwiek innego), tylko kodowania transportowego Quoted-Printable (w skrócie QP). A konkretnie wywalenie się Twojego Thunderbirda na jego dekodowaniu.

Nie przypominam sobie, by Thunderbird miał jakąś opcję wyłączenia obsługi QP, pobieżne przejrzenie opcji konfiguracyjnych też nie nasunęło niczego sugerującego możliwość (w/wy)łączenia tej funkcji.

Proponuję utworzyć zupełnie nowy profil i na nim zasubskrybować tę grupę. Jeżeli tamten problematyczny post wyświetli się dobrze, problem leży w starym profilu i czeka Cię żmudne przenoszenie starych ustawień na nowy profil. jeżeli nie, być może pomoże czysta instalacja Thunderbirda.

--
MF

Data: 2019-07-12 21:43:43
Autor: Irokez
W dniu 2019-07-12 o 18:48, MF pisze:

[...]

No i chyba czas to zrobić, bo może faktycznie coś jest na rzeczy.
Bardzo często otwierając nowy post dostaję "Serwer grup dyskusyjnych zgłasza, że nie może odnaleźć wiadomości." i trzeba ponownie próbować otwierać aż do skutku.

Tylko właśnie to archiwizowanie poczty i przenoszenie mnie czeka...

--
Irokez

Data: 2019-07-12 23:24:55
Autor: MF
On 12/07/2019 20:43, Irokez wrote:
[...]

<http://mozillapl.org/wiki/Szko%c5%82a> - niby stara strona, ale dalej użyteczna. Tam znajdziesz dobry opis m.in. profili i do czego służą różne pliki w profilu (to może się okazać, że pojedyncze pliki nie są uwzględnione, więc pozostaje Ci guglowanie), gdzie jest trzymana poczta itd.

Aha, tworząc nowy profil nie musisz od razu kasować starego, używając menedżera profili możesz nie tylko za każdym razem wybrać żądany profil, ale nawet ustawić, by domyślnie ładował się ten nowy. O menedżerze profili też jest na ww. stronie.

Powodzenia.

--
MF

Data: 2019-07-06 20:49:00
Autor: jerzu.xyz
Jelenia Góra parking strzeżony
On Sat, 6 Jul 2019 02:30:51 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
wrote:

Jak w temacie. Czasu na szukanie na miejscu będzie mało więc może ktoś coś polecić ?

Wejdź sobie na targeo.pl i poszukaj.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Jelenia Góra parking strzeżony