Jelonek ...

Data: 2010-06-01 01:29:32
Autor: Tomy M.
Jelonek ...
Poranek. Sarny pasą się na zasnutej mgłą polanie. Młody sarniak podnosi głowę i pięknymi wilgotnymi oczami wpatruje się w ciemną ścianę lasu. Zaniepokoił go złowieszczy szelest, ale zanim zdążył pomyśleć o ucieczce, usłyszał huk. Potworny ból przeszył jego serce wraz z kulą, która pruła skórę, wwiercała się w mięśnie, rozrywała tętnice, paliła nerwy. Koziołek nie wiedział co się stało, chciał biec, ratować życie, ale nogi odmawiały posłuszeństwa, ugięły się pod nim, padł na kolana, przewrócił się na bok, a z otwartej tętnicy tryskała krew prosto na ręce wąsatego mężczyzny, który podszedł do zwierzęcia, stanął nad nim i przyglądał się agonii. Koziołek przebierał drobnymi kopytkami wciąż próbując uciekać, ale kopytka mieliły już tylko powietrze, ciało wygięło się w przedśmiertnym skurczu i zamarło.
- Udany strzał, prosto w komorę - rzekł wąsacz z uśmiechem - Teraz trzeba oprawić, ale to nie jest wielki problem. Gdyby były jakieś trudności, zawołam kogoś z wsi.

.... z Internetu

Tomy M.

Data: 2010-05-31 23:57:44
Autor: Eulalia Browarek
Jelonek ...

U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4c044660$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
Poranek. Sarny pas± siê na zasnutej mg³± polanie. M³ody sarniak podnosi g³owê i piêknymi wilgotnymi oczami wpatruje siê w ciemn± ¶cianê lasu. Zaniepokoi³ go z³owieszczy szelest, ale zanim zd±¿y³ pomy¶leæ o ucieczce, us³ysza³ huk. Potworny ból przeszy³ jego serce wraz z kul±, która pru³a skórê, wwierca³a siê w miê¶nie, rozrywa³a têtnice, pali³a nerwy. Kozio³ek nie wiedzia³ co siê sta³o, chcia³ biec, ratowaæ ¿ycie, ale nogi odmawia³y pos³uszeñstwa, ugiê³y siê pod nim, pad³ na kolana, przewróci³ siê na bok, a z otwartej têtnicy tryska³a krew prosto na rêce w±satego mê¿czyzny, który podszed³ do zwierzêcia, stan±³ nad nim i przygl±da³ siê agonii. Kozio³ek przebiera³ drobnymi kopytkami wci±¿ próbuj±c uciekaæ, ale kopytka mieli³y ju¿ tylko powietrze, cia³o wygiê³o siê w przed¶miertnym skurczu i zamar³o.
- Udany strza³, prosto w komorê - rzek³ w±sacz z u¶miechem - Teraz trzeba oprawiæ, ale to nie jest wielki problem. Gdyby by³y jakie¶ trudno¶ci, zawo³am kogo¶ z wsi.

... z Internetu

Tomy M.

Emo-Tomy ;) Wzruszy³a nas Twoja historia ;)

Zennon

Data: 2010-06-01 12:00:09
Autor: he®sk
Jelonek ...
On Mon, 31 May 2010 23:57:44 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomo¶ci news:4c044660$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
> - Udany strzał, prosto w komorę - rzekł w±sacz z u¶miechem - Teraz trzeba > oprawić, ale to nie jest wielki problem. Gdyby były jakie¶ trudno¶ci, > zawołam kogo¶ z wsi.

Emo-Tomy ;) Wzruszyła nas Twoja historia ;)

Zennon

Proponuje by w podobnej lzawej opowiesci opisac jeden dzien z rzezni.
zwierzata moga byc do wyboru: kury, kaczki, kuraczaki, indyki, swinie,
krowy,cieleta. szlachtowanie mogloby sie odbyc tez na rynku w j.g.
krew tak pieknie by splywala po bruku, wplywala do okolicznych knajp,
rece mozna byloby umyc w malej fontannie. rozkosz dla oczu i uszu.

pisowcy nie dosc, ze graja zaloba, uczuciami do matki to teraz
zaczynaja grac na milosci do zwierzat.  --

 HeSk

Data: 2010-06-01 12:22:01
Autor: Tomy M.
Jelonek ...
Użytkownik ""he®sk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:d9g9065q1djc65qjkdr29d38qjrr9dqt4a4ax.com...

[...]

Widzisz różnicę między zabijaniem dla jedzenia
a zabijaniem dla ZABAWY?

.... ja widzÄ™

Tomy M.

Data: 2010-06-01 03:57:12
Autor: zbig
Jelonek ...
On 1 Cze, 12:22, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
U¿ytkownik ""he(R)sk"" <'wc15_bigbred...@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:d9g9065q1djc65qjkdr29d38qjrr9dqt4a4ax.com...

> [...]
> rece mozna byloby umyc w malej fontannie. rozkosz dla oczu i uszu.

> pisowcy nie dosc, ze graja zaloba, uczuciami do matki to teraz

Widzisz ró¿nicê miêdzy zabijaniem dla jedzenia
a zabijaniem dla ZABAWY?

... ja widzê

Tomy M.

Nag³a troska tzw.konserwatystów o zwierzêta, wypisz wymaluj
przypominaj±ca lewackie w tej sprawie ujadanie, tchnie smrodliwym
fa³szem na kilometr.

Data: 2010-06-01 16:58:11
Autor: jadrys
Jelonek ...
W dniu 2010-06-01 12:22, Tomy M. pisze:
[...]

Daj spokój, śmierć jest częścią życia. Do jednych przechodzi wcześniej a do drugich później, jednak jest ona nieuchronna. A poza tym tak już jest świat urządzony - żeby przeżyć jedno musi zażreć drugiego.

Data: 2010-06-01 01:40:46
Autor: Lorn
Jelonek ...
Tomy M. pisze: