Jeseniki - nocleg listopadowy

Data: 2010-10-12 08:25:41
Autor: s s
Jeseniki - nocleg listopadowy
Cześć,

poszukuję noclegu w Jesenikach w okolicach 12-14 listopada najlepiej
okolice Cervonohorskiego lub Kout nad Desnou.
Ilość ludzi: ~10 osób.
Warunki podstawowe: kuchnia, prysznic, ew. pokoje 2-osobowe.
Przystępny cenowo.

Pozdrawiam,
mac

Data: 2010-10-12 17:35:49
Autor: Waldek Brygier
s s wrote:
[...]

Kiedyś złaziłem Jesioniki "w te i we wte" i zauroczyła mnie:
http://www.desna-as.cz/en/2285/frantiskova-myslivna/
Znalazłem się przy niej nieco przypadkiem, bo pozaszlakowo i postanowiłem wtedy zrobić tam jakąś imprezę dla znajomych, ale jakoś nic z tego nie wyszło. Do chaty można dojechać samochodem, położona jest wysoko i niezwykle malowniczo - może się Wam nada? Jeśli tak, poproszę potem o relację, jak warunki, jak tam jest, itp.

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Data: 2010-10-18 12:46:56
Autor: k
On 12 Paź, 17:35, "Waldek Brygier" <wal...@naszesudety.pl> wrote:
s s wrote:
> [...]

malowniczo - może się Wam nada? Jeśli tak, poproszę potem o relację, jak

Rzeczywiście, chata ma świetne położenie. Niestety jest wtedy zajęta.
Dziękuję za namiar.

Pozdrawiam,
mac

Data: 2010-10-18 12:59:43
Autor: k
On 18 Paź, 21:46, k <f0r5...@o2.pl> wrote:

> [...]

> GG 415880

Rzeczywiście, chata ma świetne położenie. Niestety jest wtedy zajęta.

(Nie)Drobna poprawka, otrzymałem odpowiedź z chaty: Chata je již mimo
provoz. Googiel przetłumaczył to jako: W domku jest już z eksploatacji.

Data: 2010-10-18 23:05:04
Autor: Waldek Brygier
k wrote:
(Nie)Drobna poprawka, otrzymałem odpowiedź z chaty: Chata je již mimo
provoz. Googiel przetłumaczył to jako: W domku jest już z
eksploatacji.

"mimo provoz" to znaczy, że już zamknięta... Za zimno może?

Data: 2010-11-19 01:55:24
Autor: k
On 18 Paź, 22:05, "Waldek Brygier" <wal...@naszesudety.pl> wrote:
k wrote:
> (Nie)Drobna poprawka, otrzyma em odpowied z chaty: Chata je ji mimo
> provoz. Googiel przet umaczy to jako: W domku jest ju z
> eksploatacji.

"mimo provoz" to znaczy, e ju zamkni ta... Za zimno mo e?

Waldemar Brygierwww.naszesudety.pl- Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
GG 415880

Nocleg wypadł ostatecznie w Chacie Sokolka w Koutach:
http://www.skiprosport.cz/5887/chata-sokolka/

Dla 19 osób jak znalazł.

Pozdrawiam,
mac