Jesień 2010... Kto zostanie prezy dentem RP?

Data: 2009-11-20 23:21:26
Autor: Lorn
Jesień 2010... Kto zostanie prezy dentem RP?
Pytanie brzmi:
Kto zostanie prezydentem jesienią 2010 roku? :> Tylko nie bluźnić 'moherki'... :>

Data: 2009-11-20 23:27:49
Autor: Antenka
On 20 Lis, 23:21, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pytanie brzmi:
Kto zostanie prezydentem jesienią 2010 roku? :> Tylko nie bluźnić
'moherki'... :>

Nikt - dojdzie do krwawej rewolucji :-E

Antenka

Data: 2009-11-21 12:18:14
Autor: pluton
Jesień 2010... Kto zostanie prezydentem RP?

Nikt - dojdzie do krwawej rewolucji :-E

Antenka

Bedziesz miec przedluzona miesiaczke ?

Nullification

Data: 2009-11-22 02:13:36
Autor: Antenka
On 21 Lis, 12:18, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Nikt - dojdzie do krwawej rewolucji :-E
> Antenka

Bedziesz miec przedluzona miesiaczke ?

Nullification

Głupek!

Atenka

P.s. Przedłużona miesiączka to oznaka zburzeń w cyklu i występuje u
tych kobiet, u których zachwiana jest równowaga hormonalna - mnie to
nie dotyczy. Ale jeśli twoja dziewczyna na to cierpi, to radzę ją jak
najszybciej wysłać ją do ginekologa, bo popadnie w anemię. Aha
najprawdopodobniej jej cykl jest bezowulacyjny.

Data: 2009-11-23 00:38:00
Autor: Lorn
JesieĂą 2010... Kto zostanie prezydent em RP?
Antenka pisze:
[...]

Jakby cykl Kobiecej niedyspozycji był utajniony. ;-)

Atenka

Lorn

Data: 2009-11-20 23:33:05
Autor: Lorn
AIM120D pisze:
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:he73cs$rkv$1news.interia.pl...
Pytanie brzmi:
Kto zostanie prezydentem jesienią 2010 roku?

Aerosmith

Świetna kapela, ale prędzej siebie widzę na tym stołku... :>
LORN Prezydentem RP... Zapowiadam, że nie pije nałogowo. ;-)

Data: 2009-11-20 15:11:11
Autor: Marek
On 20 Lis, 23:33, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
AIM120D pisze:

> Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Aerosmith

Świetna kapela, ale prędzej siebie widzę na tym stołku... :>
LORN Prezydentem RP... Zapowiadam, że nie pije nałogowo. ;-)

....tylko z milosci do alkohlu ?

Data: 2009-11-21 00:17:15
Autor: Lorn
AIM120D pisze:

[...]

...tylko z milosci do alkohlu ?

Wyłącznie służbie Rzeczypospolitej Polskiej... Tak mi Dopomóż Bóg. Dzień wolny, będzie moim dniem. :> Barek pewnie opróżnię, ale nie sam... Zaproszę któregoś z prezydentów do towarzystwa. :>

Data: 2009-11-21 00:24:48
Autor: pluton
Jesień 2010... Kto zostanie prezydentem RP?
Kto zostanie prezydentem jesienią 2010 roku? :> Tylko nie bluźnić
'moherki'... :>

Nowego Sacza ? Taki jeden sie przymierza. Niedawno wykombinowal sobie
honorowe obywatelstwo.

Nullification

Data: 2009-11-21 07:57:36
Autor: cytryna
Jesień 2010... Kto zostanie prezydentem RP?
Pytanie brzmi:
Kto zostanie prezydentem jesienią 2010 roku? :> Tylko nie bluźnić 'moherki'... :>

Tradycyjnie tajny współpracownik UB, WSI, IW, nominat grupy Bilderbergu, wyznawca New World Order (NWO). Tylko po co hucpa z wyborami, Doniu i tak
przegra, ma już w tym wprawę, a gwardia spółki politycznej KLD z UW nie ma już co kraść, PO ich wyręczyła - ma w dorobku blisko 200 grubych afer.

Data: 2009-11-21 13:16:54
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 20 Nov 2009 23:21:26 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

Pytanie brzmi:
Kto zostanie prezydentem jesienią 2010 roku? :> Tylko nie bluźnić 'moherki'... :>

 oczywiscie, ze jaroslaw kaczynski! ;o)))))))))))))))

--

 HeSk

Jesień 2010... Kto zostanie prezy dentem RP?