[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...

Data: 2009-09-02 23:34:00
Autor: Marcin Kysiak
[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...
Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-09-02 23:57:58
Autor: Jacek Krywult
[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...
Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

wpisałem  jjsp w google. wyskoczyła mi strona z galerią, przejrzałem i zastanawiam się
co koleżanka takiego ogromnego tachała na plecach, bo wygląda to na fotografi bardzo poważnie ;)
czyżby aż tyle zapasów zostało PO imprezie? ;)))))
http://pasik.brb.pl/wierchomla/DSCF1076

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-09-03 13:00:17
Autor: Marcin Kysiak
Jacek Krywult pisze:
[...]

Olej Google, przyjedź i sam zobacz!

Pzdr,
M.

PS
JJSP = Jesienne Jubileuszowe Spotkanie Precla.

Data: 2009-09-03 06:13:58
Autor: Wojciech Wierba
Marcin Kysiak pisze:
Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

Ja tam na razie nie rozmawiam, ale myślę intensywnie, jak tu wpisać
JJSP w grafik wyjazdów.
I na razie wychodzi mi na to, że jedyne trzy terminy to:
9-11.10. i 6-8.11. oraz 4-6.12.

Jako miejsce akcji proponuję Bacówkę pod Berśnikiem
(okolice Szczawnicy).

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-03 07:03:37
Autor: Waldek Brygier
Wojciech Wierba wrote:
Jako miejsce akcji proponuję Bacówkę pod Berśnikiem

Co prawda nigdy nie brałem udziału w spotkaniach, ale miejsca są bardzo monotematyczne - Beskidy...

Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-09-03 07:37:21
Autor: Wojciech Wierba
Waldek Brygier pisze:
Wojciech Wierba wrote:
Jako miejsce akcji proponuję Bacówkę pod Berśnikiem

Co prawda nigdy nie brałem udziału w spotkaniach, ale miejsca są bardzo monotematyczne - Beskidy...

Ponieważ nie znam tak dobrze (a raczej słabo) rejonów nie-górskich
(jako, że jako aksjomat przyjęto, ze Sudety to nie góry :-) )
To może zaproponuj jakieś miejsce na ZBP (Zimowy Biwak Precla).
Ideałem byłby szałas/przyjazne schronisko w pobliżu i możliwość
rozbicia namiotów/płacht biwakowych/jam snieżnych.
I w miarę dobry, niekłopotliwy dojazd do punktu wyjścia.
Termin - pewnie wczesna wiosna lub koniec zimy.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-03 08:44:37
Autor: Basia Z.
[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...

Użytkownik "Wojciech Wierba" :

9-11.10. i 6-8.11. oraz 4-6.12.

Z podanych terminów pasują mi dwa pierwsze.
Trzeci mam zdecydowanie zajęty.
(Zapraszam do Lachowic na Mikołajki Łemkowskie)

Jako miejsce akcji proponuję Bacówkę pod Berśnikiem
(okolice Szczawnicy).

Bardzo popieram, świetne miejsce.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-09-03 08:52:08
Autor: any
[w&s] Jesień idzie, nie ma na t o rady...
Basia Z. pisze:
Się czepnę, a co mi...

(Zapraszam do Lachowic na Mikołajki Łemkowskie)

Basiu bój się Boga - Łemkowskie w Lachowicach?!?!
To już bardziej na miejscu byłyby Lachowskie ;-)

Bardzo popieram, świetne miejsce.

I do Łemków jakby deko bliżej ;-)

any

Data: 2009-09-03 18:29:08
Autor: Doczu
Marcin Kysiak pisze:
Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

termin październikowy zaproponowany przez Wojtka w moim wypadku odpada. pozostałe zaproponowane terminy są u mnie sprawą otwartą.
Co do miejscówki, zaproponowanej przez Wojtka także mi pasuje :-)
Zresztą ja wogóle zgodny gośc jestem :)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-09-03 20:55:36
Autor: Wojciech Wierba
Doczu pisze:
Marcin Kysiak pisze:
[...]

A więc, jeśli nie ma przeciwwskazań, a potencjalni uczestnicy mogą się dostosować (ja niestety mam bardzo ograniczone pole manewru z uwagi na pracę) to proponuję zafixować termin na 6-8.11.
Ja wtedy mogę w poniedziałek zadzwonić do chatara i zarezerwować ~20 miejsc.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-03 21:27:58
Autor: Marcin Kysiak
Wojciech Wierba pisze:

[...]

Picie w Szczawnicy pod zBereźnikiem? Nie odmówię... :-)

Pzdr,
M.

PS
Podoba mi się ten termin. To jest bardzo dobry termin.

Data: 2009-09-07 01:48:47
Autor: Jurek Geisler
[...]

tak na oko termin wyglada całkiem, całkiem ... :)

jgj

Data: 2009-09-04 02:06:03
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Wed, 02 Sep 2009 23:34:00 +0200, Marcin Kysiak napisał(a):

Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

Pzdr,
M.

Dlaczego nie - porozmawiać zawsze można? Jak dla mnie propozycje Wojtka są - jak zazwyczaj zresztą - całkiem do
przyjęcia :) To pewnie będzie trudniejsze do przepchnięcia ale optowałbym
za Barbórką - to byłaby b. miła odmiana po moich firmowych imprezach z tego
terminu (KGHM). Zresztą samolubnie - mam 4.XII wolne i JJSP byłoby dla mnie
o dzionek dłuższe :)
Bereśnik na pewno nas nie zawiedzie, zadam jednak może głupie pytanie czy
naprawdę nie ma jakiegoś sympatycznego miejsca w Sudetach (wiem, nie-góry)
gdzie moglibyśmy na taki łykend pojechać?... Osobiście być może mógłbym coś
załatwić - tyle że to jest tylko chata na skraju Strużnicy (Rudawy
Janowicke), i choć jest tam dość sympatycznie, to jednak to niezupełnie to
co tygrysy lubią najbardziej ;) Ale połazić po okolicy można jak
najbardziej.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-04 06:08:35
Autor: Wojciech Wierba
Tomasz Sójka pisze:

Bereśnik na pewno nas nie zawiedzie, zadam jednak może głupie pytanie czy
naprawdę nie ma jakiegoś sympatycznego miejsca w Sudetach (wiem, nie-góry)
gdzie moglibyśmy na taki łykend pojechać?...

Jak widać nie ma, skoro propozycje nie sypią się jak z rękawa :-)

[...]

A jak tam w okolicy ze śniegiem końcem zimy?
Pewnie nie najlepiej bo to jakieś ~450 m npm.
Raczej ZBP odpada (?).
W tym terminie 6-8.11. mogłaby być Strużnica
(akurat 9.11. jadę do Hamburga i jest mi to niejako
'po drodze').

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-04 08:29:06
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 04 Sep 2009 06:08:35 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

[...]

Ano ze śniegiem to za dobrze raczej nie będzie. ALe gdyby nawet to IMO na
ZBP za blisko cywilizacji jest. Chyba prędzej gdzieś w Izerskich? Orle
było, to może okolice Chatki Górzystów? Tam to jest ustronnie...
Ale, ale, wracając do JJSP - nigdy jakoś nie spałem jeszcze na Szczelińcu.
Więc może?... Ewentualnie Pasterka, ale jakoś imprezowo nie wiem czemu nie
kojarzy mi się.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-04 08:47:14
Autor: Wojciech Wierba
Tomasz Sójka pisze:

Ale, ale, wracając do JJSP - nigdy jakoś nie spałem jeszcze na Szczelińcu.
Więc może?...

A będzięsz mnie wyciągał, jak się zaklinuję :-)

Ewentualnie Pasterka, ale jakoś imprezowo nie wiem czemu nie
kojarzy mi się.

To raczej bliżej Bożonarodzeniowo.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-04 09:22:58
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 04 Sep 2009 08:47:14 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

Tomasz Sójka pisze:

Ale, ale, wracając do JJSP - nigdy jakoś nie spałem jeszcze na Szczelińcu.
Więc może?...

A będzięsz mnie wyciągał, jak się zaklinuję :-)

BTW kiedyś byliśmy tam jakąś wczesną wiosną, no i schodki w dół do
Piekiełka były profesjonalnie zalodzone. Zrobiła się wąska i stroma upadowa
;) Gdyby poręcze zachowywały ciągłość nie byłoby większego problemu, ale
brakowało ładnych paru sekcji i o ile jakoś zlazłem na dół to z powrotem
było już troszkę zachodu :)) Na szczęście reszta grupy miała więcej
rozsądku i nie poleźli za mną; zaczekali u góry dzieląc się obficie dobrymi
radami, a po wszystkim poszliśmy na około...
A wracając do adremu - myślę że warsztaty z autoratownictwa mogłyby
urozmaicić nasze jakże monotonne Spotkania :))
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-04 09:56:46
Autor: Basia Z.
[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...

Użytkownik "Tomasz Sójka" :

A wracając do adremu - myślę że warsztaty z autoratownictwa mogłyby
urozmaicić nasze jakże monotonne Spotkania :))

Szczeliniec zimą bardzo fajny jest  :-)
Też byłam kiedyś w początku marca, turystów nie ma, jest piękna szadź na skałach.

A w schronisku na Szczelińcu jakiś rok temu zmienił się dzierżawca, obecnie jest to firma "Kompas" z Gdańska.
Mam wrażenie że są pozytywnie nastawieni do "plecakowych" turystów, których zresztą jest tam w sezonie na lekarstwo.

W tym roku, po dłuższej przerwie byłam już dwa razy na Szczelińcu, z wycieczkami - tłok, gwar jak na odpuście, ale nabrałam ochoty aby przyjechać tam kiedy panuje cisza i spokój.
Tak że uważam pomysł za wart rozważenia.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-09-04 10:46:30
Autor: Przemek Muszynski
Basia Z. wrote:
> [...]
Mam wrażenie że są pozytywnie nastawieni do "plecakowych" turystów, których zresztą jest tam w sezonie na lekarstwo.

Byłem rok temu i z tego co zrozumiałem to właścicielem/dzierżawcą schorniska na Sz. jest ta sama osoba, co Pasterki. Ale mogę się mylić. Tak czy owak schronisko jest odnowione, pokoje cudnie pachnące nowością i czystością więc polecam. No i śniadanie na balkonie mając pod sobą cudowną panoramę - bezcenne.

Data: 2009-09-04 11:24:14
Autor: Jacek Krywult
[w&s] Jesień idzie, nie ma n a to rady...
czy owak schronisko jest odnowione, pokoje cudnie
pachnące nowością i czystością więc polecam. No i śniadanie na balkonie mając pod sobą cudowną panoramę - bezcenne.

Bezcenne!!!!  :-)   Miejsce ogromnie klimatyczne.

spałem tam dwa razy w czerwcu i jakoś w lutym.
za każdym razem byłem sam.
choc gospodarz opowiadał mi, że jak imprezy organizują, to całe schronisko jest zapchane ludźmi.

W lutym schody na całej powierzchni Szczelińca i w Piekiełku strasznie oblodzone
(co widać na jednym ze zdjęć tutaj: http://www.foto.pwsk.pl/2008/09/14/szczeliniec-wielki/ )

w zimie było nie ogrzewane i tak strasznie zimno, że gdyby nie noc, to chyba zeszlibyśmy na dół.
Na szczęscie dobrałem sobie z magazynu 4 kołdry i po pewnym czasie było mi nawet gorącov w śpiworze  ;)

Jacek

Data: 2009-09-04 10:30:23
Autor: KornelO
Tomasz Sójka pisze:

[...]

Jestem za. Jeśli spotkanie będzie w Sudetach, to jest szansa, że się pojawię.

Kornel (choć ja głównie czytający i nikt mnie nie zna ;) )

Data: 2009-09-04 10:45:44
Autor: Marcin Kysiak
Tomasz Sójka pisze:

Ale, ale, wracając do JJSP - nigdy jakoś nie spałem jeszcze na Szczelińcu.
Więc może?...

Podoba mi się ten pomysł.

Pzdr,
M.

PS
Nie pospadamy?

Data: 2009-09-04 11:03:31
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Fri, 04 Sep 2009 10:45:44 +0200, Marcin Kysiak napisał(a):

Tomasz Sójka pisze:

[...]

Myślę że straty na poziomie 20% są do przyjęcia ;)
Ale tak poza wszystkim - http://www.naszczelincu.pl/
i cytata:
"Wspaniały klimat rozpoczyna się wieczorem, gdy u góry zostają jedynie
turyści, którzy zdecydowali się zanocować. Ktoś wyciąga gitarę, ktoś
rozpala w kominku, na stołach pojawia się parujący bigos, a w kieliszkach
nalewko gospodarzy..."
Więc jest pewna szansa że potraktują nas przyjaźnie, w zamian za co być
może nadwerężymy i pochwalimy wspomniane na końcu lokalne produkty
gospodarzy :) Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-05 06:54:01
Autor: Wojciech Wierba
Marcin Kysiak pisze:
Tomasz Sójka pisze:

Ale, ale, wracając do JJSP - nigdy jakoś nie spałem jeszcze na Szczelińcu.
Więc może?...

Podoba mi się ten pomysł.

No to do konkretów!
Termin = 06-08.11.2009
Miejsca:
1. Schronisko pod Bereśnikiem
2. Schronisko na Strzelińcu

Proponuję ustakić miejsce w drodze głosowania lub przez aklamację.
1. WW - Schronisko pod Berśnikiem (z uwagi na łatwiejszą dla mnie logistykę)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-05 07:27:22
Autor: Doczu
Wojciech Wierba pisze:
Marcin Kysiak pisze:
Tomasz Sójka pisze:

[...]

   2. Doczu - j.w
--
Pozdrawiam Doczu

Data: 2009-09-05 08:20:51
Autor: Marcin Kysiak
[w&s] Jesień idzie, nie ma na t o rady...
Wojciech Wierba pisze:

2. Schronisko na Strzelińcu
                   ^^^^^^^^^^^^
Ja się chyba zaszczelę...

Pzdr,
M.

Data: 2009-09-05 08:22:56
Autor: Marcin Kysiak
[w&s] Jesień idzie, nie ma na t o rady...
Marcin Kysiak pisze:
Wojciech Wierba pisze:

2. Schronisko na Strzelińcu
                  ^^^^^^^^^^^^
Ja się chyba zaszczelę...

Niemniej głosuję za Szczelińcem, jako ciekawszą lokalizacją. Dojazd to i tak dla mnie jeden pies.

Pzdr,
M.

Data: 2009-09-05 09:28:43
Autor: Wojciech Wierba
[w&s] Jesień idzie, nie ma na t o rady...
Marcin Kysiak pisze:
Wojciech Wierba pisze:

2. Schronisko na Strzelińcu
                  ^^^^^^^^^^^^
Ja się chyba zaszczelę...

O k....
A pilnowałem się w myślach, a ręce sobie.
No ale sobota 7 rano po imprezie...

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-05 10:29:33
Autor: Basia Z.
[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...

Użytkownik "Wojciech Wierba" :

Miejsca:
1. Schronisko pod Bereśnikiem
2. Schronisko na Strzelińcu

W tym wypadku wtrzymam się od głosu, gdyż oba miejsca uważam za ciekawe.

B.

Data: 2009-09-05 16:13:28
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Sat, 05 Sep 2009 06:54:01 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

Marcin Kysiak pisze:
Tomasz Sójka pisze:

[...]

1. WW - Bereśnik
2. Doczu - Bereśnik
3. M.K. - Szczeliniec
4. Basia - jeszcze się namyśli? :)
5. Tomek - Szczeliniec
6. Romek i Monika - Szczeliniec (w.z.)

Dobrze byłoby gdyby odezwali się jacyś sudetnicy-bywalcy którzy mogliby
wogóle coś ustalić/zarezerwować/wynegocjować. Bo tak sobie na razie tylko
gdybamy - Wojtek na Bereśniku ma zdaje się znajomości, a na Szczelińcu?...
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-06 02:57:55
Autor: Marcin Kysiak
Tomasz Sójka pisze:
Bo tak sobie na razie tylko
gdybamy - Wojtek na Bereśniku ma zdaje się znajomości, a na Szczelińcu?...

Ja jeszcze w kwestii formalnej: czy na Szczelińcu jest wyszynk?

Pzdr,
M.

Data: 2009-09-06 08:28:09
Autor: Wojciech Wierba
Marcin Kysiak pisze:

Ja jeszcze w kwestii formalnej: czy na Szczelińcu jest wyszynk?

I czy można płacić kartą kredytową? :-)

IMHO, z opowiadań jest wyszynk, ale jakie trunki serwują to nie wiem.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-07 01:54:42
Autor: Jurek Geisler

Użytkownik "Marcin Kysiak" <mkysiak@gmail.com> napisał w wiadomości news:h7v1ep$pct$1news.onet.pl...
Tomasz Sójka pisze:
[...]

jakoś nie mieliśmy do tej pory takich problemów, by wyszynk był konieczny .... przecież normy są ustalone i znane od dawna...

jgj

Data: 2009-09-07 01:57:24
Autor: Jurek Geisler
[...]

  7. jgj - Szczeliniec   (bo logistyka prostsza)

Data: 2009-09-09 21:48:36
Autor: Krzysztof Warchuliński
Jurek Geisler pisze:

[...]

 8. Krzysiek i Kasia logistyka mówi Bereśnik, ale śniadanie na Szcelincu też może być wspaniałe. Stawimy się tam gdzie będzie trzeba.

Data: 2009-09-10 06:38:33
Autor: Wojciech Wierba
Krzysztof Warchuliński pisze:
Jurek Geisler pisze:

[...]

Czas nie p..., nie stoi, więc szalenie delikatnie zapytowywuję, czy  PT Ktoś
próbuje zarezerwować Szczeliniec?

Z listy powyżej wygląda na to, że preferowane jest właśnie to miejsce.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-14 08:14:26
Autor: Tomasz Sójka

Jurek Geisler pisze:

[...]

Ha, miałem nadzieję że za mojej niebytności odezwie się ktoś lepiej znający
teren, realia, a może i nawet osobiście Właściwe Osoby. Ale skoro brak jest
odzewu no to spróbuję podzwonić, zamailować, dowiedzieć się co w piaskowcu
piszczy :)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-14 11:40:10
Autor: Wojciech Wierba
Tomasz Sójka pisze:

[...]

Brawo!
BTW w ten łyk-end będę najprawdopodobniej w Schr. pod Berśnikiem
i dobrze byłoby już wiedzieć co w piaskowcu piszczy. :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-09-18 14:08:25
Autor: Tomasz Sójka
Dnia Mon, 14 Sep 2009 11:40:10 +0200, Wojciech Wierba napisał(a):

Tomasz Sójka pisze:

[...]

Witam!
Jest tak: termin jest wolny, możemy tam to zorganizować. Co do kulinariów
to jest piwo - bodajże dwa gatunki z beczki (żywiec i chyba tyskie), kilka
gatunków flaszkowego. Gospodarze faktycznie robią nalewki, ale nt. szerszej
dostępności tychże to jeszcze nic nie wiem. Ponoć specjalność to krupnik,
malibu (?) i cytrynówka...
Potrawy to chyba standard typu schabowy, karkówka, naleśniki, pierogi itp.
Na pytanie o jakąś Potrawę zaproponowano mi właśnie pierogi.
Ceny - bodajże schabowy 20, naleśniki 10, śniadanie 9, pieróg szt. 1,80 :)
Piwo 6-7
Jakieś dokładniejsze informacje dostanę mailem.
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-09-29 10:24:01
Autor: Marcin Kysiak
Tomasz Sójka pisze:

Jest tak: termin jest wolny, możemy tam to zorganizować.

Moim zdaniem nie ma na co czekać - trzeba zaklepać. Niewiele ponad miesiąc zostało. Zadzwonisz?

Pzdr,
M.

Data: 2009-09-30 10:15:12
Autor: Los Pinkos
[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...
To my też jedziemy, a co:)
9. Pasik i Pinky Pozdrawiam
kPinek

Data: 2009-10-15 19:49:37
Autor: Krzysztof Warchuliński
Marcin Kysiak pisze:
Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

Witam i tak nie śmiało pytam. Zapadły już jakieś ustalenia, bo terminy gonią i trzeba coś powpisywać w kalendarz.
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2009-10-15 20:43:59
Autor: Doczu
W dniu 2009-10-15 19:49, Krzysztof Warchuliński pisze:
Marcin Kysiak pisze:
Może byśmy zatem porozmawiali conieco o jesiennym JJSP?

Witam i tak nie śmiało pytam. Zapadły już jakieś ustalenia, bo terminy
gonią i trzeba coś powpisywać w kalendarz.
Pozdrawiam Krzysztof

Krzychu - kilka wątkow niżej, w watku o misiach :)

--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

[w&s] Jesień idzie, nie ma na to rady...