Jesienne glebowanie vs wytrzymałość

Data: 2009-11-05 00:28:44
Autor: Tomek
Jesienne glebowanie vs wytrzymałość
Użytkownik "Dżejm" napisał
I najciekawsze:
5. Spodnie softshellowe Milo Philo - pomimo, że moje kolano zostało mocno obite i zdarte, spodnie od wewnątrz zakrwawione, a z zewnątrz ... zero uszkodzenia :)
spokojnie to nie cud ;) zapewne materiał przesuwał się tylko względem kolana (i stąd otarcie), a w stosunku do podłoża czy w co tam glebnąłeś był nieruchomy (i dlatego się nie wydarł)
przy mojej glebie najzwyklejsza koszulka dała radę mimo że łokieć się "lekko" zdarł ;) a najlepsze jest to, że złamany nadgarstek nie bolał, jeździłem jeszcze parę godzin a parę dni później bujałem się po Kampinosie
pzdr

Jesienne glebowanie vs wytrzymałość