Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

Data: 2010-07-19 00:26:05
Autor: Antenka
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
my usuniemy Komoruskiego

Data: 2010-07-19 00:30:25
Autor: Antenka
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
On 19 Lip, 09:26, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
my usuniemy Komoruskiego

Takie oto deklaracje kr±ż± w necie. No cóż bóbr sam pragnie wojny
polsko-polskiej, st±d ta prowokacja. Bo jakby nie patrzeć : "ZGODA
BUDUJE" hłe hłe hłe :D. Zgoda ale z kim? Ze WSI±, Putinem i Merkel
hm?  POlszewia to plemię żmijowe, to obrzydliwi obłudnicy i kłamcy
fuj!

Antenka

Data: 2010-07-19 09:32:22
Autor: Panslavista
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:14f9bafb-22b7-4f01-afed-2c017f56a068q35g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Cały POPIS to odnoga lewizny sterowana przez jewsłużby i s±siadów.

Data: 2010-07-19 07:30:39
Autor: Bruner
Jesli Komorowski usunie krzyz spod Palacu Prezydenckiego, to...
albo on ciebie

Data: 2010-07-19 09:35:28
Autor: Wojciech Pietruszewski
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
W dniu 2010-07-19 09:26, Antenka pisze:
my usuniemy Komoruskiego

Przykro, że krzyż stał się obiektem propagandy politycznej, w
szczególno¶ci ze strony PiS. Postawiony tam krzyż był i jest "symbolem"
wiary i pojednania. Przykro to mówić, ale Kaczyński używa go jako tarana
aby skłócić ludzi, a Wy polecieli¶cie za tym jak "suka w rui". Tablica
się należy, ale pamiętajmy że żyjemy w kraju ¶wieckim gdzie istnieje
podział między ko¶ciołem, a polityk±. Postawiony tam krzyż spełniał
swoje zadanie przez jaki¶ czas, teraz to tylko miejsce sporów,
demonstracji starszych pań i punktu wyj¶cia dla polityki PiS.

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-19 01:54:55
Autor: robertbig
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
On 19 Lip, 09:35, Wojciech Pietruszewski <wpietruszew...@cnetside.net>
wrote:
> [...]

swoje zadanie przez jaki¶ czas, teraz to tylko miejsce sporów,
demonstracji starszych pań i punktu wyj¶cia dla polityki PiS.

Polacy bez "machania/szantazownia " krzyżem. I bez bazgrania po
narodowej fladze.
Nie potrafi± żyć.

Krzyz ma byc ich azylem i immunitetem. Ma wymuszac nietykalno¶ć.
Bazgroły na polskiej fladze . Maja podnie¶ć rangę widowiska i aktorów.
Przenie¶c ich do klasy wielkich/prawdziwych patriotów.

Jakie to sa metody ?
Oceńcie sami

Data: 2010-07-19 11:57:26
Autor: mkarwan
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:bbd2bc67-7040-4001-8bea-d158320356ded8g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Jakiej narodowo¶ci jeste¶, skoro nie jeste¶ Polakiem?

Data: 2010-07-20 13:29:30
Autor: ab.666

"robertbig" <robertbig@wp.pl> wrote in message

Krzyz ma byc ich azylem i immunitetem. Ma wymuszac nietykalno¶ć.
Bazgroły na polskiej fladze

A pamiętacie, jak w sejmie szła inicjatywa, by na fladze polskiej umie¶cić
wizerunek obrońcy pedofilii, faszystów, handlarzy narkotyków, dyktatorów i
ludożerców z Haitii? Niejakiego JPII....

ab.

Data: 2010-07-19 09:39:36
Autor: Panslavista
"Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> wrote in message news:i20v83$buc$1inews.gazeta.pl...

swoje zadanie przez jaki¶ czas, teraz to tylko miejsce sporów,
demonstracji starszych pań i punktu wyj¶cia dla polityki PiS.

-- Wojciech Pietruszewski

    To s± też działania obywatelskie do których maj± oni prawo. Możesz krytykować, nie możesz zabraniać czy obrażać.

Data: 2010-07-19 09:51:04
Autor: Wojciech Pietruszewski
Jeśli Komorowski usunie krzyż spod P ałacu Prezydenckiego, to...
W dniu 2010-07-19 09:39, Panslavista pisze:
"Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> wrote in message news:i20v83$buc$1inews.gazeta.pl...

swoje zadanie przez jaki¶ czas, teraz to tylko miejsce sporów,
demonstracji starszych pañ i punktu wyj¶cia dla polityki PiS.

-- Wojciech Pietruszewski

    To s± teÂż dziaÂłania obywatelskie do ktĂłrych maj± oni prawo. MoÂżesz krytykowaæ, nie moÂżesz zabraniaæ czy obraÂżaæ.

Mają prawo, ale czy godzi się pajacować zarówno politykom jak i ludziom
wokół krzyża? litości..
Dla jasności, nie jestem zwolennikiem PO, nie jestem zwolennikiem PiS,
gardzę komunizmem, ale afront ze strony prezesa PiS jest wręcz
skandaliczny, szczególnie po zapewnieniach chęci budowy wspólnej Polski.
Szczególnie to ostatnie jest dość istotne w sprawie, ponieważ nazywając
część obywateli "niemoralnymi" tylko dla tego, że mają własne zdanie w
sprawie? Pokazuje to tylko jak agresywna i zaciekła będzie polityka
przez parÄ™ kolejnych lat.

Data: 2010-07-19 10:22:16
Autor: mkarwan

Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i2105b$epr$1inews.gazeta.pl...
Dla jasności, nie jestem zwolennikiem PO, nie jestem zwolennikiem PiS,
gardzę komunizmem, ale afront ze strony prezesa PiS jest wręcz
skandaliczny,
Na czym te "afront" miałby polegać?

Data: 2010-07-19 13:34:37
Autor: mkarwan
Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i212hb$n2n$1inews.gazeta.pl...
Na czym te "afront" miałby polegać?
Nie bądź głupi.

Chyba wiesz o czym pisałeś i potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?
Więc pytam raz jeszcze.
Na czym ten "afront" miałby polegać?

Data: 2010-07-19 14:00:15
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-19 13:34, mkarwan pisze:
Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net>
napisał w wiadomo¶ci news:i212hb$n2n$1inews.gazeta.pl...
Na czym te "afront" miałby polegać?
Nie b±dĽ głupi.

Chyba wiesz o czym pisałe¶ i potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie?
Więc pytam raz jeszcze.
Na czym ten "afront" miałby polegać?

Na różnice w polityce jak± prowadzi obecnie PiS, a jak± obiecywał p.
Kaczyński. Raż±ce jest, że pan prezes dopuszcza się walki przy pomocy
krzyża.
Zauważmy, że podczas kampanii nikt nie wspomniał o tragedii, słusznie
zreszt±, teraz natomiast padaj± słowa o "ciężkim niemoralnych
nadużyciach" w kierunku obywateli. Nie ładnie!

Faktem jest jednak, że Bronisław Komorowski pochopnie zlecił
przeniesienie krzyża, decyzja taka powinna zostać wydana po uprzednim
skonsultowaniu z PiS, harcerzami i ko¶ciołem. Nie tłumaczy to jednak
Kaczyńskiego do zarzucaniu połowie polaków niemoralno¶ci.

Data: 2010-07-19 10:09:04
Autor: Wojciech Pietruszewski
[...]

ZrĂłb coĹ› z czytnikiem bo krzaki produkujesz.
http://krzaczory.pl/usenet/?id=12

Data: 2010-07-19 10:20:30
Autor: Panslavista
"Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> wrote in message news:i21173$hng$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2010-07-19 09:39, Panslavista pisze:
"Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> wrote in message

swoje zadanie przez jaki? czas, teraz to tylko miejsce sporów,
demonstracji starszych pan i punktu wyj?cia dla polityki PiS.

-- Wojciech Pietruszewski

    To s? te? dzia3ania obywatelskie do których maj? oni prawo. Mo?esz
krytykowaa, nie mo?esz zabraniaa czy obra?aa.

Zrób co¶ z czytnikiem bo krzaki produkujesz.
http://krzaczory.pl/usenet/?id=12

To nie ja, a parchaty black-box, który zbiera na mnie haki.

Data: 2010-07-19 10:30:46
Autor: mkarwan
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c440ad1$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
Zrób co¶ z czytnikiem bo krzaki produkujesz.
http://krzaczory.pl/usenet/?id=12

To nie ja, a parchaty black-box, który zbiera na mnie haki.

Wybierz się do psychologa albo psychiatry opowiedz mu o swoim problemie
I przestań bredzić.
Tu masz jak ustawić Outlook Expressa http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

Data: 2010-07-19 10:21:08
Autor: mkarwan
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomo¶ci news:i20v83$buc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Harcerz postawili krzyż aby skłócić ludzi?

Data: 2010-07-19 10:38:20
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-19 10:21, mkarwan pisze:

[...]

Harcerze postawili krzyż jako tymczasowy symbol upamiętniaj±cy ofiary
tragedii Katyńskiej. To politycy używaj± go żeby skłócić ludzi.

Sam byłem harcerzem, a wła¶ciwie to wci±ż jestem. Wiem jakie czym s± i
jakie znaczenie dla nas maj± takie inicjatywy.

Starasz się być m±dry, staraj się bardziej i przestań wypisywać pierdoły.

Data: 2010-07-19 11:56:16
Autor: mkarwan
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomo¶ci news:i212tu$obo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Więc dlaczego Komorowski i PO chc± teraz usn±ć ten krzyż?

Data: 2010-07-19 12:18:27
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-19 11:56, mkarwan pisze:

Więc dlaczego Komorowski i PO chc± teraz usn±ć ten krzyż?

Jest to decyzja Komorowskiego nie moja, chociaż nie ukrywam, że bardziej
odpowiednim miejscem dla krzyża jest ko¶ciół.

Jeżeli krzyż nie zostanie usunięty, będzie tam stał albo do czasu
zakończenia ¶ledztwa, może nawet parę lat, albo do czasu gdy Jarosław
Kaczyński stwierdzi, że postawił na swoim i można krzyż przestawić.

Dlaczego krzyż staje się broni± polityczn±? Polska to kraj w większo¶ci
katolicki, a jego obywatele, brzydko mówi±c, s± zaszczuwani krzyżem.
"Dotknij krzyża, jeste¶ zły". Trochę to satyryczne ale i smutne.

Data: 2010-07-19 13:36:51
Autor: mkarwan
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomo¶ci news:i218pm$gfj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdyby Komorwski i PO nie chcieli usuwać krzyża nie byłoby sprawy.
To oni spowodowali problem polityczny.
W czym ci przeszkadza krzyż?
Jeste¶ katolikiem?

Data: 2010-07-19 13:46:23
Autor: Dape
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...
Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:36:51 +0200, mkarwan napisał(a):

Jeste¶ katolikiem?

Mi przeszkadza. Nie jestem. I będę całym sob± walczył z każd± religi± która
wpycha się do polskiej polityki. Bo to nie miejsce religii. Ani rola krzyża
pełnić kartę przetargow±.

--
Kiedy ja mówię 'wolno¶ć'
Zaraz grozisz mi wojn±

Data: 2010-07-20 13:25:20
Autor: konserwator
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

Użytkownik "Dape" <dape_news@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrha76y5cwdp.135ff42b64axw.dlg40tude.net...
[...]

skoro nie jestes katolikiem a jak rozumiem jestes ateista to w jaki sposob przeszkadza ci drewniany element skladajacy sie ze zbitych kolumny i poziomej poprzeczki?
Przeszkadza ci moze drewno, jestes na nie uczulony? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-07-20 13:31:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:i2416d$2rce$1adenine.netfront.net...

[...]

Jak kto¶ nie jest katolikiem, to nie znaczy że jest ateist±. Jest od chuja różnych wyznań i wierzeń.

Data: 2010-07-19 14:08:52
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-19 13:36, mkarwan pisze:

Gdyby Komorwski i PO nie chcieli usuwać krzyża nie byłoby sprawy.
To oni spowodowali problem polityczny.
Problem powstaje gdy jedna ze stron takowy widzi.
W czym ci przeszkadza krzyż?
W tym, że jest on wykorzystywany jako narzędzie do prowadzenia wyj±tkowo
brudnej i agresywnej polityki.
Jeste¶ katolikiem?
Tak.

Data: 2010-07-20 13:26:32
Autor: ab.666
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

Jeste¶ katolikiem?

Jestem Polk±, a nie wyznawczynia żydowskich bajek; synajskich pastuchów z
obecnej Palestyny!
Mam w dupie krzyze katolickie.

ab.

Data: 2010-07-20 13:17:16
Autor: ab.666

Harcerz postawili krzyż aby skłócić ludzi?

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Krzy%C5%BC
"Krzyż (?) - skrzyżowanie dwóch badyli, dłuższego i krótszego, pod k±tem
prostym. Krzyż wymy¶lony został przez satanistów i używany był przez nich
jako logo, dopóki nie został im bezczelnie podjebany przez chrze¶cijan,
którzy dla niepoznaki odwrócili go do góry nogami i powiesili na nim swojego
bohatera narodowego - Jezusa."

i tyle mam o krzyżach.... he he he
onanizuj się krzyżem.... w filmie "Egzorcysta" masz przewodnik jak to robić

ab.

Data: 2010-07-20 13:09:54
Autor: ab.666
[...]

Wybacz chłop; ale taki podział nie istnieje.
Był w Konstytucji, ale go skasowali....

pozdrawiam
gabi

Data: 2010-07-20 13:23:51
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-20 13:09, ab.666 pisze:
"Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> wrote in message
pamiêtajmy ¿e ¿yjemy w kraju ¶wieckim gdzie istnieje
podzia³ miêdzy ko¶cio³em, a polityk±.

Wybacz chÂłop; ale taki podziaÂł nie istnieje.
ByÂł w Konstytucji, ale go skasowali....

pozdrawiam
gabi

Istnieje.
Konstytucja RP z 1997 art. 25.

"Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowują bezstronność w
sprawach przekonań religijnych, światopoglądowych i filozoficznych,
zapewniajÄ…c swobodÄ™ ich wyraĹĽania w ĹĽyciu publicznym."

Nie ma krajów w 100% świeckich, zawsze istnieją powiązania kościoła z
państwem. To że religią przeważającą w Polsce jest katolicyzm nie
znaczy, że jesteśmy państwem wyznaniowym, do którego zresztą je
sprowadziłeś(aś) w swojej wypowiedzi.

OT: Naucz się korzystać z usenetu i naucz Outlooka polskiego.

Data: 2010-07-20 13:29:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i2410c$raq$1inews.gazeta.pl...
[...]

JesteĹ› pewny. A jak to jest we Francji?

Data: 2010-07-20 13:37:07
Autor: Wojciech Pietruszewski
Jeśli Komorowski usunie krzyż spod P ałacu Prezydenckiego, to...

UĹĽytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net>
[...]

Tak, Francja jest krajem stricte świeckim, słuszna uwaga.
Ale czy jest zupełnie obojętna na kościół? Moze tak moze nie, nie
interesuje mnie to.

Data: 2010-07-20 13:50:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> napisał w wiadomości news:i241p9$pq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na każdy kościół. Bez wyjątku.

Data: 2010-07-21 07:12:54
Autor: ab.666
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

Jeste¶ pewny. A jak to jest we Francji?

Nie wiem czy wiecie, ale od ponad 100-lat we Francji - niezależnie, czy
rz±dzi prawica czy lewica, ministrem edukacji jest zawsze kto¶ z Wielkiego
Wschodu?
I maj± wyniki!

ab.

Data: 2010-07-21 07:11:29
Autor: ab.666
Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...

"Wojciech Pietruszewski" <wpietruszewski@cnetside.net> wrote in message

Istnieje.
Konstytucja RP z 1997 art. 25.

"Władze publiczne w Rzeczypospolitej Polskiej zachowuj± bezstronno¶ć w
sprawach przekonań religijnych, ¶wiatopogl±dowych i filozoficznych,
zapewniaj±c swobodę ich wyrażania w życiu publicznym."

Ano wła¶nie.... nie ma tu słowa "rozdział" a którym pisałe¶....
Ale taki zapis był (o czym ja pisałam) w Konstytucji PRL:

"Art. 82, 2. Ko¶ciół jest oddzielony od państwa."

OT: Naucz się korzystać z usenetu i naucz Outlooka polskiego.

Jak widać wyżej mój OE jest w porz±dku; z Twoim jest co¶ nie tak.

Pozdrawiam.
ab.

Data: 2010-07-20 13:08:28
Autor: ab.666
Jesli Komorowski usunie krzyz spod Palacu Prezydenckiego, to...

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
my usuniemy Komoruskiego

Mozesz panu Prezydentowi Komorowskiemu naskoczyc!
ha ha ha!
spieprzaj do Torunia moherowy berecie.... i onanizuj sie prawicowa hostyja
Ale jaja.... te jelopy torunskie, przezyc nie moga, ze kaczka KRZYZówka
przepadla w wyborach....
ha ha ha

Bawi mnie to!

ab.

Data: 2010-07-21 04:30:48
Autor: Antenka
On 20 Lip, 13:08, "ab.666" <t...@nie.adres> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> [...]

Ale jaja.... te jelopy torunskie, przezyc nie moga, ze kaczka KRZYZówka

Bestia się odezwał. A teraz wypad do piekła tam twoje miejsce
belzebubie! Tfu! Raus!  +

Antenka

Je¶li Komorowski usunie krzyż spod Pałacu Prezydenckiego, to...