Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.

Data: 2010-10-03 09:52:52
Autor: cyc
Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.
Wsrod oponentow Palikota a trzeba wiedziec , ze narazil sie nie jednemu srodowisku , uparcie i w sposob iscie infantylny lansuje sie obraz Palikota blazna .
Nawet rozumiem co niektorych bo przeciez stanowi  nie tylko konkurencja polityczna ale zagraza zywotnym interesom partii , grup spolecznych a przedewszystkim religijnych .
Palikot niesforny , to woda na mlyn krytykantow , nie krytykow , tylko krytykantow , ktorzy wykorzystaja kazda okazje do tego aby zniszczyc zagrazajacych im ludzi . Biskupi i ksieza w tej materii maja najwiescej do powiedzenia jako , ze Palikot podwaza ich " swiete prawo " do .....okradania panstwa . Jest rzecza niewyobrazalna , ze w panstwie demokratycznym , opartym na wolnorynkowym systemie , panstwie w ktorym brak jest pieniedzy na cokolwiek , doslownie na cokolwiek w panstwie w ktorym zadna dziedzina zycia publicznego nie jest fnansowana w sposob chocby zadawalajacy , lozy sie bez najmniejszych zachamowan i co wazniejsze bez ograniczen , na kosciol i jego potrzeby .
Czlowiek , ktory ta niespotykana nigdzie na swiecie patologie widzi , krytykuje i chce zmienic , nazywany jest blaznem , czy klawnem a ci ktorzy bez jakichkolwiek hamulcow korzystaja z patologii a wrecz ja generuja , uznaje sie za zastepcow Boga na ziemi .
Wiecznie pijany Glodz , ktory dopiero co wyludzil kolejna lapowke i lewitujacy za sprawa niespotykanego nadecia  z glowa w chmurach  w stroju klawna , nazywany jest eminencja ! a Palikot , ktory wytyka mu to palcami klawnem .
Inny purpurat , ktory dopiero co wyszedl z pokoju w ktorym molestowal dzieci , rozdajacy w Jego imieniu blogoslawienstwa calowany jest po rekach , ktora w swojej laskawosci wystawia a Palikot nazywany jest blaznem .
Czy nie widzicie smiesznosci sytuacji ? , czy nie widzicie swiadomego dzialania osob krytykowanych przez Palikota , usilujacych osmieszyc go w imie swojego spokoju i mozliwosci dalszego uprawiania na wskros patologicznych dzialan ? .
Nie wiem czy Palikot opanuje polityczna scene i odniesie sukces ale wiem , ze zycze mu tego z calego serca . Wydaje mi sie byc nieskazony politycznymi lajdactwami i ukladami , wie co chce i z determinacja do tego zmierza . Jesli na dodatek zauwazymy jego odwage niezbedna do wypowiedzenia klerowi warunkow niebianskiego zycia na ziemi za pieniadze podatnika , to warto na niego postawic , tymbadziej , ze stawia na mlodych .

cyc

Data: 2010-10-03 10:05:47
Autor: rAzor
Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
[...]

Wcale mnie nie dziwi, że Palikot zyskał twoje poparcie i uwielbienie. Przecież to ozonowy naziol, taki jak i ty, antysemickie ścierwo.
Jestem pewien, ze będziesz (już jesteś) w pierwszym rzędzie "hajlujących" na jego parteitagach.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-03 18:14:57
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i89dgr$mkm$1news.onet.pl...
[...]

Obrońca semitów się znalazł, he, he, z PiSu..

boukun

Data: 2010-10-03 10:29:26
Autor: u2
W dniu 2010-10-03 09:52, cyc pisze:
Wsrod oponentow Palikota a trzeba wiedziec , ze narazil sie nie jednemu srodowisku , uparcie i w sposob iscie infantylny lansuje sie obraz Palikota blazna .

Jego wytyk do biskupich brzuchów na nasiadówce w kongresówce był
rzeczywiście infantylny. Sam ma nielichy brzuszek, a przecież do wieku
biskupów brakuje mu ze 20 lat. Sam ma już pod 50-tkę.

Ale spodobało mi się, że nie zawyżył wartości mienia oddanego dla KK w
ramach za rekompensaty za rabunek mienia kościelnego przez PRL. To nie
100 mld jak tu infantylnie twierdziłeś, tylko około 1,6 mld za 160 tys.
hektarów nieużytków rolnych.

Data: 2010-10-03 10:44:14
Autor: Dirko
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ca83ee8$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

100 mld jak tu infantylnie twierdziłeś, tylko około 1,6 mld za 160 tys.
hektarów nieużytków rolnych.

    Toś mnie ubawił. :-) Nieużytków rolnych !!!

Data: 2010-10-03 10:46:34
Autor: u2
W dniu 2010-10-03 10:44, Dirko pisze:

100 mld jak tu infantylnie twierdziłeś, tylko około 1,6 mld za 160 tys.
hektarów nieużytków rolnych.

    Toś mnie ubawił. :-) Nieużytków rolnych !!!

Sądzisz, że kościół je uprawia ?

Data: 2010-10-03 10:59:30
Autor: bartez
[...]

Chodzi o brzuchy karmione biedotą i patologią

[...]

Nie zapominając o tym, że zakłamany KK to zabrane mienie przez zły PRL, sam kiedyś perfidnie zapierdolił.
Faktycznie - infantylna hipokryzja kk nie zna granic.

V.

Data: 2010-10-03 10:47:57
Autor: awe
Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.
A dzis pewnie stuknelo kolejne 300 mln  zl dodatkowego dlugu. Fajnie sobie pogadac o pierdolach ale w sumie mam w dupie Palikota. Za te kase mialbym takich pajacow trzech
awe

Data: 2010-10-03 11:15:54
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

A dzis pewnie stuknelo kolejne 300 mln  zl dodatkowego dlugu. Fajnie sobie
pogadac o pierdolach ale w sumie mam w dupie Palikota. Za te kase mialbym
takich pajacow trzech

ZJEżDżOJ DZIADU...!!!