Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.

Data: 2010-10-03 10:05:47
Autor: rAzor
Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Nie wiem czy Palikot opanuje polityczna scene i odniesie sukces ale wiem ,
ze zycze mu tego z calego serca . Wydaje mi sie byc nieskazony politycznymi
lajdactwami i ukladami , ..........
cyc

Wcale mnie nie dziwi, że Palikot zyskał twoje poparcie i uwielbienie. Przecież to ozonowy naziol, taki jak i ty, antysemickie ścierwo.
Jestem pewien, ze będziesz (już jesteś) w pierwszym rzędzie "hajlujących" na jego parteitagach.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-03 18:14:57
Autor: boukun

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i89dgr$mkm$1news.onet.pl...
[...]

Obrońca semitów się znalazł, he, he, z PiSu..

boukun

Jesli Palikot blaznem to jak nazwac biskupow ?.