Jeśli Polacy

Data: 2020-02-20 11:02:08
Autor: Zenek Kapelinder
Jeśli Polacy
Wygrają z Żydami w koszykówkę to będzie to antysemityzm czy nie będzie?

Data: 2020-02-20 21:52:04
Autor: Yogi
Jeśli Polacy
Dnia Thu, 20 Feb 2020 11:02:08 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Wygrają z Żydami w koszykówkę to będzie to antysemityzm czy nie będzie?

Jakies jeszcze pytania ORMOwcu?

Data: 2020-02-20 13:37:36
Autor: Zenek Kapelinder
Jeśli Polacy
Nie pisz o mnie pizdziak bo piszesz ta sama ręką co kona walisz i się brzydzę czytać.

Data: 2020-02-21 07:50:04
Autor: Runt
Jeśli Polacy
W dniu 2020-02-20 o 22:37, CWEL Zenek Kapelinder pisze:
Nie pisz o mnie pizdziak bo piszesz ta sama ręką co kona walisz i się brzydzę czytać.
zenusiu, masz problemy z główką? Byty ci się mnożą jak koty na Żoliborzu? Masturbujesz się zenusiu? Nie, zenusiu nie pomyłka. Ze swego orzeszka już nic nie wskrzesisz. Buuuhahahhahahha!

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-21 07:59:24
Autor: Zenek Kapelinder
Jeśli Polacy
Które to pizdziak vel runt dziura w dupie przykazanie " nie kradnij"?

Data: 2020-02-21 17:26:26
Autor: Runt
Jeśli Polacy
W dniu 2020-02-21 o 16:59, CEP Zenek Kapelinder pisze:
Które to pizdziak vel runt dziura w dupie przykazanie " nie kradnij"?

zenusiu, nie jestem biegły z przykazan. Patrząc na okradanie przez głeboko religijnych PiS-owców kontenerów PCK takie przykazanie to wymysł albo "nadzwyczajnej kasty" albo Tuska czy PO.

Jak tam kefier zenusiu? wg ciebie ja mam tam dziurę, a ty denko od butelki! no zenusiu. kombinuj bo znów zasunąłem ci kopa w denko! ;-))))

Data: 2020-02-21 13:39:10
Autor: Zenek Kapelinder
Jeśli Polacy
Według twojego rozumowania to pizdziak vel runt dziura w dupie najlepszy jesteś we wszystkim. A w realu złodziejstwo tekstów i pomysłów na odpowiedzi najlepiej na grupie ci wychodzi.

Data: 2020-02-22 11:38:49
Autor: Runt
Jeśli Polacy
W dniu 2020-02-21 o 22:39, BUC Zenek Kapelinder pisze:
Według twojego rozumowania to pizdziak vel runt dziura w dupie
Ty zamiast dziury masz butelke kefiru ;-))
najlepszy jesteś we wszystkim.
Trzeba było się uczyć ;-)))
A w realu złodziejstwo
zenus, nie każdy jest takim złodziejem jak ty.
Okradałeś pojemniki PCK? ;-)))
tekstów i pomysłów na odpowiedzi najlepiej na grupie ci wychodzi.
Trzeba było sie uczyć... ORMO-wcu.

Data: 2020-02-20 21:53:56
Autor: A. Filip
Jeśli Polacy wygrają z Żydami w koszykĂłwkę to
Yogi <yogi@yellowstone.go> pisze:
Dnia Thu, 20 Feb 2020 11:02:08 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Wygrają z Żydami w koszykówkę to będzie to antysemityzm czy nie będzie?

Jakies jeszcze pytania ORMOwcu?

Jak rozumiem w sprawie perfidnego pytania głównego nie masz nic do
powiedzenia poza "unikiem"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-22 02:32:52
Autor: mrbluesky.pl
Polacy w pasiakach
Wygrają z Żydami w koszykówkę to będzie to antysemityzm czy nie będzie? -- -
TylKO wtedy gdy bendom grac w pasiakach...

Jeśli Polacy