Jeśli Prezydent USA ;-)

Data: 2021-01-11 14:17:23
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
Jaki podły wróg USA śmie nie wierzyć osąd Prezydenta USA wiarygodny jak
Polityczny Sąd Ostateczny??!  Musimy wspierać (Prezydenta) USA w walce o
prawdziwą wolność i demokracje a całym świecie, USA nie wyłączając! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2021-01-11 14:23:23
Autor: u2
Jeśli Prezydent USA mówi że wybory były sfałszowane to wybory były sfałszowane! ;-)
W dniu 11.01.2021 o 14:17, A. Filip pisze:
Jaki podły wróg USA śmie nie wierzyć osąd Prezydenta USA wiarygodny jak
Polityczny Sąd Ostateczny??!  Musimy wspierać (Prezydenta) USA w walce o
prawdziwą wolność i demokracje a całym świecie, USA nie wyłączając! ;-)

bez przesady Trump mówi, że jest przekonany co do masowych fałszerstw, ale zamierza to udowodnić w sądzie, a nie w twoich żydo-merdiach:))))))))))))))))

Data: 2021-01-11 14:24:08
Autor: u2
W dniu 11.01.2021 o 14:23, u2 pisze:
[...]

wiadomo, że najpierw starasz się ośmieszyć, jak nie wyjdzie to likwidujesz:)

Data: 2021-01-11 14:23:57
Autor: andal
On Mon, 11 Jan 2021 14:17:23 +0100, A. Filip wrote:

Jaki podły wróg USA śmie nie wierzyć osąd Prezydenta USA wiarygodny jak
Polityczny Sąd Ostateczny??!  Musimy wspierać (Prezydenta) USA w walce o
prawdziwą wolność i demokracje a całym świecie, USA nie wyłączając! ;-)

robisz jaja z samego siebie

Data: 2021-01-11 15:46:21
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

Robię sobie jaja z przyszłych oskarżeń przez (prezydenta/administracje)
USA o fałszowanie wyborów "w jakimś kraju". Bo to jest wyłącznie kwestia
*KIEDY*.  "Wszystko ma swoją cenę", cena może być w przyszłej wiarygodności.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2021-01-12 11:59:54
Autor: Budzik
Jeśli Prezydent USA mówi że wybory były sfałszowane to wybory były sfałszowane! ;-)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Ale to tylko w twoim mozgu gdzie fakty nie maja znaczenia a licza sie tylko tezy wygłaszane przez polityków.
A zatem zdanie "ziemia jest okragła" jest dla ciebie tak samo wartosciowe jak "ziemia jest płaska".
Normalni maja inaczej...

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2021-01-12 13:55:22
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jeśli (prezydent) USA ma być światowym autorytetem w kwestii które
wybory były sfałszowane a które nie to dlaczego nie ma być takim
autorytetem *także* w przypadku USA?  Bo tam jest bardzo zainteresowany
osobiście a nie "tylko" bardzo zainteresowany służbowo? :-)

<ironia> Po czy hamerykański demokrata rozpoznaje czy wybory były
sfałszowane czy nie?  Po tym czy wygrał Trump (R). </ironia>

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you

Data: 2021-01-12 16:59:54
Autor: Budzik
[...]

TEn prezydent to chyba tylko dla ciebie moze być autorytetem w jakiejkolwiek sprawie...

<ironia> Po czy hamerykański demokrata rozpoznaje czy wybory były
sfałszowane czy nie?  Po tym czy wygrał Trump (R). </ironia>

Tak, wiem, ziemia jest płaska. Gratuluje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2021-01-12 19:20:09
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
[...]

Jeśli ten prezydent USA nie jest autorytetem to znaczy że  prezydenta
USA można uznawać lub nie za autorytet "jak się komu spodoba" bo
autorytet samego urzędu jest "dowodnie nie przesądzający"? :-)

<ironia> Po czy hamerykański demokrata rozpoznaje czy wybory były
sfałszowane czy nie?  Po tym czy wygrał Trump (R). </ironia>

Tak, wiem, ziemia jest płaska. Gratuluje.

No przecież Trump wygrał z Hilary dlatego tylko dlatego że ruscy
sfałszowali/ingerowali? :-)

Data: 2021-01-12 19:59:54
Autor: Budzik
[...]

Prezydent to nie religia zeby był domyslnie nieomylny jak papiez ale ten prezydent wyjatkowo mocno zasłuzył sobie na okreslenie go kłamca a nie autorytetem.

[...]

Głupota wyborców jest wpisana w proces wyborczy. To nie fałszerstwo, to fakt.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2021-01-13 00:38:26
Autor: andal
On Tue, 12 Jan 2021 19:59:54 +0000, Budzik wrote:

[...]

podaj przyklady jego klamstw

i jak ci one zaszkodzily

Data: 2021-01-13 08:49:42
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
andal <andal@andal.org> pisze:
[...]

<ironia> Czyż kłamstwo Trump=a na temat przeniesienia ambasady z
Tel Awiwu do Jerozolimy nie zaszkodziło *światowemu* pokojowi?
Jestem pewny że Biden wróci w tej kwestii do słusznej praktyki Obamy
"ignorowania" zalecenia Kongresu a nawet ją pogłębi :-)
</ironia>

Data: 2021-01-13 12:59:52
Autor: Budzik
Jeśli Prezydent USA mówi że wybory były sfałszowane to wybory były sfałszowane! ;-)
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

Jest tego tyle w necie ze naprawde powtarzanie sie nie ma zadnego sensu.
No chyba ze nie jestes w stanie znaleźć, wtedy chetnie pomoge.
Ale wydaje sie to byc mocno mało prawdopodobne.
DAj znac jak cos.

i jak ci one zaszkodzily

A co ma bycie kłamca wspolnego z wpływem tego faktu na mnie?
Cos ci sie chyba pomyliło...

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2021-01-13 14:51:05
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
[...]

[...]

W necie jest tyle kłamstw Bidena że powtarzanie tego nie ma sensu :-)

Rusz swoją ciężką, leniwą dupę i wystękaj 2-3 kłamstwa/"kłamstwa"
Trump-a *według ciebie* albo wal się na drzewo z marnowaniem zasobów
Matki Ziemi na "dyskusje".

Data: 2021-01-13 16:51:14
Autor: u2
W dniu 13.01.2021 o 14:51, A. Filip pisze:
Rusz swoją ciężką, leniwą dupę i wystękaj 2-3 kłamstwa/"kłamstwa"
Trump-a*według ciebie*  albo wal się na drzewo z marnowaniem zasobów
Matki Ziemi na "dyskusje".

po czym poznać że Tusk kłamie ? po tym że otwiera usta:))))))))))))))))

Data: 2021-01-14 09:59:50
Autor: Budzik
Jeśli Prezydent USA mówi że wybory były sfałszowane to wybory były sfałszowane! ;-)
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

[…]

W necie jest tyle kłamstw Bidena że powtarzanie tego nie ma sensu :-)

I znow ten sam kretynizm - znalazłes jakies kłamstwo bidena wiec wydaje ci sie wszystkie kłamstwa trumpa to to samo.
To ci probuje własnie cały czas tłumaczyc ze do spraw trzeba przykładac odpowiednia wage.

- Kochanie czy ja wygladam grubo? Nie, jestes piekna.
- nie uprawiałem seksu z ta kobieta.

Dla ciebie obie te sytuacje to kłastwo i sa rownoznaczne, prawda? ;-DDD

Rusz swoją ciężką, leniwą dupę i wystękaj 2-3 kłamstwa/"kłamstwa"
Trump-a *według ciebie* albo wal się na drzewo z marnowaniem zasobów
Matki Ziemi na "dyskusje".

Czyli jednak Ziemia jest płaska.
Po raz kolejny udowodniłes ze jestes ambiwalentny intelektualnie ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2021-01-14 11:01:30
Autor: u2
W dniu 14.01.2021 o 10:59, Budzik pisze:
I znow ten sam kretynizm - znalazłes jakies kłamstwo bidena wiec wydaje
ci sie wszystkie kłamstwa trumpa to to samo.

znowu bucek nawija o dupie maryni, Filip wyraźnie wskazuje, że bucek nie wskazał ani jednego kłamstwa Trumpfa:))))))))))))))

Data: 2021-01-12 11:59:55
Autor: Budzik
[...]

Jak piłes to nie pij...

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2021-01-12 13:56:00
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
[...]

Dlaczego sądzisz innych po sobie? :-)

Data: 2021-01-12 16:59:54
Autor: Budzik
[...]

To jest szczera rada - odstawisz alkohol, bedzie ci łatwiej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

Data: 2021-01-12 19:20:41
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA ;-)
[...]

Bo tobie sądzisz że pomogło?

Data: 2021-01-12 19:59:53
Autor: Budzik
Jeśli Prezydent USA mówi że wybory były sfałszowane to wybory były sfałszowane! ;-)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Bo tobie sądzisz że pomogło

Po jakiemu to?

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

Data: 2021-01-13 03:35:17
Autor: Runt
W dniu 2021-01-12 o 13:56, A. Filip pisze:
[...]

https://wyborcza.pl/7,75398,26667148,trump-w-2021-r-jak-kaczynski-w-2014-r.html

",,Muszą paść słowa prawdy: te wybory zostały sfałszowane! Ja wiem, że was to boli, ale sfałszowaliście wybory".

,,Mamy dosyć ukrywania afer korupcyjnych, rozszerzania się archipelagu dyktatur. Ostatnie wybory zostały sfałszowane".

To nie Trump. To J.Kaczyński. Obaj siebie warci siebie twoi idole.

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2021-01-13 09:05:45
Autor: A. Filip
Jeśli Prezydent USA mówi [GW daje wielką nadzieje Trump-owi: Trump (2020) jak Kaczyński (2014)]
Runt <runt@anakumena.prv> pisze:
[...]

Czyli Trump jak Kaczyński jeszcze (kiedyś) wybory wygra?
"GW i Ty" to nawet Trump-owi potraficie ofiarować polityczną nadzieje :-)

Ograniczenie prezydentury USA do dwóch kadencji nie ogranicza do dwóch
kadencji ciurkiem [przed poprawką: Grover Cleveland (D)]

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you
| Jeśli to nie przeznaczenie, to nawet jeśli dwoje się spotka, nie
| zaznajomią się.  (Przysłowie chińskie)

Jeśli Prezydent USA ;-)