"Jesli jade niebezpiecznie to zadzwon..." po kij to ?

Data: 2009-05-13 09:24:05
Autor: Adam Szewczak
"Jesli jade niebezpiecznie to zadzwon..." po kij to ?
Hej.

Fak ze to zadna nowosc bo juz od jakiegos czasu to sie widuje.

Po kiego grzyba firmy naklejaja takie naklejki na swoje samochody. Typu jezeli jade niebezpiecznie to zadzwon i podany numer telefonu.
Zeby kierowce zdyscyplinowac ?

Troche to dziwne jak na nasz kraj ale sporo firm tak obkleja ;P

PZDr
Adam

Data: 2009-05-13 08:06:53
Autor: Scypio
Dnia Wed, 13 May 2009 09:24:05 +0200, Adam Szewczak napisal(a):
Troche to dziwne jak na nasz kraj ale sporo firm tak obkleja ;P

pewnie nie czytali tego artykułu... http://tiny.pl/zsnz

(chłopaki nakleili taki napis na Alfie Romeo Brera i jeździli po Krakowie. Telefon dzwonił w samochodzie... ciekawych rzeczy się dowiedzieli o swoim stylu jazdy ;))

pozdrawiam, --
scypio

Data: 2009-05-13 13:48:05
Autor: elmer radi radisson
Scypio wrote:

pewnie nie czytali tego artykułu... http://tiny.pl/zsnz

Az sie prosi przypomnienie modlitwy z 'dnia swira'
http://www.youtube.com/watch?v=oidh5oH0Y_U

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-05-13 22:17:39
Autor: Przemek V

Użytkownik "Scypio" <scypio.N0SP4M@poczta.fm> napisał w wiadomości news:slrnh0kvst.l2i.scypio.N0SP4Matos.wmid.amu.edu.pl...
[...]

Jednak jest różnica pomiędzy wielkim napisem tego typu na sportowej Alfie a małym na jakiejś zasyfiałej ciężarówce czy dostawczaku. W tym teście z Alfą raczej wypłynęło "dopierdzielę gnojowi za to, że się wozi fajnym autem"

Data: 2009-05-13 09:29:45
Autor: JG
Adam Szewczak pisze:
[...]

(...)
Na mój gust tak.
I mam wrażenie, że to działa, zdecydowanie rzadziej widzi się takie samochody wykonujące niebezpieczne manewry.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-05-13 09:31:51
Autor: michail
Adam Szewczak pisze:
[...]

To taki korporacyjny zwyczaj z Zachodu. Czy działa? Tam prędzej niż u nas.

--
Michail

Data: 2009-05-13 09:46:25
Autor: Inead

Użytkownik "michail" <ROT13_zvpu_xbj@cbpmgn.barg.cy> napisał w wiadomości news:gudt18$qjd$1news.onet.pl...
Adam Szewczak pisze:
[...]

I jeszcze go opier.... jak się nie wyrabia.

Data: 2009-05-13 10:25:10
Autor: G Nowak

Tak tylko na zachodze sa naklejki w stylu "pochwal kierowce" a nie "zadzwon co by mi do****c" -  taka polska adaptacja mysli zachodniej ;)

--
pozdr

Data: 2009-05-13 09:39:21
Autor: Michal k.
[...]

Bo tak wymyslil manager floty, ew. maja wprowadzony taki zapis
do swojego car policy. Moze to i dziala...

Data: 2009-05-13 09:42:25
Autor: bratPit[pr]
[...]

przyszło z zachodu, nie uwzględnia naszych realiów że ludzie potrafią dzwonić dla kawału...
brat

Data: 2009-05-13 10:08:46
Autor: Mikolaj Rydzewski
bratPit[pr] wrote:
przyszło z zachodu, nie uwzględnia naszych realiów że ludzie potrafią dzwonić dla kawału...

Gdy w zeszlym roku stalem w korku do przejscia granicznego w Cieszynie i tiry blokowaly dwa pasy (zeby wszyscy sprawiedliwie czekali), to zadzwonilem na numer firmy spedycyjnej podany na naczepie.
Wieksze zainteresowanie okazuje slup uliczny niz osoba ktora odebrala telefon.

Data: 2009-05-13 10:23:45
Autor: bratPit[pr]
[...]

to już kwestia podejścia danej firmy, Ty miałeś rację ale zdarza się że dzwonią ludzie dla zabawy,
brat

Data: 2009-05-13 11:36:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gudsp9$qbq$1news.onet.pl...
[...]

No jak to po co - ladnie w mediach wyglada, jak sie rzecznik chwali.

Mozna tez sobie wyobrazic inne zastosowania - np kto nie ma choc trzech telefonow w miesiacu traci premie, bo sie nie stara :-)

J.

Data: 2009-05-13 11:57:03
Autor: Jakub Witkowski
Adam Szewczak pisze:
Po kiego grzyba firmy naklejaja takie naklejki na swoje samochody. Typu jezeli jade niebezpiecznie to zadzwon i podany numer telefonu.

Sam planuję coś takiego nalepić na samochód.
Numer ma być typu 0700, a ja udział w dochodzie.

Data: 2009-05-13 12:18:30
Autor: Moon
"Jesli jade niebezpiecznie to zadzwon..." po kij to ?
Adam Szewczak wrote:
Hej. > Po kiego grzyba firmy naklejaja takie naklejki na swoje samochody.
Typu jezeli jade niebezpiecznie to zadzwon i podany numer telefonu.
Zeby kierowce zdyscyplinowac ?

Dokładnie.
Czasem, w USA, kierowcy dla jaj umieszczają nalepki:
"How's my driving?
call: 1-800 EAT SHIT"
:)

moon

Data: 2009-05-13 03:49:20
Autor: lpalczynski
On 13 Maj, 12:18, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:
Adam Szewczak wrote:
> [...]
> Zeby kierowce zdyscyplinowac ?

Dokładnie.
Czasem, w USA, kierowcy dla jaj umieszczają nalepki:

http://yfrog.com/0qnielubiszmojejjazdyj

I tak dalej w tym kierunku ;-)

Data: 2009-05-13 03:54:53
Autor: lpalczynski
Adam Szewczak wrote:
> [...]
> Zeby kierowce zdyscyplinowac ?

Dokładnie.
Czasem, w USA, kierowcy dla jaj umieszczają nalepki:

http://yfrog.com/0gnielubiszmojejjazdyj

I tak dalej w tym kierunku ;-)

Data: 2009-05-13 17:26:08
Autor: andreas
"Jesli jade niebezpiecznie to zadzwon..." po kij to ?
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gue5to$3fv$1news.interia.pl...

call: 1-800 EAT SHIT"

Przy okazji, w PL mało kto rozumie jak się litery "tłumaczy" na cyfry.

--
andreas

Data: 2009-05-13 17:04:25
Autor: lublex
[...]

"Tak rozumiemy, podejmiemy stosowne działania wobec kierowcy. A skoro już Pan/Pani telefonuje to czy będzie Pan/Pani zainteresowana..."
:)

pozdr
lublex

"Jesli jade niebezpiecznie to zadzwon..." po kij to ?