Jeśli ktoś chciałby zobaczyć. ..

Data: 2009-05-22 18:46:16
Autor: Arni
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć. ..
maverik pisze:
moją osobę, która zaciekle broniła imienia wszelkich malarzy w tym miejscu.. to będziemy w TVN Turbo jutro w sobotę 23ego o 22:15

bedzie pojedynek z malarzem za 5 stów ? :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-22 18:50:45
Autor: Ivam

Nie. G***** udowodni swoja wyzszosc malujac pisanki za darmo;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-22 19:26:10
Autor: Grzybol
maverik pisze:
moją osobę, która zaciekle broniła imienia wszelkich malarzy w tym
miejscu..  to będziemy w TVN Turbo jutro w sobotę 23ego o 22:15
bedzie pojedynek z malarzem za 5 stów ? :)

Tak. Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy. Nie wiem czy maverik się stawi. Podobno napisał, że przyjedzie. Mamy malować jaja prowadzącemu i jego koledze. Jednemu maverik drugiemu ja. Ja proste malowanie dwukolorowe, maverik jebnie jakiś obrazek. Wszystko farbami z górnej półki. Robota na czas oczywiście. Róbcie zakłady.

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 19:43:50
Autor: Kuczu
Grzybol pisze:

Tak. Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy.

Jak Ty sie miescisz w drzwiach z tak rozdymanym Ego ?

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-22 19:49:33
Autor: Grzybol
Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości
Grzybol pisze:
Tak. Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy.
Jak Ty sie miescisz w drzwiach z tak rozdymanym Ego ?

Ja normalnie. A TY jak? Twoje Ego wcale nie jest mniej rozdymane od mojego. Wystarczy żeby ktoś w jakimkolwiek poście napisał słowko harley lub skrót HD i już wielki Kuczu udziela wszelkich porad jako wszystko wiedzący rozdymany mistrz. Myślisz że normalni ludzie tego nie widzą? Mistrzu...

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 10:54:05
Autor: tomas.oktaba

Data: 2009-05-22 19:55:32
Autor: Grzybol
Grzybol pisze:
[...]

Jesli chciałeś mi dojebać to Ci nie wyszło. Nie ponawiaj próby...

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 10:56:27
Autor: tomas.oktaba
> [...]

i już wielki Kuczu udziela wszelkich porad jako wszystko wiedzący rozdymany
mistrz. Myślisz że normalni ludzie tego nie widzą? Mistrzu...

Kuczu......... ,nie daj się ....liczę na Ciebie
Wodzu.

Data: 2009-05-22 20:32:33
Autor: Ivam
<tomas.oktaba@neostrada.pl> wrote in message news:59c8ecda-8fe1-4811-824a-ef28f9f9430do20g2000vbh.googlegroups.com...
Kuczu......... ,nie daj się ....liczę na Ciebie

A ja radze, zeby delikatnie, bo G. sobie pojdzie i gildor znowu bedzie tesknil ;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-22 20:52:40
Autor: BartekGSXF
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć...

Użytkownik "Grzybol" <grzybekkkk@wp.pl> napisał w wiadomości news:gv6p59$ncr$1nemesis.news.neostrada.pl...
Mistrzu...

Wreszcie zalapal :)

--
Bartek
i rozbity czajnik GSX6F

Data: 2009-05-22 21:06:42
Autor: Kuczu
Grzybol pisze:

Ja normalnie. A TY jak? Twoje Ego wcale nie jest mniej rozdymane od mojego.

Ja nie twierdze ze nie :) Ja sie tego nie wstydze. I nie wyzywam ludzi. Bylem ciekaw tylko jak Ty sobie z tym radzisz.

Wystarczy żeby ktoś w jakimkolwiek poście napisał słowko harley lub skrót HD i już wielki Kuczu udziela wszelkich porad jako wszystko wiedzący rozdymany mistrz.

Jesli ktos o cos pyta a ja znam odpowiedz to odpowiadam. I tyle. Po to jest instytucja grupy dyskusyjnej. Pytam tez czasami. Co w tym zlego ?

Myślisz że normalni ludzie tego nie widzą? Mistrzu...

Ja nie znam normalnych :)

Data: 2009-05-22 21:09:59
Autor: Grzybol
Ja nie twierdze ze nie :) Ja sie tego nie wstydze. I nie wyzywam ludzi. Bylem ciekaw tylko jak Ty sobie z tym radzisz.

Nie byłeś ciekaw. Chciałeś zabłysnąć dopierdalając biednemu Grzybolowi. Tylko tyle:-(

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 21:16:08
Autor: Kuczu
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć. ..
Grzybol pisze:

Nie byłeś ciekaw.

A wlasnie ze bylem. Zawsze mnie ciekawi skad u ludzi bierze sie tyle agresji. Bo u mnie to tylko po wodce.

Chciałeś zabłysnąć dopierdalając biednemu Grzybolowi.

Zablysnac ? Czym ?

Tylko tyle:-(

:(

Data: 2009-05-22 21:22:46
Autor: Grzybol
Grzybol pisze:
Nie byłeś ciekaw.
A wlasnie ze bylem. Zawsze mnie ciekawi skad u ludzi bierze sie tyle agresji. Bo u mnie to tylko po wodce.

U mnie agresja??? Nie żartuj, ja niespotykanie spokojny człowiek jestem. Ja tylko czasem coś napiszę po to, żeby komuś uświadomić jak jego przypierdalanie się do wszystkiego może wyglądać z boku. A czasem sam poudaję, że się przypierdalam, żeby delikwent zobaczył jak to jest:-) A wódki nie piję już zbyt często. Jakoś mnie nie kręci.

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 21:48:48
Autor: lesor
Kuczu wrote:

Zawsze mnie ciekawi
skad u ludzi bierze sie tyle agresji.
Bo u mnie to tylko po wodce.

jesli mozna,
.... i po zupie.

--
pozdrawiam, lesor

Data: 2009-05-23 00:58:57
Autor: Kefir
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć. ..
Elou!
lesor wrote:
Kuczu wrote:
Zawsze mnie ciekawi
skad u ludzi bierze sie tyle agresji.
Bo u mnie to tylko po wodce.

jesli mozna,
... i po zupie.

Musiales?.. Brutusie ;)

PeeS Wypadalo dodac ze po meksykanskiej ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Tractory XT660X
znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

Data: 2009-05-23 12:29:01
Autor: Kuczu
Kefir pisze:

PeeS Wypadalo dodac ze po meksykanskiej ;)

Zapisalem: Wiecej nie brac na imprezy enerdowskiej zupy meksykanskiej. Bo budzi agresje. Pewnie Stasi cos dosypuje.

Data: 2009-05-22 19:54:05
Autor: Grzybol
Grzybol pisze:
Tak. Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy.
Jak Ty sie miescisz w drzwiach z tak rozdymanym Ego ?

Czy taki maverik np. Nie ma rozdymanego EGO według Ciebie? Chwalić się publicznie na grupie, że będzie w TV? Chuj to kogo obchodzi? To jest właśnie rozdymane ego. To jest wiejski szpan. Ale tego to już wielki Kuczu nie widzi? Bo to koleś. Kurwa żenada...

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 21:14:17
Autor: Kuczu
Grzybol pisze:

Czy taki maverik np. Nie ma rozdymanego EGO według Ciebie? Chwalić się publicznie na grupie, że będzie w TV?

Pewnie masz racje. Tyle ze jesli ktos cos tam osiagnal w zyciu to czasami chce sie pochwalic. Chocby po to zeby przestac byc dla niektorych anonimowym.

Chuj to kogo obchodzi?

Pare osob moze zainteresowac. Niezainteresowani bede wtedy ogladac co innego albo chlac w trupa.

To jest właśnie rozdymane ego.

Byc moze

To jest wiejski szpan.

Czy ja wiem...

Ale tego to już wielki Kuczu nie widzi?

Ale czego ? Przeciez zacytowalem do czego sie odnosze:
"Wykupiłem czas antenowy w TVNTurbo. Zapłaciłem kupę kasy."

Bo to koleś.

Nie masz kolegow ? Co w tym zlego ze bronie znajomego ? To na tym chyba polega ? tak czy nie ?

> Kurwa żenada...

No na calej linii :)

Tak sie zastanawiam kiedy Ty tu napiszesz cos z sensem, cos w temacie motocykli. Doczekam sie ?

Data: 2009-05-22 21:19:38
Autor: Grzybol
Tak sie zastanawiam kiedy Ty tu napiszesz cos z sensem, cos w temacie motocykli. Doczekam sie ?

Ale po co? Przecież Wy stare precle wiecie wszystko lepiej od innych w temacie motocykli. Nawet Ci, którzy ewidentnie nie mają zielonego pojęcia udzielają rad innym i puszą się jakby pozjadali wszystkie rozumy:-) Obojętnie co bym napisał o motocyklach to zaraz paru bartków, gildorów i innych miśków chciałoby mi odgryźć jaja. A one mi jeszcze potrzebne są...

--
Grzybol

Data: 2009-05-22 21:23:20
Autor: Kuczu
Grzybol pisze:

Ale po co? Przecież Wy stare precle wiecie wszystko lepiej od innych w temacie motocykli.

Ja mniej wiem niz nie wiem. Ale ucze sie intensywnie. Zreszta nie jestem preclem :)

Nawet Ci, którzy ewidentnie nie mają zielonego pojęcia udzielają rad innym i puszą się jakby pozjadali wszystkie rozumy:-)

Ale takich sie ignoruje. Niektorzy usychaja sami.

Obojętnie co bym napisał o motocyklach to zaraz paru bartków, gildorów i innych miśków chciałoby mi odgryźć jaja. A one mi jeszcze potrzebne są...

Ale to nie znaczy zeby zaraz ludzi bluzgac. Na bluzgi Twe ludzie odpowiadaja bluzgami. Taki lajf w enternecie :)

Data: 2009-05-22 22:52:05
Autor: gildor
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć. ..
Grzybol pisze:

wróciłeś, miszczu. uf

Obojętnie co bym napisał o motocyklach to zaraz paru bartków, gildorów i innych miśków chciałoby mi odgryźć jaja.

ja się nie znam na motorach.

A one mi jeszcze potrzebne są...

wiemy wiemy, do malowania.

--