Jeśli ktoś kupuje 1200GS z Kalisza niech czyta UWA GA WAŻNE !

Data: 2009-05-26 03:39:37
Autor: sikor p
Jeśli ktoś kupuje 1200GS z Kalisza niech czyta UWA GA WAŻNE !
Właśnie zauważyłem, że w Kaliszu sprzedaje ktoś 1200GS z 2007 r..
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1331289

Na 99% jest to niedawno sprzedany przeze mnie sprzęt, na który
naciąłem się w zeszłym roku :-(  jest to składak z uszkodzonymi
komputerami. Kupił go w zeszłym tygodniu ode mnie człowiek, podobno
dla własnego użytku i do naprawy przy wykorzystaniu serwisu w UK :-o a
teraz sprzedaje moim zdaniem wciąż felerny.
Szczegóły mojej historii w wątkach:
http://bmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4364
http://bmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4363
_________________
SikorP

Data: 2009-05-26 23:33:56
Autor: MichalKu
On 26 Maj, 21:44, Arni <a...@NO.spam> wrote:
>http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1331289
(...)
przeciez napisał juz ze sprzedany ....

gdzie, bo nie widze?

pzdr
MichalKu
fz6s
www.emku.pl

Data: 2009-05-27 09:49:15
Autor: Arni
MichalKu pisze:
On 26 Maj, 21:44, Arni <a...@NO.spam> wrote:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1331289
(...)
przeciez napisał juz ze sprzedany ....

gdzie, bo nie widze?

nigdzie, nic takiego nie napisałem :)

te google to naprawde posrany serwis

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-27 06:01:16
Autor: sikor p
Jeśli ktoś kupuje 1200GS z Kalisza niech czyta UWAGA WAŻNE !
Na szczęście nie sprzedał.
Jeden z potencjalnych nabywców przeczytał moje ostrzeżenie i niekupił.

Jeśli ktoś kupuje 1200GS z Kalisza niech czyta UWA GA WAŻNE !