Jeśli masz problemy z niemieckim kontrachentem ..

Data: 2009-05-14 08:32:14
Autor: Jacek
Jeśli masz problemy z niemieckim kontrachentem ..
Jakoś podejrzliwie reaguję na reklamy z błędami ortograficznymi.
Gratuluję doktoratu, mam nadzieję, że jest lepszy, jak pisownia ;-)
Jacek

Data: 2009-05-14 12:47:04
Autor: tomasz karśnicki
Jacek pisze:
Jakoś podejrzliwie reaguję na reklamy z błędami ortograficznymi.
Gratuluję doktoratu, mam nadzieję, że jest lepszy, jak pisownia ;-)
Jacek
a może to taki doktor co "kanarki leczy"?
:D
Tomasz

Data: 2009-05-14 14:58:32
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "tomasz karśnicki" <tomaszkarsnicki@wp.pl> napisał w wiadomości news:gugsre$17g$2news.wp.pl...
Jacek pisze:
Jakoś podejrzliwie reaguję na reklamy z błędami ortograficznymi.
Gratuluję doktoratu, mam nadzieję, że jest lepszy, jak pisownia ;-)
a może to taki doktor co "kanarki leczy"?

Ten facet od kanarków z reguły doktoratu nie ma, bo jest weterynarzem. :-)

Jeśli masz problemy z niemieckim kontrachentem ..