Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?

Data: 2009-09-12 21:58:45
Autor: mk
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?
Wreith pisze:

Jej napisałes to tyle razy, że aż strach. A może to prowakacja.
Na odpowiedz bym raczej nie liczył bo ci z tego forum nie lubią kijanek nie wiem czemu. Mi na podobne pytanie (jakis czas temu) nie odpowiedział nikt a potem wyczytałem czemu. Poprostu ludzie (niektórzy) na tym forum nie lubią kijanek.
Pozdrawiam

Data: 2009-09-13 00:37:14
Autor: Bastion
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?

Użytkownik "mk" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8gum0$o65$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wreith pisze:

[...]

Co to jest ta kijanka?
Chodzi o takie auto na F w ktorym nie wiadomo gdzie jest przod a gdzie tyl?
Pytam absolutnie powaznie.

Data: 2009-09-13 11:09:32
Autor: AL
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?
mk pisze:
Wreith pisze:

[...]

kazdy ma swoj rozum i tak wybierze wg swojego uznania
jesli chce Kia - to kupi Kia i zadna _grupa dyskusyja_ tego nie zmieni

--
pozdr
Adam (AL)

Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?