Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?

Data: 2009-09-12 22:12:51
Autor: Bastion
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?

Użytkownik "Wreith" <wreith@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8g6qs$93j$1inews.gazeta.pl...
 Witam.
 Szukamy auta dla rodziny 2+2, z pojemnym bagażnikiem. Po kilku wpadkach z oglądanymi używanymi Zafirami,Vectrami,Cromami

Zapytam z ciekawosci... dlaczego nie zdecydowales sie na Zafire?
Jakies ogladales jakies felerne egzemplarze czy ogolnie model Ci nie podchodzi?

Data: 2009-09-12 23:24:10
Autor: Wreith
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?
Bastion pisze:

[...]

  Zafirki B ( od 2005 z silnikiem CDTi) bardzo mi/nam sie podobają,wydaje sie być autem idealnym,ale niestety:
nowa, sensownie wyposażona kosztuje sporo, a używki na które się natknąłem, pomimo tego, że w opisie/na zdjęciu/na pierwszy rzut oka były   bardzo obiecujące, to w realu okazały sie baaardzo rozczarowujące (puknięty i to zdrowo,dymiący,ewidentnie z większym przebiegiem niż w opisie i na liczniku,a ja nie wierzę w sprowadzone z zachodu diesle od dziadka,z rocznym przebiegiem na poziomie 5-10.000 km,ze stukająca podejrzanie dwumasą, itd.)...
  I dlatego rozważamy opcje zakupu nowego samochodu z salonu.
  Pozdrawiam

Data: 2009-09-13 00:25:45
Autor: Bastion
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?

[...]

Osobiscie balbym sie kupowac cos z pod znaku KIA,  w zestawieniach
awaryjnosci jeszcze do niedawna ta marka wychodzila bardzo slabo.
Kiedys wklejalem na tym forum wyniki testow awaryjnosci dla Kia Carnival i
to bylo chyba najbardziej awaryjne auto w historii ADAC i DECRy.

Na tym forum (zreszta w mediach tez) jeszcze jakos w tym roku albo rok temu
pojawialy sie bardzo zle opinie o serwisie KIA.
Na nowego Ceeda dostaniesz (zdaje sie) 7 lat gwarancji i  przez te 7 lat
bedziesz zwiazany z drogim i malo profesjonalnym ASO.

Na twoim miejscu szukalbym jakiegos naprawde sprawdzonego i rodzinnego auta:
VW Sharan, Opel Zafira, Toyota Corolla Verso?

Taka jest moja opinia na dzien dzisiejszy.

Bastion
Pozdrawiam popijajac browczyka;)

Data: 2009-09-13 00:37:50
Autor: Cavallino
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?
Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:

Osobiscie balbym sie kupowac cos z pod znaku KIA,  w zestawieniach
awaryjnosci jeszcze do niedawna ta marka wychodzila bardzo slabo.

Akurat co do Ceeda, to takich obaw większych nie ma, auto wykonane bardzo porządnie.
No i nie wiem jakie zestawienia widziałeś, ja widziałem dokładnie odwrotne.

Kiedys wklejalem na tym forum wyniki testow awaryjnosci dla Kia Carnival i
to bylo chyba najbardziej awaryjne auto w historii ADAC i DECRy.

Tyle że to nie jest zestawienie awaryjności.

Na nowego Ceeda dostaniesz (zdaje sie) 7 lat gwarancji i  przez te 7 lat
bedziesz zwiazany z drogim i malo profesjonalnym ASO.

Drogim bo?
250 zł za przegląd to nie jest jakaś wygórowana kwota.
Norauto i inne badziewie nie zrobi Ci przeglądu wiele taniej.

Data: 2009-09-13 01:05:37
Autor: Wreith
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?

[...]

  Fakt, że najgorszą rzeczą jakiej się spodziewam po KIA Ceed to...serwis.W necie krąży masa newsów o awaryjności Ceed-ów, ale tak naprawdę 90%  z nich to pierdoły typu regulacja fotela góra-dół.
Carnivala-a nie rozważam nawet przez chwile, o jego awaryjności opowiadali mi nawet w firmowym salonie :-)
  Niestety wszystkie wymienione (nowe) nie mieszczą sie w budżecie(i tak już naciągniętym-pierwotnie było 40-45.000 zł na używany).
  Pozdrawiamy.Ja i Tyskie :-)

Data: 2009-09-13 10:19:38
Autor: KZ
Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?
Wreith wrote:
[...]

Cee'dem (nie SW) jeżdżę ponad dwa lata i jakbym teraz kupował samochód to też bym kupił Cee'da. Z serwisem generalnie problemy są, ale ja mam tylko dobre doświadczenia (z Warszawskim Carserwisem konkretnie).

KZ

Jeśli nie Kia Ceed'sw to co?