Jesli nie One X i SGS III to co ....

Data: 2012-10-04 16:16:33
Autor: Mikolaj Jopczynski
Jesli nie One X i SGS III to co ....
Witajcie,

W zasadzie jestem zdecydowany na one'a - bo mialem w rekach sgs III i boje sie, ze sie rozpadnie :)

Bardzo mi (konstrukcyjnie) pasuje SGS II - ale cena trzyma sie tak dobrze, ze za niewiele wiecej mozna miec wlasnie One'a.

Czy jest cos innego, co moze konkurowac z wymienionymi telefonami - chodzi mi o predkosc (rdzenie).

Inna sprawa to akcesoria - SGS II ma swietne (np uchwyt samochodowy).

Do swojego Z dlugo szukalem czegos solidnego...

M.

Jesli nie One X i SGS III to co ....