Jesli nie PR2 to co?

Data: 2011-05-19 19:02:05
Autor: Ronin
Jesli nie PR2 to co?
Witam Szanowną grupę,

W moim moto Honda Hornet 600 kończą się opony - w zasadzie byłem przekonany, że będe kupował Michały PR2, ale z ciekawości czy nie pojawiło się coś lepszego przyjrzałem się ponownie opiniom na temat tych gumek i od czasu w którym o nich czytałem nastała jakaś odmiana - pojawiło się mnóstwo opini, że wcale nie są takie wspaniałe i generalnie lubią się ślizgać po drodze.

Zależy mi na oponkach, które będę wytrzymałe w jeździe na wprost po drogach szybkiego rucuh, ale też żeby radziły sobie nienajgorzej w winklach. Lubię czuć, że opona jest pewna na drodze.

Teraz pytanko - warto teraz kupić PR2 czy może pojawiło się coś uniwersalnego godnego polecenia? Ja wyłowiłem z sieci opinie nt. Dunlop Qualifier2(D209) - czy one będą lepsze? Ma ktoś porównanie z PR2?

No i jeszcze zaciekawiła mnie trójskłądnikowa Battlax BT-023(http://allegro.pl/bridgestone-bt-023-180-55-17-73w-promocja-i1599809895.html). Może ktoś już na niej jezdil?

Pozdrawiam,
Tomek.

Data: 2011-05-19 19:24:08
Autor: Ronin
Jesli nie PR2 to co?
 Acha, jeszcze dodam do mojej listy Metzeler Z6 Interact :)

Data: 2011-05-19 20:40:54
Autor: Norbi
Jesli nie PR2 to co?
W dniu 2011-05-19 19:24, Ronin pisze:
  Acha, jeszcze dodam do mojej listy Metzeler Z6 Interact :)

Pilot Road 2
Pilot Road 3
Metzeler Z8
Dunlop Roadsmart

Wymieniac dalej ?

Cs z tego sobie kup - chyba ze lubisz latac na kolanie
to wtedy inne kryteria...

Norbi
BLACK XX'03 na PR 2CT - daja rade :)

Data: 2011-05-19 21:55:50
Autor: Ronin
Jesli nie PR2 to co?

Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dd56446$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
Cs z tego sobie kup - chyba ze lubisz latac na kolanie
to wtedy inne kryteria...

Chyba nie do konca :) Do listy wlasnie dorzucilem Continentalki Road Attack 2 - w Polsce malo popularne, ale poczytalem troche po niemieckich stronach i juz jestem na 100% zdecydowany. Czytajac opinie to i w Polsce beda wkrotce najwiekszym hitem. Podobno niszcza wszystko sportowo-turystyczne co do tej pory powstalo jesli chodzi o klejenie sie do drogi, a dodatkowo wolno schodza dzieki twardemu srodkowi. W teorii i testach ideal :) Zobaczymy w praktyce ;]

Pozdrawiam!

Data: 2011-05-19 22:37:35
Autor: KJ Siła Słów
Jesli nie PR2 to co?
W dniu 2011-05-19 21:55, Ronin pisze:
   W teorii i testach ideal :)

w testach na polskich drogach?

Bo jak na niemieckich to mało się przekłada na sporą część tego co polscy drogowcy z dumą aczkolwiek przesadnie nazywają asfaltem.

Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.

KJ

Data: 2011-05-19 22:44:59
Autor: Ronin
Jesli nie PR2 to co?

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:ir3v35$5rr$1inews.gazeta.pl...
Chociaż może na suchym to niewiele... za to trzymanie na mokrym może być całkiem inne niż wynik testu na niemieckiej drodze.
Na mokrym jezdze wolno i ostroznie - nie jest to dla mnie takie istotne. Co do suchego, to Conti Road Attack 1 mialem okazje juz uzywac i spisywaly sie bardzo dobrze, ale schodzily szybko. Jesli Conti 2 faktycznie trzymaja znacznie lepiej niz COnti 1 i jeszcze wolniej schodza to mysle, ze bedzie ideal :) Jak zaloze i sie przejade to sie podziele opinia :)

Pozdrawiam,
Tomek.

Data: 2011-05-20 07:43:09
Autor: kocyk
Jesli nie PR2 to co?
Ronin wrote:
[...]

Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy, bardziej nieprzewidywalne byly tylko bt020.
K.

Data: 2011-05-20 07:58:51
Autor: Ronin
Jesli nie PR2 to co?

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości news:ir4v1d$n2u$1news.onet.pl...
Road Attacki dobrze sie spisywaly? To sa moje drugie od dolu gumy,

Wedlug mnie niezle. Potrafily lapac uslizgi przy redukcji biegu(to mnie denerwowalo), ale zejsc na kolano jak najbardziej sie dalo. No i przy mocnym przyspieszaniu tez jakos nigdy nie mialem uslizgu.

Pozdrawiam,
Tomek.

Data: 2011-05-20 16:06:56
Autor: kocyk
Jesli nie PR2 to co?
Ronin wrote:
[...]

A w czym? Bo mnie sie w ledwie 120 konnym moto slizga jak glupia.
K.

Data: 2011-05-19 23:34:37
Autor: Tomek Wozniakowski
Jesli nie PR2 to co?
   Czesc :)

W dniu 2011-05-19 20:40, Norbi pisze:

Pilot Road 2
Pilot Road 3
Metzeler Z8
Dunlop Roadsmart

Osobiscie moge polecic PoadSmarta. Zajezdzam u siebie wlasnie drugi komplet i w nieco mocniejszym od Twojego sprzecie przejezdzaja blisko 20 tys. km. Tyle, ze bez wariowania. No i generalnie niezle trzymaja w zasadzie w kazdych warunkach.

Tez czeka mnie zmiana i wylacznie z ciekawosci zamierzam wrzucic PR3. Akurat mam mozliwosc zakupic w bardzo przyzwoitej cenie, wiec chce sprobowac, dlaczego wszyscy tak chwala Michalki ;)

Niemniej wahalem sie, czy mimo wszystko nie wziac znowu Dunlopa.

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-05-20 01:14:31
Autor: marider
Jesli nie PR2 to co?
W dniu 2011-05-19 19:02, Ronin pisze:

Teraz pytanko - warto teraz kupić PR2 czy może pojawiło się coś
uniwersalnego godnego polecenia? Ja wyłowiłem z sieci opinie nt. Dunlop
Qualifier2(D209) - czy one będą lepsze? Ma ktoś porównanie z PR2?

PR3 sa nowsze. Dwuskladnikowe qualifiery sa w F4i brata, spisuja sie nie najgorzej bez wzgledu na warunki atmosferyczne. W R1 mam komplet D209GP (jakichstam) i kleja sie swietnie ale z trwaloscia to slabo widze dlugodystansowosc :) Roadsmarty podobno sa niezle.

Z BT to znam BT12 i BT10 ale to juz stare kapcie sa, moze na jakas Rumunie dobre bo twarde...

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-05-20 10:51:43
Autor: Qlfon
Jesli nie PR2 to co?
Data: 2011-05-20 03:57:20
Autor: Bartek Kacprzak
Jesli nie PR2 to co?
On 20 Maj, 10:51, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Zobacz ten wątek:https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/browse_thread/thread...

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Skoro zostal wyciagniety moj watek, podziele sie wrazeniami z
pierwszego tysiaca na tych oponach.
W porownaniu do poprzednich D208 niebo i ziemia. Na bialym, w miejscu
gdzie dunlopy juz sie ostro slizgaly, te delikatnie daja znac, ze
wystarczy. Na deszczu tez jest ok, dunlopy przy ruszaniu i hamowaniu
potrafily sie uslizgiwac, te czegos takiego nie robia a nie zmienilem
sposobu jezdzenia. Generalnie opona prowadzeniem wzbudza zaufanie, do
zamkniecia tylu zostalo 0,5 cm zupelnie przez przypadek w normalnej
miejskiej jezdzie. Opony kupione w Netcarze za 1350 pln. Nie wiem czy
tanio ale poki co jestem zadowolony.

pozdrawiam
Bartek

Jesli nie PR2 to co?