Jeśli nie SPD to co?

Data: 2013-06-24 15:20:35
Autor: pablo eldiablo
Jeśli nie SPD to co?
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 17:41:38 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
Witam

Jaki system mocowania możecie polecić w zastępstwie SPD? W sobotę jeździłem na zawodach w Świdwinie i na 110km tak mnie stopy i palce piekły że musiałem się zatrzymać.

SPD są fajne ale nie nadają się na długie jazdy. No chyba że buty mam za miękkie (Shimano SH-M160).

Moja motywacja zmiany systemu była nieco inna - po artroskopii kolana musiałem znaleźć coś o większym zakresie ruchu nogi niż SPD - i po kilkunastu latach jazdy na SPD w zeszłym roku zmieniłem na LOOKa. Jestem super zadowolony, pedały są tanie, lekkie, zdrowe dla kolan - z odpowiednimi blokami dają 20' luzu i mają większą powierzchnię podparcia niż Shimano. Nie ma regulacji napięcia sprężyny, ale ta defaultowa jest dla mnie OK. Po 3k km polecam ;-)

pablo

Jeśli nie SPD to co?