Jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?

Data: 2011-06-29 10:52:07
Autor: Jakub Jewu³a
Jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?
Taaa to nie deja vu, to znowu ja :)

Jak moze pamietacie kupilem niedawno Toske NB550D-10G
i nawet bylem z niej zadowolony. Niestety w zeszlym
tygodniu zalalo mi biuro i Toska odplynela w niebyt...

Zostawilem torbe z komputerkiem na podlodze, wody bylo z 15cm -
torba ladnie plywala na powierzchni, oczywiscie czescia z komputerem do dolu. W efekcie zamoczyl sie "komputer"
a wyswietlacz pozostal suchy :)
Poniewaz calosc byla pod zasilaniem (akumulator) to
plyta skorodowala w wielu miejscach. Zlom po prostu.

No i wychodzi na to, ze bede musial znowu wydac pieniadze.

I tu pytanie - czy pojawilo sie w miedzyczasie cos lepszego
od Toski, za podobne pieniadze? ;)

W Tosce przeszkadzal mi w zasadzie jedynie blyszczacy wyswietlacz.
No moze jeszcze brak fizycznego potencjometru regulujacego glosnosc...

Jakby bylo cos rownie wydajnego badz szybszego, pracujacego
podobnie dlugo na akumulatorze...

Przychodzi Wam cos do glowy?

Data: 2011-06-29 12:49:32
Autor: Andrzej Libiszewski
W dniu 2011-06-29 10:52, Jakub Jewuła pisze:
[...]

U źródełka do którego cię skierowałem ostatnio jest jeszcze coś takiego:

http://sklep.sferis.pl/produkt/39504-acer-aspire-one-722-c52kk-c50-11-6-500gb-4gb-wf-bt-w7hp-black.html

Rozmiar większy, bo 12 cali, specyfikacja podobna, tylko pamięci i dysku dołożone pod korek :)

Albo możesz nabyć kolejną Tośkę. I torbę, najlepiej z jakimś kilem, żeby pływała prawidłową stroną ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-06-29 13:22:02
Autor: Jakub Jewuła
[...]

:)

No fajnie, fajnie. Ciut wieksze monitor o normalniejsza rozdzielczosc...
Pomysle :)

Data: 2011-07-06 08:19:05
Autor: Jakub Jewuła
[...]

A widziales moze cos z rozdzielczoscia 1366x768 w podobnej cenie?

Data: 2011-07-06 08:22:57
Autor: Jakub Jewuła
Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro@skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości news:iv0uon$f20$1news.onet.pl...
[...]

Biore jeszcze pod uwage Acera 522:
http://allegro.pl/acer-aspire-one-ao522-c-50-2gb-320gb-hd6250-zielen-i1688738508.html
Cos jak Toska, tylko znacznie tanszy.

Parametry chyba takie same, chyba ze sie pogubilem? ;)

Data: 2011-07-06 18:49:14
Autor: Jakub Jewuła
[...]

Ale gafa, przeciez ten ma 1366x768px ;)
Czytalem kilka opisow naraz i mi sie "skompilowaly" ;)

Jesli nie Toshiba NB550D-10G to co?