Data: 2009-09-10 09:48:01 | |
Autor: szerszen | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Użytkownik " Bartek" <bisza1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h883bu$sec$1inews.gazeta.pl... . to co? o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi? |
|
Data: 2009-09-10 10:27:11 | |
Autor: Kefir | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h8ab7t$jtu$1news.task.gda.pl...
Mowie za siebie, przecietniutkiego zjadacza chleba ktory uwielbia jezdzic i nie posiada potrzeby manifestacji swego statusu materialnego: wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z pazernoscia wiec dostali mentalnego bana. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-09-10 11:07:43 | |
Autor: szerszen | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h8ad90$v0o$1news.onet.pl... wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z pazernoscia wiec dostali mentalnego bana. ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze |
|
Data: 2009-09-10 11:23:19 | |
Autor: Kefir | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h8aftb$gs$1news.task.gda.pl... Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia. Zakup padaki to tylko czesc kosztow. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-09-10 13:45:54 | |
Autor: szerszen | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h8agi9$91u$1news.onet.pl... Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia. Zakup padaki to tylko czesc kosztow. aaa to calkowicie zmienia postac rzeczy w takim razie |
|
Data: 2009-09-10 14:49:28 | |
Autor: de Fresz | |
JeĹli nie Triumph Tiger 1050... | |
On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:
ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia. Z Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi, więc co to za argument? :-P A z kompjutrami w dżapsach to tak pierwszy lepszy serwis daje radę? Zakup padaki to tylko czesc kosztow. Paradoksalnie właściciele Bum rzadko miewają aż takiego pecha (wiem, wiem, przypadek Essoxa). Innym problemem jest małość sieci serwisowej dobrze robiącej Bumy - W Wawie Motomirek i gość z serwisu Fusa, dalej Biała Podlaska, a następny dobry, to zdaje się dopiero Berlin. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-09-10 15:26:02 | |
Autor: Kefir | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Elou!
"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:h8asko$13k$1inews.gazeta.pl... On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said: To nie argument lecz moja subiektywna opinia i tyczy wylacznie kosztow a nie gulowatosci sieci serwisowych. Nie zaplace 1600 PLN za wymiane plynu hamulcowego. Z Trujfem zas radza sobie w Polsce az 2 serwisy autoryzowane i Pan w Jelczu-Laskowicach ;) A z kompjutrami w dżapsach to tak pierwszy lepszy serwis daje radę? Nawet nie probuje miec o tym pojecia jako ze, jak byles uprzejmy zauwazyc, nie ogarniam z faktu ze z "Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi" Zakup padaki to tylko czesc kosztow. Tak. EOT u mnie. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-09-13 02:35:53 | |
Autor: Wieca | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Kefir napisał(a) :
Elou! Urban legends. Klient ostatnio zapłacił za wymianę płynu w GSie 200 zł. Z plynem. -- pozdr Wieca DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli |
|
Data: 2009-09-13 02:33:32 | |
Autor: Wieca | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Kefir napisał(a) :
Elou! Nieprawda ! Jest już kilka warsztatów mocno konkurenyjnych do ASO. GS jest w sumie ciekawą alternatywą. Znam co najmniej dwóch ujeżdżaczy którzy mocno chwalą. Jeden właśnie zmienia 1200GSa na 1200GS Adventure. -- pozdr Wieca DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli |
|
Data: 2009-09-10 11:23:48 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
szerszen pisze:
o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?warte jak najbardziej, tylko pytanie brzmi gdzie tym jezdzic? bo jak asfalt - sa lepsze motocykle bo jak teren - sa lepsze motocykle bo jak uniwersalny - to nie ma takiego jeszcze motocykla, nie Kocyk? :) Marketing czyni cuda i kupuja te sprzety ludzie tak naprawde niewiadomo po co. Ze stajni ze smigielkiem to K1300S ale to inna bajka. -- pozdr Rogal DRZ400E Tiger1050 http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-09-10 12:23:38 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
On Thu, 10 Sep 2009 11:23:48 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> wrote:
szerszen pisze:[...] Marketing czyni cuda i kupuja te sprzety ludzie tak naprawde niewiadomo po co. Ależ jak najbardziej wiadomo po co. Żeby być jak Evan McGregor. (W retrospekcji, KTM nieźle wtopił :->) -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-09-10 12:48:09 | |
Autor: kocyk | |
Jeśli nie Triumph Tiger 1050... | |
Grzegorz Rogala wrote:
szerszen pisze: No jak, a wszystkie moje? A tak powaznie, to jesli uniwersalnosc mierzyc w ten sposob, ze ma sobie dawac dobrze rade i na asfalcie i w terenie, to byc moze jest. K.14. |