Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Jeśli nie Triumph Tiger 1050...

Jeśli nie Triumph Tiger 1050...

Data: 2009-09-10 09:48:01
Autor: szerszen
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...

Użytkownik " Bartek" <bisza1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h883bu$sec$1inews.gazeta.pl...

. to co?

o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?

Data: 2009-09-10 10:27:11
Autor: Kefir
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h8ab7t$jtu$1news.task.gda.pl...

Użytkownik " Bartek" <bisza1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:h883bu$sec$1inews.gazeta.pl...

. to co?

o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?

Mowie za siebie, przecietniutkiego zjadacza chleba ktory uwielbia jezdzic i nie posiada potrzeby manifestacji swego statusu materialnego: wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z pazernoscia wiec dostali mentalnego bana.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-09-10 11:07:43
Autor: szerszen
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h8ad90$v0o$1news.onet.pl...

wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z pazernoscia wiec dostali mentalnego bana.

ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze

Data: 2009-09-10 11:23:19
Autor: Kefir
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h8aftb$gs$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h8ad90$v0o$1news.onet.pl...

wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli ostro z pazernoscia wiec dostali mentalnego bana.

ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze
Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia. Zakup padaki to tylko czesc kosztow.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-09-10 13:45:54
Autor: szerszen
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...

Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h8agi9$91u$1news.onet.pl...

Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia. Zakup padaki to tylko czesc kosztow.

aaa to calkowicie zmienia postac rzeczy w takim razie

Data: 2009-09-10 14:49:28
Autor: de Fresz
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:

ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze

Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia.

Z Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi, więc co to za argument? :-P
A z kompjutrami w dżapsach to tak pierwszy lepszy serwis daje radę?


Zakup padaki to tylko czesc kosztow.

Paradoksalnie właściciele Bum rzadko miewają aż takiego pecha (wiem, wiem, przypadek Essoxa). Innym problemem jest małość sieci serwisowej dobrze robiącej Bumy - W Wawie Motomirek i gość z serwisu Fusa, dalej Biała Podlaska, a następny dobry, to zdaje się dopiero Berlin.


--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-09-10 15:26:02
Autor: Kefir
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Elou!
"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:h8asko$13k$1inews.gazeta.pl...
On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:

ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy, albo ja zle patrze

Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia.

Z Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi, więc co to za argument? :-P

To nie argument lecz moja subiektywna opinia i tyczy wylacznie kosztow a nie gulowatosci sieci serwisowych. Nie zaplace 1600 PLN za wymiane plynu hamulcowego. Z Trujfem zas radza sobie  w Polsce az 2 serwisy autoryzowane i Pan w Jelczu-Laskowicach ;)

A z kompjutrami w dżapsach to tak pierwszy lepszy serwis daje radę?

Nawet nie probuje miec o tym pojecia jako ze, jak byles uprzejmy zauwazyc, nie ogarniam z faktu ze z "Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi"

Zakup padaki to tylko czesc kosztow.

Paradoksalnie właściciele Bum rzadko miewają aż takiego pecha (wiem, wiem, przypadek Essoxa). Innym problemem jest małość sieci serwisowej dobrze robiącej Bumy - W Wawie Motomirek i gość z serwisu Fusa, dalej Biała Podlaska, a następny dobry, to zdaje się dopiero Berlin.

Tak. EOT u mnie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X
Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta

Data: 2009-09-13 02:35:53
Autor: Wieca
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Kefir napisał(a) :
Elou!
"de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> wrote in message news:h8asko$13k$1inews.gazeta.pl...
On 2009-09-10 11:23:19 +0200, "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> said:
ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze
powiedziawszy nie  zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych
na tle konkurencji, a i  kilka nowych modeli w porownaniu do
odpowiednikow np japonskich tez  specjalnie cenami nie odstaje,
wiec moze to jakies zamierzchle czasy,  albo ja zle patrze
Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci serwisowe ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana siecia.
Z Tryjumpfem nawet autoryzowana sieć se nie radzi, więc co to za
argument?  :-P
To nie argument lecz moja subiektywna opinia i tyczy wylacznie kosztow a
nie  gulowatosci sieci serwisowych. Nie zaplace 1600 PLN za wymiane plynu hamulcowego.

Urban legends. Klient ostatnio zapłacił za wymianę płynu w GSie 200 zł. Z plynem.

--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli

Data: 2009-09-13 02:33:32
Autor: Wieca
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Kefir napisał(a) :
Elou!
"szerszen" <szerszen@tlen.pl> wrote in message news:h8aftb$gs$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> napisał w wiadomości news:h8ad90$v0o$1news.onet.pl...
wspomniana stajnia jest IMO warta wymienienia jedynie w kontekscie absurdalnego apetytu na pieniadze z kieszeni klienta. Przegiieli
ostro z  pazernoscia wiec dostali mentalnego bana.
ostatnio troche przegladam ogloszen uzywek i szczerze powiedziawszy nie zauwazylem jakis specjalnych odstepstw cenowych na tle konkurencji, a i kilka nowych modeli w porownaniu do odpowiednikow np japonskich tez specjalnie cenami nie odstaje, wiec moze to jakies zamierzchle czasy,
albo  ja zle patrze
Przepraszam, pominalem wazny szczegol: mialem na uwadze czynnosci
serwisowe  ktorych nie bedzie w stanie wykonac nikt poza autoryzowana
siecia. Zakup  padaki to tylko czesc kosztow.

Nieprawda ! Jest już kilka warsztatów mocno konkurenyjnych do ASO.
GS jest w sumie ciekawą alternatywą. Znam co najmniej dwóch ujeżdżaczy którzy mocno chwalą. Jeden właśnie zmienia 1200GSa na 1200GS Adventure.

--
pozdr
Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wróbli

Data: 2009-09-10 11:23:48
Autor: Grzegorz Rogala
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
szerszen pisze:
o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?
warte jak najbardziej, tylko pytanie brzmi gdzie tym jezdzic?
bo jak asfalt - sa lepsze motocykle
bo jak teren - sa lepsze motocykle
bo jak uniwersalny - to nie ma takiego jeszcze motocykla, nie Kocyk? :)

Marketing czyni cuda i kupuja te sprzety ludzie tak naprawde niewiadomo po co.
Ze stajni ze smigielkiem to K1300S ale to inna bajka.

--
pozdr
Rogal
DRZ400E
Tiger1050
http://www.rogal.riders.pl

Data: 2009-09-10 12:23:38
Autor: Leszek Karlik
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
On Thu, 10 Sep 2009 11:23:48 +0200, Grzegorz Rogala <alagor@vp.pl> wrote:

szerszen pisze:
o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to  takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?
[...]
Marketing czyni cuda i kupuja te sprzety ludzie tak naprawde niewiadomo  po co.

Ależ jak najbardziej wiadomo po co. Żeby być jak Evan McGregor.

(W retrospekcji, KTM nieźle wtopił :->)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-09-10 12:48:09
Autor: kocyk
Jeśli nie Triumph Tiger 1050...
Grzegorz Rogala wrote:
szerszen pisze:
o ile czegos nie przeoczylem, nikt nie wymienia gs'ow ze stajni bmw, to takie przeoczenie, czy moze moto nie warte uwagi?
warte jak najbardziej, tylko pytanie brzmi gdzie tym jezdzic?
bo jak asfalt - sa lepsze motocykle
bo jak teren - sa lepsze motocykle
bo jak uniwersalny - to nie ma takiego jeszcze motocykla, nie Kocyk? :)

No jak, a wszystkie moje?
A tak powaznie, to jesli uniwersalnosc mierzyc w ten sposob, ze ma sobie dawac dobrze rade i na asfalcie i w terenie, to byc moze jest.
K.14.

Jeśli nie Triumph Tiger 1050...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona