Jeśli nie U-lock to co? :)

Data: 2010-07-20 14:40:52
Autor: Titus Atomicus
Jeśli nie U-lock to co? :)
In article <i241a5$1b4$1@z-news.wcss.wroc.pl>, "R." <zawiert@a.pl> wrote:

Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził wątek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droższy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

Pytanie nr 1) (na które nie ma jak odpowiedzieć) - czy to ten Kryptonite
był trefny, czy wszystkie tak mają

Pytanie nr 2) Jeśli Kryptonite są trefne, to pozostałe ulocki też (Abus,
Trelock)

Ale nie jest wazna sama firma, a firma i model.
Kazda z tych firm podaje jakas klase odpornosci. Niestety, dobry ulock/lancuch swoje kosztuje. Cudow nie ma.
I raczej jest to okolo 300zl, a nie 100.

TA

Jeśli nie U-lock to co? :)