Jeśli nie U-lock to co? :)

Data: 2010-07-21 00:28:15
Autor: Piotrpo
Jeśli nie U-lock to co? :)
On 20 Lip, 13:29, "R." <zawi...@a.pl> wrote:
Ponieważ pewnie nie mnie jednego przeraził wątek z przeciętym Kryptonite
Kryptolock (sam mam Keepera i nieco droższy rower - a miasto to samo :/)
zastanawiam się nad tym co zrobić, żeby spać spokojnie.

Pytanie nr 1) (na które nie ma jak odpowiedzieć) - czy to ten Kryptonite
był trefny, czy wszystkie tak mają

Pytanie nr 2) Jeśli Kryptonite są trefne, to pozostałe ulocki też (Abus,
Trelock)

Pytanie nr 3) A jeśli nie U-lock to może to:http://www.bikeman.pl/zapiecie-rowerowe-trelock-fs-300-p-1293.html

Pozdrawiam
R.

1) przecięcie ulocka dla człowieka mającego odpowiednie narzędzia i
umiejętności nie jest problemem IMHO
2) każde zabezpieczenie da się zniszczyć / otworzyć - kwestia użytych
środków
3) najtańsze na rynku zabezpieczenie, które uznaje ubezpieczyciel

Data: 2010-07-21 00:32:44
Autor: Piotrpo
Jeśli nie U-lock to co? :)
On 21 Lip, 09:28, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
> [...]

środków
3) najtańsze na rynku zabezpieczenie, które uznaje ubezpieczyciel

Korekta - 3 odpowiedz jest dobra, ale nie praktyczna - nie ma w Polsce
takiej oferty

Jeśli nie U-lock to co? :)