Jeśli nie nowy Avensis, to co?

Data: 2017-08-04 07:57:09
Autor: slavo65
Jeśli nie nowy Avensis, to co?
W dniu piątek, 4 sierpnia 2017 10:41:14 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
Hej, doradźcie lepszy samochód rodzinny niż Avensis kombi 2017 benzyna 1.8 valvematic manual. W podobnej cenie. Odpadają sedany. Tylko kombi ew. liftback lub vanowaty.

Teraz mam Avensisa T25 i bardzo fajnie mi się nim jeździło przez te parę lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.

Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.

Jakieś pomysły?

Superb

Data: 2017-08-04 18:08:40
Autor: Poldek
Jeśli nie nowy Avensis, to co?
W dniu 2017-08-04 o 16:57, slavo65@gmail.com pisze:
[...]

Jakoś marka Skoda kojarzy mi się  wciąż z RWPG. Do tego mają silniki VW małej pojemności, wysilone, usterkowe - w służbowej Fabii TSi przy 60 tys. był do wymiany łańcuch rozrządu tuż po gwarancji i nie chcieli nic pójść na rękę. Musieliśmy zapłacić 100% normalnej ceny robocizny i części.
Druga sprawa, że salon Skody jest po sąsiedzku i zachowują się fatalnie. Całą okolicę bliższą i dalszą, trawniki, chodniki, uliczki za...wują samochodami, które taniej im wychodzi składować w ten sposób i jeszcze w nocy zdemontowali znaki zakaz parkowania, żeby się ktoś nie przychrzanił, że parkują na zakazie.

Dziś oglądałem Mazdę 6. Samochód wydaje się fajniejszy niż Avensis, ale mają fatalne opinie dot. traktowania klienta po zakupie - problemy z serwisem.

Data: 2017-08-09 14:21:30
Autor: BUNIEK
Jeśli nie nowy Avensis, to co?
Jakoś marka Skoda kojarzy mi się  wciąż z RWPG. Do tego mają silniki VW małej pojemności, wysilone, usterkowe

Mimo wszystko jak nie miałeś "w ręku" Superba to proponuje jazdę próbną.
w zasadzie w przypadku nowego to mamy to same ryzyko co w VW Pasacie. bliźniacza technologia, ale superb tańszy i większy.
Oglądałem przy okazji, "zapoznawania sie z skodą kodiaq" i byłem pozytywnie zaskoczony tym jak to wygląda.
Duża wada skody jest spora utrata wartości bo "skoda" i mniejszy bonus do zajebistosci niz w VW ale np w podobnej cenie będzie w skodzie np. 4x4 lub kilka innych fajnych bajerów.

BUNIEK

Jeśli nie nowy Avensis, to co?