Jeśli nie nowy Avensis, to co?

Data: 2017-08-06 19:31:30
Autor: Przyjazny
Jeśli nie nowy Avensis, to co?
On 2017-08-04 08:41, Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

Hej, doradźcie lepszy samochód rodzinny niż Avensis kombi 2017 benzyna 1.8 valvematic manual. W podobnej cenie. Odpadają sedany. Tylko kombi ew. liftback lub vanowaty.

Teraz mam Avensisa T25 i bardzo fajnie mi się nim jeździło przez te parę lat, ale potrzebuję zmienić na nowy z gwarancją itp.

Ma się mieścić 2+2 bez i bagaże na wakacje bez ścisku.

Jakieś pomysły?

Nie zmieniaj, stara wersja lepsza :-(.

Ceny Toyo się zrobiły mniej atrakcyjnie, w porównywalnej możesz dostać
"wszystko", nawet Paska.

Na wakacje vanowate, na full wypas vana trochę brakuje, ale C4 Picasso?

Data: 2017-08-08 12:33:44
Autor: Poldek
Jeśli nie nowy Avensis, to co?
W dniu 2017-08-06 o 21:31, Przyjazny pisze:
On 2017-08-04 08:41, Poldek <pugilares@interia.eu> wrote:

[...]

Wczoraj byłem na jeździe próbnej Passatem kombi.
Cena ta sama co Avensis kombi z podobnym wyposażeniem :-o
Wrażenia z jazdy dużo lepsze. Czy trzeba się bać silników VW - którego silnika VW na pewno nie brać? Skłaniam się ku benzynie, ale nie jestem dogmatyczny.

Data: 2017-08-08 16:03:18
Autor: Endriu
Jeśli nie nowy Avensis, to co?
[...]

Niezagazowany passat to zbrodnia dla kieszeni :). Jakbym miał kupować nowego, to raczej 2.0 na comon railach. Niby gazują już bezpośredni wtrysk (Stag i Prins), ale ja jakoś jeszcze nikogo z taką instalacją nie widziałem:

STAG gazuje bezpośredni wtrysk ....
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.misc.samochody/I31BI9cDZh4

Endriu

Jeśli nie nowy Avensis, to co?