Jeśli po wysłuchaniu ktoś jeszcze ma wątpliwości...

Data: 2016-03-17 10:28:54
Autor: Chiron
Jeśli po wysłuchaniu ktoś jeszcze ma wątpliwości...
Data: 2016-03-17 03:35:59
Autor: Vernon L. Pinkley
Jeśli po wysłuchaniu ktoś jeszcze ma wątpliwości...
Dlaczego pisiorstwo nie podejmuje wątku przetargów
w MON gdzie na taśmach Kalisz-Kwasniewski
gadali o dowodach na korupcje gdzie umoczony był
Siemoniak?

Data: 2016-03-17 10:50:39
Autor: Chiron

Użytkownik "Vernon L. Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:a77b6d40-a3fd-4a71-bbec-b31a2520fbf2googlegroups.com...
Dlaczego pisiorstwo nie podejmuje wątku przetargów
w MON gdzie na taśmach Kalisz-Kwasniewski
gadali o dowodach na korupcje gdzie umoczony był
Siemoniak?
Tego jest tak wiele, że nie wiadomo, od czego zacząć. I co jest najbardziej istotne

--

Chiron

Data: 2016-03-17 13:48:52
Autor: Balidos
Jeśli ... ZaPiSdziaj jest tak duży.
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości

Tego jest tak wiele, że nie wiadomo, od czego zacząć. I co jest
najbardziej istotne

Chiron

ZaPiSdziaj jest tak duży, ze nie ma czasu załadować.

Wiadomo od czego zacząć i wiadomo co jest najbardziej istotne.
RELIGIA SMOLEŃSKA - to ciemny lud kupi, jak mawia Kurski TVPiS.

Data: 2016-03-17 15:10:39
Autor: Balidos
Użytkownik "Balidos" <doehinko@pis.pl> napisał w wiadomości

[...]

powinno być :

Ojciec Macierewicz biega z pustą taczką wokół biurka i krzyczy :
PiSwa !!! ZaPiSdziaj tak duży, że nie ma czasu załadować.
RELIGIA SMOLEŃSKA ważniejsza, MON poczeka.

Data: 2016-03-18 09:16:16
Autor: Chiron
[...]

Oprócz inwektyw oczywiście nie masz niczego do powiedzenia? To się nie odzywaj, antypolski durniu

--

Chiron

Data: 2016-03-17 14:49:24
Autor: Pajdak
Jeśli po wysłuchaniu ktoś jeszcze ma wątpliwości...

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:nce0t6$1tr$1node1.news.atman.pl...
https://www.youtube.com/watch?v=UyHuAw6XA1k

Ja mam wątpilwośc co do twego stanu emocjanalnego. Wyglądasz mi na oszołoma PiS.

--
Lepudruk

Data: 2016-03-18 02:18:31
Autor: stevep
W dniu .03.2016 o 14:49 Pajdak <lepudruk@dwarfs.org> pisze:

UĹźytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości  news:nce0t6$1tr$1node1.news.atman.pl...
https://www.youtube.com/watch?v=UyHuAw6XA1k

Ja mam wątpilwośc co do twego stanu emocjanalnego. Wyglądasz mi na  oszołoma PiS.

--
Lepudruk

Nie tylko wygląda, ale jest.

--
stevep

Data: 2016-03-18 10:45:59
Autor: Chiron
Jeśli po wysłuchaniu ktoś jeszcze ma wątpliwości...

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:nce0t6$1tr$1node1.news.atman.pl...
https://www.youtube.com/watch?v=UyHuAw6XA1k

Zamieściłem- i zastanawiam się nad tym, co się dzieje dziś w umysłach ludzi. Zwykła logika wystarczy żeby po obejrzeniu tego nie mieć już wątpliwości (jeśli ktoś je miał), że w sprawie katastrofy w Smoleńsku nie prowadzono ŻADNEGO śledztwa. Ba! Śledztwo to utrudniano, okłamywano też naród w wielu kwestiach- między innymi pokazując coś, co nie miało nic wspólnego z czarnymi skrzynkami twierdząc, że nimi są.
Czy ktoś z wątpiących obejrzał? Nie wiem, ale reakcje były co najmniej zastanawiające. Otóż niejaki Veron L.Pinkley napisał (oczywiście nie na termat):
"Dlaczego pisiorstwo nie podejmuje wątku przetargów w MON gdzie na taśmach Kalisz-Kwasniewski gadali o dowodach na korupcje gdzie umoczony był
Siemoniak?" Ktokolwiek zna temat tych taśm wie, że powychodziły z nich niezłe smrody, za które beknąć powinni prominentni politycy PO-PSL (a także SLD). A on o co pyta? On pyta o to, czy PiS prowadził wyjaśnienia w sprawie tego, co dwóch pijanych mocno panów (Kalisz i Kwaśniewski) mówiło przy wódzie o Siemoniaku- że PODOBNO kontrwywiad ma na niego papiery za korupcję! Panowie za to przeprosili (Kwach i Kalisz)- ale ja rzeczywiście uważam, że ktos ich powinien w końcu zapytać- tym razem już oficjalnie- czy rzeczywiście mają wiedzę- czy to tylko tak gadali a może ich ktoś wpuścił w kanał. Jednak- powtarzam- ani na temat, ani IMO to takie priorytetowe obecnie. Co więc myśleć o Veronie?

Inny grupowicz- niejaki Balidos (czy to zgrzesiu?) odpwoeidział w jego zapewne mniemaniu dowcipnie:
"ZaPiSdziaj jest tak duży, ze nie ma czasu załadować.
Wiadomo od czego zacząć i wiadomo co jest najbardziej istotne.
RELIGIA SMOLEŃSKA - to ciemny lud kupi, jak mawia Kurski TVPiS."
Równie dobrze mógłby napisać,że  mamy ładną pogodę- tyle logicznie miałoby to związku z tym, co mówił Macierewicz i (także ważne!!!) z reakcjami będących w sali sejmowej POwców (mam na myśli szczególnie dwóch). Co więc myśleć o Balidosie?

Napisał jeszcze PajdaK:
"Ja mam wątpilwośc co do twego stanu emocjanalnego. Wyglądasz mi na oszołoma
PiS."- słuchałeś tego, Pajdaku? Co więc myśleć o Pajdaku?

No i nie dziwię się, że rezonował mu stary komuch stevep- ale z litości o nim pisać nie będę

--

Chiron

Data: 2016-03-18 13:27:51
Autor: Pajdak
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.pl> napisał w wiadomości news:ncgm97$pi3$1node1.news.atman.pl...

Napisał jeszcze PajdaK:
[...]

Dyskutujesz sam ze sobą przygłupie? Możesz sobie mysleć co chcesz tylko nie drzyj mordy bo PiS ci tę mordę przymknie tak, że będziesz "rezonował" jak złotówka rzucona na tacę.

--
Lepudruk

Jeśli po wysłuchaniu ktoś jeszcze ma wątpliwości...