Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.

Data: 2011-06-18 06:05:15
Autor: cirrus
Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.
# Wreszcie wyjaśniła się sprawa bojkotowania przez prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego konstytucyjnych organów naszego państwa. Wreszcie wyjaśniło się dlaczego  uważa on wybór Bronisława Komorowskiego na prezydenta RP za nieporozumienie. Teraz już wiadomo, czemu kolejne porażki wyborcze tej opozycyjnej partii były uparcie uznawane przez jej lidera za zwycięstwa. Po wczorajszej wypowiedzi prezesa, że PIS ma własne sondaże i według nich partia ta wyprzedza w popularności o kilka punktów Platformę Obywatelską wszystko staje się jaśniejsze. Sytuacja polityczna jawi się bardziej zrozumiale, a kilka szczególnie nurtujących społeczeństwo zagadek doczekało się rozwiązania. Należy przyjąć, że zgodnie z tymi nieznanymi dotąd i nieujawnianymi sondażami w dotychczasowych wyborach każdorazowo o kilka punktów zwyciężało PIS. Tak więc Jarosław Kaczyński rządzi, piastuje urzędy, jest prezydentem i premierem, rozdaje teki, kreśli strategiczne wizje, wysyła swoich ministrów do USA, wręcza memorandum prezydentowi Barackowi Obamie i nie potrzebuje w sprawach wagi państwowej kontaktować się z wybranymi przez nieporozumienie uzurpatorami z Platformy. Suweren dał mu mocny mandat w demokratycznie przeprowadzonych, jednodniowych sondażach wykonanych na reprezentatywnej próbie populacji z Podkarpacia i radia Maryja oraz Krakowskiego Przedmieścia w dniu 10-go każdego miesiąca. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfpzb
Albo jak Palikot sonde uliczną.

--
stevep

Data: 2011-06-17 22:02:48
Autor: HaMMeR
Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.
On 18 Cze, 06:05, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Wreszcie wyja ni a si sprawa bojkotowania przez prezesa Prawa i
Sprawiedliwo ci Jaros awa Kaczy skiego konstytucyjnych organ w naszego
pa stwa. Wreszcie wyja ni o si dlaczego  uwa a on wyb r Bronis awa
Komorowskiego na prezydenta RP za nieporozumienie. Teraz ju wiadomo, czemu
kolejne pora ki wyborcze tej opozycyjnej partii by y uparcie uznawane przez
jej lidera za zwyci stwa. Po wczorajszej wypowiedzi prezesa, e PIS ma
w asne sonda e i wed ug nich partia ta wyprzedza w popularno ci o kilka
punkt w Platform Obywatelsk wszystko staje si ja niejsze. Sytuacja
polityczna jawi si bardziej zrozumiale, a kilka szczeg lnie nurtuj cych
spo ecze stwo zagadek doczeka o si rozwi zania. Nale y przyj , e zgodnie
z tymi nieznanymi dot d i nieujawnianymi sonda ami w dotychczasowych
wyborach ka dorazowo o kilka punkt w zwyci a o PIS. Tak wi c Jaros aw
Kaczy ski rz dzi, piastuje urz dy, jest prezydentem i premierem, rozdaje
teki, kre li strategiczne wizje, wysy a swoich ministr w do USA, wr cza
memorandum prezydentowi Barackowi Obamie i nie potrzebuje w sprawach wagi
pa stwowej kontaktowa si z wybranymi przez nieporozumienie uzurpatorami z
Platformy. Suweren da mu mocny mandat w demokratycznie przeprowadzonych,
jednodniowych sonda ach wykonanych na reprezentatywnej pr bie populacji z
Podkarpacia i radia Maryja oraz Krakowskiego Przedmie cia w dniu 10-go
ka dego miesi ca. #
Ze strony:http://tiny.pl/hfpzb
Albo jak Palikot sonde uliczn .

--
stevep

I czymze bys tu zablysnal wypierdku GWybroczny, gdybys nie mial od
kogos 'zapastowac'?!!
Zalosc, smrod i pogarda, to to, co ciebie otacza swirrusie...

Data: 2011-06-18 13:58:22
Autor: cirrus
Jesli sondaz ci nie podchodzi, zrób sobie wlasny o co chodzi.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:df1336da-9798-471f-ba30-843cc33d0ebbt14g2000yqc.googlegroups.com...
[...]
strategiczne wizje, wysy a swoich ministr w do USA, wr cza memorandum
[...]

A myles sie wostatnim tygodniu bo zajezdza padlina?

--
stevep

Data: 2011-06-18 16:17:09
Autor: HaMMeR
On 18 Cze, 13:58, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:df1336da-9798-471f-ba30-843cc33d0ebbt14g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
> Zalosc, smrod i pogarda, to to, co ciebie otacza swirrusie...

A myles sie wostatnim tygodniu bo zajezdza padlina?

Realnie, to obcujesz sam z soba, to jest odpowiedz...

Data: 2011-06-19 04:17:03
Autor: cirrus
Jesli sondaz ci nie podchodzi, zrób sobie wlasny o co chodzi.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:855b0e12-9466-4cca-a23b-15ba1a61422fw4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hmm, na szczescie oszczedzam na obcowniu z debilami jak ty.

--
stevep

Data: 2011-06-18 12:17:12
Autor: Leprechuan
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ith85t$gh2$1news.vectranet.pl...
[...]

Czy ten mały człowieczek zrozumie w końcu, że tak zdecydował naród w wyborach?

BomBel

Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.