Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.

Data: 2011-06-17 22:02:48
Autor: HaMMeR
Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.
On 18 Cze, 06:05, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
# Wreszcie wyja ni a si sprawa bojkotowania przez prezesa Prawa i
Sprawiedliwo ci Jaros awa Kaczy skiego konstytucyjnych organ w naszego
pa stwa. Wreszcie wyja ni o si dlaczego  uwa a on wyb r Bronis awa
Komorowskiego na prezydenta RP za nieporozumienie. Teraz ju wiadomo, czemu
kolejne pora ki wyborcze tej opozycyjnej partii by y uparcie uznawane przez
jej lidera za zwyci stwa. Po wczorajszej wypowiedzi prezesa, e PIS ma
w asne sonda e i wed ug nich partia ta wyprzedza w popularno ci o kilka
punkt w Platform Obywatelsk wszystko staje si ja niejsze. Sytuacja
polityczna jawi si bardziej zrozumiale, a kilka szczeg lnie nurtuj cych
spo ecze stwo zagadek doczeka o si rozwi zania. Nale y przyj , e zgodnie
z tymi nieznanymi dot d i nieujawnianymi sonda ami w dotychczasowych
wyborach ka dorazowo o kilka punkt w zwyci a o PIS. Tak wi c Jaros aw
Kaczy ski rz dzi, piastuje urz dy, jest prezydentem i premierem, rozdaje
teki, kre li strategiczne wizje, wysy a swoich ministr w do USA, wr cza
memorandum prezydentowi Barackowi Obamie i nie potrzebuje w sprawach wagi
pa stwowej kontaktowa si z wybranymi przez nieporozumienie uzurpatorami z
Platformy. Suweren da mu mocny mandat w demokratycznie przeprowadzonych,
jednodniowych sonda ach wykonanych na reprezentatywnej pr bie populacji z
Podkarpacia i radia Maryja oraz Krakowskiego Przedmie cia w dniu 10-go
ka dego miesi ca. #
Ze strony:http://tiny.pl/hfpzb
Albo jak Palikot sonde uliczn .

--
stevep

I czymze bys tu zablysnal wypierdku GWybroczny, gdybys nie mial od
kogos 'zapastowac'?!!
Zalosc, smrod i pogarda, to to, co ciebie otacza swirrusie...

Data: 2011-06-18 13:58:22
Autor: cirrus
Jesli sondaz ci nie podchodzi, zrób sobie wlasny o co chodzi.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:df1336da-9798-471f-ba30-843cc33d0ebbt14g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

A myles sie wostatnim tygodniu bo zajezdza padlina?

--
stevep

Data: 2011-06-18 16:17:09
Autor: HaMMeR
On 18 Cze, 13:58, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
Uzytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisal w wiadomoscinews:df1336da-9798-471f-ba30-843cc33d0ebbt14g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]
> Zalosc, smrod i pogarda, to to, co ciebie otacza swirrusie...

A myles sie wostatnim tygodniu bo zajezdza padlina?

Realnie, to obcujesz sam z soba, to jest odpowiedz...

Data: 2011-06-19 04:17:03
Autor: cirrus
Jesli sondaz ci nie podchodzi, zrób sobie wlasny o co chodzi.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:855b0e12-9466-4cca-a23b-15ba1a61422fw4g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Hmm, na szczescie oszczedzam na obcowniu z debilami jak ty.

--
stevep

Jeśli sondaż ci nie podchodzi, zrób sobie własny o co chodzi.