"Jeśli szatan jest, to nazywa się Rydzyk".

Data: 2009-12-14 21:56:28
Autor: Roger Perejro
"Jeśli szatan jest, to nazywa się Rydzyk".
Ojciec Tadeusz Rydzyk to - według Janusza Palikota - uosobienie zła. Zdaniem posła ciało redemptorysty jest wymarzonym miejscem dla szatana, próbującego zamieszkać między ludźmi. Palikot wylicza nawet cechy, które podobają się szatanowi u Rydzyka. To pycha, pokusa wiedzy i kult doczesności.

"Czy gdyby dziś szatan miał przybrać ludzkie oblicze, to czy nie wybrałby kogoś takiego jak Tadeusz Rydzyk? Jego skłonność do <ego>, jego pycha wszechwiedzącego, jego pokusa wiedzy, i wreszcie jego kult doczesnego - czy nie czynią z ojca dyrektora osoby wręcz wymarzonej dla szatana?" - pisze na swym blogu w serwisie onet.pl Janusz Palikot.

"Tak; jeśli szatan jest, to nazywa się - Tadeusz Rydzyk, i - amen!" - kwituje poseł.

http://www.dziennik.pl/polityka/article505340/Jesli_szatan_jest_to_nazywa_sie_Rydzyk.html

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-14 14:26:54
Autor: Antenka
"Jeśli szatan jest, to nazywa się Rydzyk".
"Tak; jeśli szatan jest, to nazywa się - Tadeusz Rydzyk, i - amen!" -
kwituje poseł.

Boruta i stary gorzelnik się odezwał hehehe

Antenka

Data: 2009-12-14 21:59:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 14 Dec 2009 21:56:28 +0100, Roger Perejro napisał(a):

[...]

Się znalazł anioł... Trza mieć tupet.
O pożyczkach z Kajmanów coś anioł wspomniał?
Piotr

Data: 2009-12-15 00:20:02
Autor: sofu
"Jeśli szatan jest, to nazywa się Rydzyk".

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hg68pu$5fe$1news.onet.pl...
[...]

 Cos w tym musi być!?
Ale czy tylko on jeden z tego towarzystwa nosi szatana za skórą?

sofu

Data: 2009-12-15 08:13:48
Autor: Roger Perejro
"Jeśli szatan jest, to nazywa się Rydzyk".
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Cos w tym musi być!?
Ale czy tylko on jeden z tego towarzystwa nosi szatana za skórą?

Zdecydowana większośc, a najbardziej ci, którzy się od tego oszusta nie odcinają.

Przemek

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =heÂŽsk=
"Je¶li szatan jest, to nazywa się Rydzyk".
On Tue, 15 Dec 2009 08:13:48 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Zdecydowana wi?kszoÂśc, a najbardziej ci, ktĂłrzy si? od tego oszusta nie odcinajÂą.

 czyli caly pis i jego elektorat ;o)))))))))))))))

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 07:23:12
Autor: Hans Kloss
Rzygowiny palikurwy
Przekonałeś mnie choć miałem dotychczas do działalności ojca Rydzyka sporo
wątpliwości. Ale jeżeli takie bydle, taki skurwysyn, bęcwał i chuligan
polityczny jak ta palikocia kanalia mówi o ojcu Rydzyku źle to oznacza że
ojciec Rydzyk MUSI być porządnym człowiekiem.
J-23

Data: 2009-12-15 08:38:57
Autor: Roger Perejro
Rzygowiny palikurwy

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

[...]

Kombinujesz na właściwym dla siebie poziomie. Poseł Palokot ma również podobne zdanie o Hitlerze.

Przemek

Data: 2009-12-15 11:11:47
Autor: sofu
Rzygowiny palikurwy

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Mozna sie o tym łatwo przekonać.
Powierz mu swoje pieniadze ( o ile je masz),  to sie przekonasz jaki z niego
porzadny człowiek?
Daj mu tak ze 100 tysiecy albo milion na przechowanie powiedzmy na rok.
Zobaczysz czy bedzie o nich pamietał gdy sie o nie upomnisz?

Palikot moze miewać wizje pod wpływem gorzelnianych oparów.
Byc moze widzi u ojca dyrektora cos, czego nikt inny nie dostrzega?

sofu

Data: 2009-12-15 13:04:58
Autor: Hans Kloss
Rzygowiny palikurwy
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Powierz mu swoje pieniadze ( o ile je masz),  to sie przekonasz jaki z niego
porzadny człowiek?

Niech zgadnę- twoim zdaniem kupi sobie za nie drugiego Maybacha?? ;))))

Daj mu tak ze 100 tysiecy albo milion na przechowanie powiedzmy na rok.

Aaa... to Rydzyk bank prowadzi? Pierwsze słyszę....

Palikot moze miewać wizje
.. zrodzone w jego pojebanym umyśle pod wpływem jakichś patologicznych
procesów fizjologicznych albo środków psychotropowych- tylko co mnie to
obchodzi? I skąd u niego skłonność do propagowania  swoich urojeń w środkach
masowego przekazu?
J-23

Data: 2009-12-15 13:29:00
Autor: =heÂŽsk=
Rzygowiny palikurwy
On Tue, 15 Dec 2009 07:23:12 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

[...]

 na pewno. tak jak np. prezes pis. tak dla przypomnienia: kogo
 przepraszal prezes pis kiedy ojczulek nazwal zone prezydenta
 "czarownica"? za wlasciwa odpowiedz uzyskasz bonus!

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 13:17:28
Autor: Hans Kloss
Rzygowiny palikurwy
=he?sk= <full&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 na pewno. tak jak np. prezes pis.

Najwyraźniej masz jakąś obsesję na punkcie kaczorów. Temat:-autostrady,
wyskakujesz z kaczorami, temat:rydzyk- ty o kaczorachz kaczorami, temat
palitusk- a ty znów o kaczorach... otwierasz lodówkę- nawet nie chcę zgadywać
co w niej widzisz. Może chcesz o tym porozmawiać z kimś kompetentnym?
Dzwoń : 012-6524322 albo 6524323, ew. kontakt przez stronę:
http://babinski.pl/kontakt
J-23

Data: 2009-12-15 14:57:43
Autor: =heÂŽsk=
Rzygowiny palikurwy
On Tue, 15 Dec 2009 13:17:28 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

>  na pewno. tak jak np. prezes pis. Najwyraźniej masz jakąś obsesję na punkcie kaczorów.
  alez skad. uwazam, ze kaczynscy to cos najgorszego co moglo
 przytrafic sie naszemu krajowi. to pieniacze z kompleksami,

Temat:-autostrady, wyskakujesz z kaczorami,

 no wlasnie, kaczynscy zbudowali jakis kawalek drogi?
 a moze 3 mln mieszkan? wiec neich siedza cicho i nie przeszkadzaja.

temat:rydzyk- ty o kaczorachz kaczorami,

 kto i kogo przepraszal za obrazliwe slowa pod adresem  zony prezydenta? przypomne: rydzyk nazwal ja "czarownica".
 znasz odpowiedz wiec wiesz co to za oslizly typ.

temat palitusk- a ty znów o kaczorach...

 nie "palitusk" a palikot. nabija sie z kaczynskich ;o))

otwierasz lodówkę- nawet nie chcę zgadywać co w niej widzisz.

 na gornej polce kefiry, jogurty, nizej: banany, rozne sery,
 nizej mysliwka, suche salami, jeszcze nizej:... a u ciebie?
 wszedzie twarzyszka prezesa pis ? ;o)))
Może chcesz o tym porozmawiać z kimś kompetentnym?
Dzwoń : 012-6524322 albo 6524323, ew. kontakt przez stronę:
http://babinski.pl/kontakt

 jestes tam stalym pacjentem ? miales tam zabieg lobotomii ?  sadzac po tym co tu piszesz nie byl zbyt udany.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-12-15 13:28:59
Autor: =heÂŽsk=
"Je¶li szatan jest, to nazywa się Rydzyk".
On Mon, 14 Dec 2009 21:56:28 +0100, "Roger Perejro" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Ojciec Tadeusz Rydzyk to - wed?ug Janusza Palikota - uosobienie z?a. Zdaniem pos?a cia?o redemptorysty jest wymarzonym miejscem dla szatana, prĂłbujÂącego zamieszka? mi?dzy lud?mi. Palikot wylicza nawet cechy, ktĂłre podobajÂą si? szatanowi u Rydzyka. To pycha, pokusa wiedzy i kult doczesnoÂści.[...]

 skoro pieklo, niebo, Bog itp itd nie istnieja to nie istnieje  tez szatan czy cos tam podobnego. a skore nie istnieje to czym sie
 tu podniecac? wychodzi na to, ze grupowe antyklerykaly bardziej
 wierza w istnienie szatana niz katole. moim zdaniem palikot wyraznie
 wskazujac na ojczulka pokazuje osoby bedace pod jego wplywem czyli
 prezesa pis i kolesi ;o). i to tym wszystkim chodzi ;o).