Jesli uzyto bomby termobarycznej

Data: 2010-12-20 15:05:48
Autor: Indiglo
Jesli uzyto bomby termobarycznej
To dowody leza w zalutowanych trumnach i gnija.
Minie jeszcze troche czasu i ich nie bedzie.

Data: 2010-12-20 16:49:08
Autor: {he®sk}
On Mon, 20 Dec 2010 15:05:48 +0100, "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> wrote:

To dowody leza w zalutowanych trumnach i gnija.
Minie jeszcze troche czasu i ich nie bedzie.

 no to odkopywac! odkopywac! na co czekacie?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-21 10:50:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
Jesli uzyto bomby termobarycznej

U¿ytkownik "{heRsk}" <great.brednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gguug6lprehbjg4te6dsh4mdfgnm9qe2874ax.com...
On Mon, 20 Dec 2010 15:05:48 +0100, "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> wrote:

To dowody leza w zalutowanych trumnach i gnija.
Minie jeszcze troche czasu i ich nie bedzie.

no to odkopywac! odkopywac! na co czekacie?

POwiec we wszystko uwierzy bo to z natury debil.

Data: 2010-12-20 17:02:54
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-20 15:05, Indiglo pisze:
To dowody leza w zalutowanych trumnach i gnija.
Minie jeszcze troche czasu i ich nie bedzie.

Mylisz siÄ™.
Obrażenia po tego rodzaju ładunkach są charakterystyczne
i nie ulegnÄ… zatarciu nawet po 25 latach.
Jeżeli ciała mają takie obrażenia to:
a) w trumnach nic nie ma
b) ciała będą wykradane z cmentarzy.

Pisałem o tym tutaj ok. 14-15 kwietnia 2010.
Pisałem tez o niezbędnych ekshumacjach.

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii
monotonną procesję i nierówną walkę
zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"  — Zbigniew Herbert

Data: 2010-12-20 17:53:23
Autor: Indiglo

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d0f7e31$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No to ekipa Tuska bedzi zebami sie zapierac zeby do
ekshumacji nie doprowadzic - to pewne.
Bylby to dla nich wyrok smierci - przynajmniej politycznej.

Data: 2010-12-20 17:57:26
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-12-20 17:53, Indiglo pisze:

No to ekipa Tuska bedzi zebami sie zapierac zeby do
ekshumacji nie doprowadzic - to pewne.
Bylby to dla nich wyrok smierci - przynajmniej politycznej.

  Moim zdaniem grajÄ… na czas, gdybym byÅ‚ dziennikarzem
zainstalowałbym monitoring niektórych cmentarzy.
Na 100% w najbliższym czasie trafiłbym doskonały materiał.
PO ma ludzi którzy są doskonale "obcykani" na cmentarzach.

PS. Jak to fajnie że google wszystko zapisują, za kilka
miesięcy odkopię to "przepowiednię" :-)

Data: 2010-12-20 12:59:26
Autor: Antenka
On 20 Gru, 17:57, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
W dniu 2010-12-20 17:53, Indiglo pisze:

> No to ekipa Tuska bedzi zebami sie zapierac zeby do
> ekshumacji nie doprowadzic - to pewne.
> Bylby to dla nich wyrok smierci - przynajmniej politycznej.

  Moim zdaniem graj± na czas, gdybym by³ dziennikarzem
zainstalowa³bym monitoring niektórych cmentarzy.
Na 100% w najbli¿szym czasie trafi³bym doskona³y materia³.
PO ma ludzi którzy s± doskonale "obcykani" na cmentarzach.

PS. Jak to fajnie ¿e google wszystko zapisuj±, za kilka
miesiêcy odkopiê to "przepowiedniê" :-)

--

Tomy M.

Sugerujesz, ¿e  do alabastrowego sarkofagu na Wawelu te¿ z³o¿ono puste
trumny? Chocia¿..kto wie. W tym kraju wszystko jest mo¿liwe.

Antenka

Data: 2010-12-20 18:19:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> napisał w wiadomości news:4d0f8a07$0$22793$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A kto miałby tę bombę podłożyć?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-20 12:55:18
Autor: Antenka
On 20 Gru, 18:19, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Indiglo" <indi...@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:4d0f8a07$0$22793$65785112news.neostrada.pl...

> U¿ytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci

> No to ekipa Tuska bedzi zebami sie zapierac zeby do
> ekshumacji nie doprowadzic - to pewne.
> Bylby to dla nich wyrok smierci - przynajmniej politycznej.

A kto mia³by tê bombê pod³o¿yæ?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Oczywi¶cie mi¶ Gogo

Antenka

Data: 2010-12-20 18:31:29
Autor: Indiglo

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d0f902f$0$22809$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem.
Moge tylko obserwowac poczynania naszego rzadu
w tej sprawie a sa one kuriozalne na skale swiatowa.

Data: 2010-12-20 19:26:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> napisał w wiadomości news:4d0f92f5$0$27028$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jakie to kuriozalne poczynania na skalę światową?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2010-12-20 19:53:48
Autor: mastodont
Jesli uzyto bomby termobarycznej
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0f9fda$0$27044$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0f92f5$0$27028$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0f902f$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Indiglo" <indiglo@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0f8a07$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d0f7e31$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-20 15:05, Indiglo pisze:

/cut brednie/

Nie wiem.
Moge tylko obserwowac poczynania naszego rzadu
w tej sprawie a sa one kuriozalne na skale swiatowa.
Jakie to kuriozalne poczynania na skalê ¶wiatow±?

Nie wiesz? Takie poczynania, ¿e ci±gle wygrywaj± wybory, to¿ to kuriozalne! Na ca³ym ¶wiecie powinien rz±dziæ PiS? Nieprawda¿?

Data: 2010-12-20 22:13:27
Autor: kefirh
Jesli uzyto bomby termobarycznej
W dniu 2010-12-20 15:05, Indiglo pisze:
To dowody leza w zalutowanych trumnach i gnija.
Minie jeszcze troche czasu i ich nie bedzie.

Obama 17 wrze¶nia 2009 dal sygnal -- mozet "ubijat".

k.

Jesli uzyto bomby termobarycznej