Je¶li zamachu nie by³o

Data: 2012-10-28 14:46:53
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o
Tylko jeden krok dzieli propagandê od groteski.
Brn±c za g³êboko w jedyn± s³uszno¶æ, nawet nie zauwa¿a propagandysta, jak z manipulatora staje siê pajacem.
Czasem wystarczy do tego jedno s³owo, aby dla wszystkich poza nim samym sta³o siê to oczywiste
W wypadku redaktora Wroñskiego z "Gazety Wyborczej" jest to fraza "tak zwani".
Konkretnie "tak zwani naukowcy, badaj±cy katastrofê smoleñsk±".
Jeszcze ¶mieszniej: "tak zwane ustalenia tak zwanych naukowców, badaj±cych katastrofê smoleñsk±".
Ci "tak zwani naukowcy" to najwybitniejsi w Polsce przedstawiciele instytutów technicznych, profesorowie i konstruktorzy, którzy badaniu problemów, o których siê wypowiadaj±, po¶wiêcili ca³e ¿ycie.
A ich "tak zwane ustalenia", jak je okre¶li³ Wroñski, to dyskusja w gronie fachowców, dyskusja najbardziej merytoryczna i rzeczowa, jak± sobie przy tym stanie wiedzy ¼ród³owej mo¿na wyobraziæ.
(...)A mo¿e redaktor Wroñski nie jest a¿ tak zakutym g³upcem, tylko tak dobrze udaje?
Mo¿e nawet w tak opancerzonym na w±tpliwo¶ci umy¶le, jaki niezbêdny jest do pisania wstêpniaków u Michnika, rodz± siê jakie¶ pytania, i w³a¶nie je chce pajac swym rechotem zag³uszyæ, bardziej ni¿ referaty wyg³oszone "w jednej wyk³adowej sali"?
Szczerze mówi±c, ma³o mnie interesuje, co siê dzieje w duszy redaktora Wroñskiego i innych osobników, którzy podobnie jak on zaprzedali siê oczywistemu k³amstwu.
(...) wyprodukowali dziesi±tki k³amstw, które ludzie pokroju redaktora Wroñskiego gorliwie upowszechniali: o czterech podej¶ciach, o naciskach, o l±dowaniu za wszelk± cenê, o generale w kokpicie, alkoholu we krwi czy k³ótni z pilotem na lotnisku, pijañstwie na pok³adzie, "debe¶ciakach" i "ostatniej rozmowie telefonicznej".
wiêcej w http://www.rp.pl/artykul/946674.html

Data: 2012-10-28 12:43:11
Autor: TJ_Blues
Je¶li zamachu nie by³o
On Sunday, October 28, 2012 9:48:07 AM UTC-4, mkarwan wrote:
Tylko jeden krok dzieli propagandê od groteski.

Mowisz o swoich postach, to pewne :-)

Poza tym; fight, fight, fight!!!!! Flame wars i trolling sa takie... tworcze :-)))

Data: 2012-10-28 21:03:31
Autor: JJR
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisa³

Mowisz o swoich postach, to pewne :-)

¯eby to jeszcze jego posty by³y. Trollownia doskonali siê w przeklejaniu Ziemkiewicza, bo sama nie jest w stanie niczego wymy¶liæ :)

--
pzdr,
Jêdrzej

Demokracja to taki ustrój, w którym ka¿dy mo¿e powiedzieæ to co my¶li, nawet jesli nie my¶li.

Data: 2012-10-28 21:36:23
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6k34j$pl4$1node1.news.atman.pl...
Mowisz o swoich postach, to pewne :-)
¯eby to jeszcze jego posty by³y. Trollownia doskonali siê w przeklejaniu Ziemkiewicza, bo sama nie jest w stanie niczego wymy¶liæ :)

Jaki jest sens wymy¶lania czego¶ co sam Ziemkiewicz do¶æ trafnie wymy¶li³.

Data: 2012-10-29 01:02:07
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 28.10.2012 21:03, JJR pisze:
[...]

A mo¿e Ty by¶ wymy¶li³ plan odszukania zdjêæ satelitarnych, co zaginê³y w prokuraturze i niewiadomo czy raz, dwa czy trzy razy?

Data: 2012-10-29 01:21:17
Autor: JJR
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³

A mo¿e Ty by¶ wymy¶li³ plan odszukania zdjêæ satelitarnych, co zaginê³y w prokuraturze i niewiadomo czy raz, dwa czy trzy razy?

Dlaczego ja mam wymy¶laæ? Ja trochê znam od ¶rodka lotnictwo wojskowe i ca³a moja rodzina ¶wiadkiem, ¿e w chwili kiedy siê dowiedzia³em o wypadku, powiedzia³em "idioci powtórzyli Miros³awiec". Jak kto¶ na si³ê przez mg³ê szuka ziemi to znajdzie, nie ma si³y.
Od tamtej pory w wielu miejscach próbowa³em t³umaczyæ ¿e 2x2=4, ale mi siê w koñcu odechcia³o.
Sprawdzam jeszcze co jaki¶ czas wyci±gi z kont, ale ¿adnych kremlowskich srebrników nie widaæ. Co¶ te tajne s³u¿by wcale nie s± takie sprawne :(

--
pzdr,
Jêdrzej

"Niezale¿na Komisja ¦ledcza", to taka, która ustali, ¿e Putin rozpyla³ mg³ê syfonem, a Tusk foli± po czekoladzie zak³óca³ pracê radaru. Ka¿dy inny wynik ¶ledztwa to MATACTWO!

Data: 2012-10-29 17:09:04
Autor: Tomek
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6ki7t$915$1node1.news.atman.pl...

Od tamtej pory w wielu miejscach próbowa³em t³umaczyæ ¿e 2x2=4, ale mi siê w koñcu odechcia³o.

Bo to nie ma sensu takie t³umaczenie.
Tak jak urojenia w schizofrenii z czasem wygasaj±
i wymagaj± podsycania tak trole w temacie S.
bêd± wiecznie te kwestie rostrz±saæ.
Po katastrofie mgr.in¿ J. Jêdrzejewski i Jan Gawêcki
(emerytowani piloci do¶wiadczalni)
mieli poprowadziæ spotkanie w Sekcji Lotniczej SIMP
odno¶nie przyczyn katastrofy w S. Nie przeprowadzili.
"Nie ma o czym dyskutowaæ"...
Tomek.

Data: 2012-10-29 22:39:22
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 29.10.2012 17:09, Tomek pisze:

[...]

Zmierz siê lepiej z jednym obrazkiem:

http://dl.dropbox.com/u/92710309/gubienki1.png

Data: 2012-10-30 16:08:04
Autor: Marcin N
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 2012-10-29 22:39, Smok Eustachy pisze:

Zmierz siê lepiej z jednym obrazkiem:

http://dl.dropbox.com/u/92710309/gubienki1.png

Ty za to zmierz siê z tym:
http://www.youtube.com/watch?v=ec1ZYKdwM4Y&feature=related

Jak to siê ma do teorii spiskowych?
Gdzie te bomby?
Detonowali bomby, gdy ju¿ szorowali o drzewa?

Warto sobie przypomnieæ te odg³osy z ostatnich sekund katastrofy.

--
MN

Data: 2012-11-04 00:27:49
Autor: Bruno
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Mon, 29 Oct 2012 22:39:22 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

Zdjêcie Amielina z ulicy Gubienki:
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449965343076290?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-11-04 12:37:27
Autor: Bruno
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Sun, 4 Nov 2012 00:27:49 +0100, Bruno napisa³(a):

[...]

Te same drzewa bez na³o¿onej sylwetki samolotu
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552448499765188418?banner=pwa&gpsrc=pwrd1

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-11-04 22:26:44
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 04.11.2012 00:27, Bruno pisze:
/.../
http://dl.dropbox.com/u/92710309/gubienki1.png
Zdjêcie Amielina z ulicy Gubienki:
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449965343076290?banner=pwa&gpsrc=pwrd1

Po pierwsze primo samolot co¶ ma³y taki.
Po drugie zgadza siê z wysoko¶ciami z raportu Millera? Czy za wysoko jednak?

Data: 2012-11-04 23:08:44
Autor: Bruno
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Sun, 04 Nov 2012 22:26:44 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Na swoim rysuneczku czepiasz siê drzewa z lewej strony. A ono tak jakby
ni¿sze od pozosta³ych. Nawet po przyciêciu.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-11-04 23:13:28
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 04.11.2012 23:08, Bruno pisze:
/.../
[...]

A wg MAKU to jakie drzewko tam powinno ocaleæ?

Data: 2012-11-05 21:12:28
Autor: Bruno
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Sun, 04 Nov 2012 23:13:28 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

W prezentacji na któr± siê tak usilnie powo³ujesz, mgr in¿. Marek D±browski
poczyni³ parê do¶æ dyskusyjnych za³o¿eñ. Po pierwsze poda³ wyci±g z
instrukcji: "przy locie na ma³ych wysoko¶ciach nad masywami le¶nymi, w
zale¿no¶ci od gêsto¶ci lasu, radiowysoko¶ciomierz mo¿e mierzyæ wysoko¶æ do
górnej krawêdzi koron drzew (gêsty las), lub do powierzchni ziemi (rzadki
las)", a nastêpnie za³o¿y³ ¿e las by³ rzadki i pomiar by³ realizowany do
powierzchni ziemi (twoja ukochana ulica Gubienki). K³óci siê to trochê ze zdjêciami lotniczymi i wykonanymi na miejscu
zdarzenia. Wszelakiego rodzaju chaszczy jest tam do¶æ sporo, a dodatkowo
czasu do czasu trafiaj± siê jakie¶ baraki. Widaæ to np. na tych zdjêciach: https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552449718081694130?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
http://wikimapia.org/17284390/pl/feralna-brzoza
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552448879424278290?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552448520659033634?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5552448499765188418?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
https://plus.google.com/photos/107906898396623830387/albums/5552448258916359489/5592184556715726258?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
Czy aby na pewno nie zak³óci³o to pracy RW?
Po drugie sama KBWLLP wykaza³a rozbie¿no¶ci pomiêdzy odczytem RW a ¶ladami
ciêcia drzew - strona 4 za³. 4.7 do protoko³u. Po trzecie - linia energetyczna. Strona 8 za³.4 do raportu: "Niewykluczone,
¿e linia energetyczna zosta³a zerwana nie bezpo¶rednio przez samolot, ale
przez konary drzew od³amanych kilkana¶cie metrów wcze¶niej i
przemieszczonych zgodnie z kierunkiem lotu samolotu."
Po czwarte pominiêcie przez mgr in¿. Marka D±browskiego szeregu kolejnych
¶ciêtych przeszkód: w kolejno¶ci: ¶wierki, brzoza, pojedynczy ¶wierk,
topola, topola, kêpa drzew. Zreszt± te przed brzoz± te¿ skrzêtnie pomija:
pierwsza brzoza, kêpa m³odych brzózek, kêpa m³odych brzózek, brzózki i
m³ode topole (strona 4 za³. 4.7 do protoko³u).

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-11-05 22:12:20
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 05.11.2012 21:12, Bruno pisze:
/.../
[...]

Da siê za³atwiæ, ¿eby samolot jeszcze podpompowaæ do góry tak ¿eby by³o to 6m od drzew, ale tu potrzebne bêdzie karko³omne za³o¿enie, ¿e raz ziemia, raz drzewa, raz ziemia, raz drzewa itp. Ma³o li¶ci jeszcze by³o.

Data: 2012-11-05 22:35:43
Autor: Bruno
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Mon, 05 Nov 2012 22:12:20 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

Wiem, wró¿ek o wymownym spojrzeniu nie na takie wysoko¶ci samolot si³± woli
podnosi³.
Mo¿e jednak siê odniesiesz do przedstawionych dowodów?
I jak wyt³umaczysz wyj±tkow± zgodno¶æ wskazañ RW i ¶ladów na drzewach przed
brzoz±?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-11-10 11:38:42
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 05.11.2012 22:35, Bruno pisze:
/.../
[...]

Dowodów? Makietek z poprzednimi drzewami brak.

Data: 2012-11-10 13:45:13
Autor: Bruno
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Sat, 10 Nov 2012 11:38:42 +0100, Smok Eustachy napisa³(a):

[...]

No w³a¶nie na twoich makietkach ich nie ma, a w innych ¼ród³ach s±. Inne ¼ród³a to m.in.:
-Amielin i jego ksi±¼ka;
-raport MAK;
-raport i protokó³ KBWLLP (bez których by¶cie nie wiedzieli, ¿e TAWS te¿
co¶ rejestruje).
ten wypadek wcale nie zacz±³ siê na brzozie. Przed brzoz± te¿ siê sporo
dzia³o.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2012-10-29 22:35:36
Autor: Smok Eustachy
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 29.10.2012 01:21, JJR pisze:
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³

A mo¿e Ty by¶ wymy¶li³ plan odszukania zdjêæ satelitarnych, co
zaginê³y w prokuraturze i niewiadomo czy raz, dwa czy trzy razy?

Dlaczego ja mam wymy¶laæ?

Bo wtedy by nie by³o tematu.
2. Da³oby siê okre¶liæ po³o¿enie fragmentów wraku bezpo¶rednio po katastrofie. W miarê bezpo¶rednio

[...]

Mia³e¶ iluminacjê jak widzê. Genera³a B³asika na fotelu 2 pilota te¿ widzia³e¶?

Jak mg³a mo¿e wyt³umaczyæ serie samobójstw, wypadków etc etc.

Data: 2012-10-30 01:33:13
Autor: JJR
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "Smok Eustachy" <smok@wurg.pl> napisa³

Dlaczego ja mam wymy¶laæ?
Bo wtedy by nie by³o tematu.

Ale to nie jest mój problem - tobie zdaje siê ich brakuje, to szukaj. Nie obci±¿aj swoimi k³opotami reszty ¶wiata, nikt ich za ciebie nie za³atwi.

Mia³e¶ iluminacjê jak widzê. Genera³a B³asika na fotelu 2 pilota te¿ widzia³e¶?

Nie widzia³em, ale te¿ jego obecno¶æ czy nieobecno¶æ nie ma dla mnie ¿adnego znaczenia. Zwierzchnictwo ma o wiele skuteczniejsze ¶rodki wywierania nacisku ni¿ proste stanie za plecami i szturchanie palcem.

Jak mg³a mo¿e wyt³umaczyæ serie samobójstw, wypadków etc etc.

Jakie znowu serie? Ludzi w ten czy inny sposób zwi±zanych z wyja¶nianiem wypadku jest kilkuset. Je¶li do tego doliczymy równie¿ takie zwi±zki jak archeologa który chcia³ jechaæ, znanego specjalistê lotniczego Andrzeja Leppera oraz rodziny tych ludzi, to mamy dobre kilka tysiêcy osób. W tym momencie ju¿ nie mamy serii, tylko zwyk³± statystykê.

--
pzdr,
Jêdrzej

Bóg stworzy³ cz³owieka, poniewa¿ rozczarowa³ siê ma³p±. Z dalszych eksperymentów zrezygnowa³.   -  Mark Twain

Data: 2012-11-05 22:50:37
Autor: /dev/SU45
Je¶li zamachu nie by³o

archeologa który chcia³ jechaæ, znanego specjalistê lotniczego Andrzeja
Leppera oraz rodziny tych ludzi, to mamy dobre kilka tysiêcy osób. W tym
momencie ju¿ nie mamy serii, tylko zwyk³± statystykê.

Co gorsza, spraw± z upodobaniem zajmuj± siê frustraci, ludzie pok³óceni z rodzinami (ten ekspert co go syn zabi³), bez perspektyw (ciekawe jakie s± szanse zatrudnienia jako technik pok³adowy w Jaku-40), z kompleksem ni¿szo¶ci (Radyjo Maryjo do takiej wspólnoty siê odwo³uje) itd

Data: 2012-11-05 23:39:39
Autor: JJR
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "/dev/SU45" <nie.ma.zupelnie@w.pl> napisa³

[...]

Fakt, teoretycznie wskazywa³oby to na wiêksze prawdopodobieñstwo pope³nienia samobójstwa ni¿ w grupie kontrolnej. Ale z drugiej strony to s± podobno szczerze wierz±cy katolicy a im nie wolno, wiêc jednak by siê niwelowa³o do przeciêtnej z ca³ej populacji :)

--
pzdr,
Jêdrzej

"Jest tylko jedna rzecz gorsza od urodzenia siê garbatym, to jest urodzenie siê garbatym artyst± w Polsce"
Witkacy.

Data: 2012-11-06 00:00:29
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik JJR napisa³:

to s± podobno szczerze wierz±cy katolicy a im nie wolno, wiêc jednak
by siê niwelowa³o do przeciêtnej z ca³ej populacji :)

A moja s±siadka przy ka¿dej okazji pluje jadem na wszystko: na dzieci, na m³odzie¿, na zwierzêta, na samochody, na samoloty, na bezrobotnych, na pracuj±cych, na ksiê¿y, na ateistów... chyba ¿e jaki¶ stoi obok. Ale co niedziela zasuwa do ko¶cio³a, wiêc jej wredno¶æ niweluje siê do przeciêtnej z ca³ej populacji. ;-)

Rafal "RAV" Miszczak        rav@e-rav.pl                  www.e-rav.pl
Skype: rav_wroc_pl_2          GG: 9783             tel: +48-606-198315

Data: 2012-11-06 23:21:41
Autor: Titus Atomicus
Je¶li zamachu nie by³o
In article <k79f9e$i8$1@node1.news.atman.pl>,
 "JJR" <jaxaANTYSPAM@uni.wroc.pl> wrote:

> [...]

Fakt, teoretycznie wskazywa³oby to na wiêksze prawdopodobieñstwo pope³nienia samobójstwa ni¿ w grupie kontrolnej. Ale z drugiej strony to s± podobno szczerze wierz±cy katolicy a im nie wolno, wiêc jednak by siê niwelowa³o do przeciêtnej z ca³ej populacji :)

No wlasnie z tymi szczerze wierzacymi to nie do konca tak. Obserwujac szczerze wierzacych obroncow smolenska na grupach dyskusyjnych widac ze teoria (znaczy doktryna) wyraznie rozmija sie z praktyka.
--
TA

Data: 2012-10-28 21:35:17
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3c7a640a-091a-405f-9699-837f291453a0googlegroups.com...
On Sunday, October 28, 2012 9:48:07 AM UTC-4, mkarwan wrote:
Tylko jeden krok dzieli propagandê od groteski.
Mowisz o swoich postach, to pewne :-)

Czemu robisz siebie durnia.
Cytujê, a nie mówiê o swojej postawie.

Data: 2012-10-28 22:05:39
Autor: Bartek Kacprzak
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6k4u7$gal$1usenet.news.interia.pl...

[...]

To po ..uj cytujesz??
SPIERDALAJ.

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-10-28 22:49:14
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:508d9e2d$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sam to zrób chamie

Data: 2012-10-28 17:24:01
Autor: PH
Je¶li zamachu nie by³o
Wujek Staszek do mnie telefonowa³ i prosi³ o przekazanie ci, gamoniu usnetowy, pozdrowieñ.

Spierdalaj oszo³omie.

Data: 2012-10-28 18:02:24
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "PH" <ph@w.ustach.abs> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6jm70$17g$1node2.news.atman.pl...
Wujek Staszek do mnie telefonowa³ i prosi³ o przekazanie ci, gamoniu usnetowy, pozdrowieñ.

Spierdalaj oszo³omie.

Sam to zrób chamie.

Data: 2012-10-28 19:00:25
Autor: Bartek Kacprzak
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6jof2$sau$1usenet.news.interia.pl...

Data: 2012-10-28 19:55:05
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:508d72c2$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2012-10-29 14:19:13
Autor: Jacek Osiecki
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Sun, 28 Oct 2012 18:02:24 +0100, mkarwan napisa³(a):
[...]

Jasno Ci napisali. Pieprzysz od rzeczy o jakich¶ bzdurach w miejscu, gdzie
nikogo Twoje wypociny nie interesuj±. Id¼ trollowaæ na prêgierzu.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-11-03 01:23:47
Autor: Titus Atomicus
Je¶li zamachu nie by³o
In article <slrnk8t431.8tp.joshua@tau.ceti.pl>,
 Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

> [...]
nikogo Twoje wypociny nie interesuj±. Id¼ trollowaæ na prêgierzu.

E, on na pregierzu i bez twojej zachety trolluje.
Zreszta na kilku innych grupach rowniez.
Piszesz, jakbys nie wiedzial.
:-(
--
TA

Data: 2012-10-29 16:12:02
Autor: Marcin N
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 2012-10-28 14:46, mkarwan pisze:
Tylko jeden krok dzieli propagandê od groteski.

Jestem otwarty na wszelkiego typu teorie. Nie pozna³em jednak ani jednej teorii z grupy (umownie) spiskowych. Zwykle "spiskowcy" skupiaj± siê na jednym czy drugim szczególe. Ja jednak chêtnie zapozna³bym siê z ca³o¶ciowym opisem, co siê tamtego dnia wydarzy³o.

Podsuniesz mi co¶? Mo¿esz napisaæ w³asnymi s³owami.

--
MN

Data: 2012-10-29 08:33:26
Autor: ArchieIl
Je¶li zamachu nie by³o
On 29 Pa¼, 16:11, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:
W dniu 2012-10-28 14:46, mkarwan pisze:
> Tylko jeden krok dzieli propagand od groteski.

Jestem otwarty na wszelkiego typu teorie. Nie pozna em jednak ani jednej
teorii z grupy (umownie) spiskowych. Zwykle "spiskowcy" skupiaj si na
jednym czy drugim szczeg le. Ja jednak ch tnie zapozna bym si z
ca o ciowym opisem, co si tamtego dnia wydarzy o.

Podsuniesz mi co ? Mo esz napisa w asnymi s owami.

mo¿e byæ?

Kaczyñski siê zabi³,
pozosta³ych porwa³o ufo.. ;)
ruscy byli do tego stopnia przygotowani na zamach, ¿e nie potrafili
siê przyznaæ, ¿e zamachu nie by³o.

a potem z zaskoczeniem obserwowali, ¿e nikt ich o robienie dowcipów
nie pozwa³ tylko wszyscy na powa¿nie rozpêtali tragediê smoleñsk±.

a opróæz tego zamach by³ przygotowany jako pocz±tek wielkiego z³a co
napad³o na ziemiê ¿eby uniemo¿liwiæ dokonanie najwiêkszych odkryæ
wszechczasów czyli perpetum mobile, czapki niewidki i ratatuja co
wszystkich w geniuszy zamienia.

Artur Górniak

P.S. no co... trzeba mieæ fantazjê dziadku... ;)

Data: 2012-10-30 04:13:19
Autor: ArchieIl
Je¶li zamachu nie by³o
On 29 Pa¼, 16:33, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
[...]

wsioki ruskie my¶la³y, ¿e zamach by³ po to ¿eby odzyskaæ sterowanie
nad wschodni± europ±...
st±d ich poparcie.

a ufo by³o po to ¿eby do wsioków dotar³o, ¿e ¶wiat chce ww iii bo to
takie elity ¶wiatem rz±dz±.

prosto, logicznie... i bez lansowania teorii, ¿e istniej± takie
wielkie wspania³e siatki masoñskie
do decydowania o losach ludzko¶ci.

po prostu nieudacznicy jak zwykle w swoim ¿ywiole.

Artur Górniak

Data: 2012-10-31 05:41:48
Autor: ArchieIl
Je¶li zamachu nie by³o
On 30 Pa¼, 12:13, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
> [...]
> wszystkich w geniuszy zamienia.

a ufo by³o po to ¿eby do wsioków dotar³o, ¿e ¶wiat chce ww iii bo to

ruscy s± tacy wielcy, ¿e zrobi± i perpetum mobile i czapkê niewidkê w
5 lat...

bo tyle wsiokom zosta³o.

no dobrze.
koniec teorii.

Artur Górniak

Data: 2012-11-14 14:37:21
Autor: Dariusz Laskowski
Jeśli zamachu nie było
On Sun, 28 Oct 2012 14:46:53 +0100, mkarwan wrote:

[...]

Wiem mkarwan aka Tzva Adonai, że uwielbiasz linki i nagłówki:

 http://groups.google.com/group/pl.pregierz/msg/a5eae3fb565134e7?dmode=source

 Date: Tue, 13 Nov 2012 11:13:03 +0100
 From: Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com>

 Użytkownik "rAzor" <ja.was@swawole.all> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

> Przede wszystkim, kmiocie, nie praktykuję takich sztuczek, więc
> sobie daruj. Przy okazji przypomnę, że gupiciul ghost swego czasu
> skasował kilkadziesiąt moich postów, więc może i w tym przypadku
> mamy do czynienia ze swoistÄ… prowokacjÄ….

 I odwracaniem uwagi od siebie?

Dlaczego raz siÄ™ podpisujesz mkarwan a raz Tzva Adonai? :->

http://groups.google.com/groups/profile?user=mkarwan@poczta.onet.pl
http://groups.google.com/groups/profile?user=tzva.adonai1@lycos.com

--
Dariusz Laskowski