Je¶li zamachu nie by³o

Data: 2012-10-28 17:24:01
Autor: PH
Je¶li zamachu nie by³o
Wujek Staszek do mnie telefonowa³ i prosi³ o przekazanie ci, gamoniu usnetowy, pozdrowieñ.

Spierdalaj oszo³omie.

Data: 2012-10-28 18:02:24
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "PH" <ph@w.ustach.abs> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6jm70$17g$1node2.news.atman.pl...
Wujek Staszek do mnie telefonowa³ i prosi³ o przekazanie ci, gamoniu usnetowy, pozdrowieñ.

Spierdalaj oszo³omie.

Sam to zrób chamie.

Data: 2012-10-28 19:00:25
Autor: Bartek Kacprzak
Je¶li zamachu nie by³o

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k6jof2$sau$1usenet.news.interia.pl...

[...]

SPIERDALAJ.

--
Bartek Kacprzak
EL ZXBlue9'99 Ave 1,8

Data: 2012-10-28 19:55:05
Autor: mkarwan
Je¶li zamachu nie by³o
U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:508d72c2$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
Wujek Staszek do mnie telefonowa³ i prosi³ o przekazanie ci, gamoniu usnetowy, pozdrowieñ.
Spierdalaj oszo³omie.
Sam to zrób chamie.
SPIERDALAJ.

Sam to zrób chamie

Data: 2012-10-29 14:19:13
Autor: Jacek Osiecki
Je¶li zamachu nie by³o
Dnia Sun, 28 Oct 2012 18:02:24 +0100, mkarwan napisa³(a):
[...]

Jasno Ci napisali. Pieprzysz od rzeczy o jakich¶ bzdurach w miejscu, gdzie
nikogo Twoje wypociny nie interesuj±. Id¼ trollowaæ na prêgierzu.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-11-03 01:23:47
Autor: Titus Atomicus
Je¶li zamachu nie by³o
In article <slrnk8t431.8tp.joshua@tau.ceti.pl>,
 Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

> [...]
nikogo Twoje wypociny nie interesuj±. Id¼ trollowaæ na prêgierzu.

E, on na pregierzu i bez twojej zachety trolluje.
Zreszta na kilku innych grupach rowniez.
Piszesz, jakbys nie wiedzial.
:-(
--
TA