Je¶li zamachu nie by³o

Data: 2012-10-29 16:12:02
Autor: Marcin N
Je¶li zamachu nie by³o
W dniu 2012-10-28 14:46, mkarwan pisze:
Tylko jeden krok dzieli propagandê od groteski.

Jestem otwarty na wszelkiego typu teorie. Nie pozna³em jednak ani jednej teorii z grupy (umownie) spiskowych. Zwykle "spiskowcy" skupiaj± siê na jednym czy drugim szczególe. Ja jednak chêtnie zapozna³bym siê z ca³o¶ciowym opisem, co siê tamtego dnia wydarzy³o.

Podsuniesz mi co¶? Mo¿esz napisaæ w³asnymi s³owami.

--
MN

Data: 2012-10-29 08:33:26
Autor: ArchieIl
Je¶li zamachu nie by³o
On 29 Pa¼, 16:11, Marcin N <marcin5.usun.wyka...@onet.pl> wrote:
W dniu 2012-10-28 14:46, mkarwan pisze:
> Tylko jeden krok dzieli propagand od groteski.

Jestem otwarty na wszelkiego typu teorie. Nie pozna em jednak ani jednej
teorii z grupy (umownie) spiskowych. Zwykle "spiskowcy" skupiaj si na
jednym czy drugim szczeg le. Ja jednak ch tnie zapozna bym si z
ca o ciowym opisem, co si tamtego dnia wydarzy o.

Podsuniesz mi co ? Mo esz napisa w asnymi s owami.

mo¿e byæ?

Kaczyñski siê zabi³,
pozosta³ych porwa³o ufo.. ;)
ruscy byli do tego stopnia przygotowani na zamach, ¿e nie potrafili
siê przyznaæ, ¿e zamachu nie by³o.

a potem z zaskoczeniem obserwowali, ¿e nikt ich o robienie dowcipów
nie pozwa³ tylko wszyscy na powa¿nie rozpêtali tragediê smoleñsk±.

a opróæz tego zamach by³ przygotowany jako pocz±tek wielkiego z³a co
napad³o na ziemiê ¿eby uniemo¿liwiæ dokonanie najwiêkszych odkryæ
wszechczasów czyli perpetum mobile, czapki niewidki i ratatuja co
wszystkich w geniuszy zamienia.

Artur Górniak

P.S. no co... trzeba mieæ fantazjê dziadku... ;)

Data: 2012-10-30 04:13:19
Autor: ArchieIl
Je¶li zamachu nie by³o
On 29 Pa¼, 16:33, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
[...]

wsioki ruskie my¶la³y, ¿e zamach by³ po to ¿eby odzyskaæ sterowanie
nad wschodni± europ±...
st±d ich poparcie.

a ufo by³o po to ¿eby do wsioków dotar³o, ¿e ¶wiat chce ww iii bo to
takie elity ¶wiatem rz±dz±.

prosto, logicznie... i bez lansowania teorii, ¿e istniej± takie
wielkie wspania³e siatki masoñskie
do decydowania o losach ludzko¶ci.

po prostu nieudacznicy jak zwykle w swoim ¿ywiole.

Artur Górniak

Data: 2012-10-31 05:41:48
Autor: ArchieIl
Je¶li zamachu nie by³o
On 30 Pa¼, 12:13, ArchieIl <ag-s...@argo.pl.eu.org> wrote:
> [...]
> wszystkich w geniuszy zamienia.

a ufo by³o po to ¿eby do wsioków dotar³o, ¿e ¶wiat chce ww iii bo to

ruscy s± tacy wielcy, ¿e zrobi± i perpetum mobile i czapkê niewidkê w
5 lat...

bo tyle wsiokom zosta³o.

no dobrze.
koniec teorii.