"Jeśli zapomnę o nich, Ty Boże na niebie zapomnij o mnie..."

Data: 2010-08-14 23:34:28
Autor: Charlie delta
"Jeśli zapomnę o nich, Ty Boże na niebie zapomnij o mnie..."
"Jeśli zapomnę o nich, Ty Boże na niebie zapomnij o mnie..."

I miłosierny Bóg widocznie zapomina o niewiernej, współczesnej Polsce,
o niewiernych Polakach - dozwalając na szatańskie rządy, na
tchórzliwych hierarchów, na plagi społeczne. Bo Bóg odwraca się się od
niewiernych, karze ich surowo.

http://www.bibula.com/?p=25663

"Jeśli zapomnę o nich, Ty Boże na niebie zapomnij o mnie..."