Data: 2010-08-23 13:51:21 | |
Autor: xbartx | |
[Alior] Je¶li zapomnia³e¶ CIF... | |
On Mon, 23 Aug 2010 11:46:29 +0200, guest wrote:
I mimo mojego błędu mam wrażenie, że bank nie stanął na wysokości To chyba Ty powinieneś pomyśleć przed wyjazdem a nie bank, nieprawdaż? -- xbartx |
|
Data: 2010-08-23 16:08:55 | |
Autor: DanW | |
[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... | |
W dniu 23-08-2010 15:51, xbartx pisze:
On Mon, 23 Aug 2010 11:46:29 +0200, guest wrote:A jeśli to nie wyjazd tylko wypadek i przykucie na kilka miesięcy do łóżka szpitalnego doprowadziło by do takiej sytuacji? |
|
Data: 2010-08-23 16:23:04 | |
Autor: guest | |
[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... | |
W dniu 2010-08-23 15:51, xbartx pisze:
To chyba Ty powinieneś pomyśleć przed wyjazdem a nie bank, nieprawdaż? To prawda. Ale jak już mi zdarzy się nie pomyśleć, to oczekiwałbym pomocy w rozwiązaniu problemu. Rozumiem i popieram politykę bezpieczeństwa chroniącą dostęp do danych wrażliwych osobom niepowołanym. Skoro uwierzytelnienie za pomocą podania danych osobowych jest zbyt słabe - to bank dysponuje i moim nr telefonu, i mailem poprzez który wielokrotnie wymienialiśmy korespondencję, więc to on może "otworzyć" sprawdzony kanał komunikacyjny. A tak to w imię "niedasizmu", procedur (lub ich braku) - bank nie potrafił zaproponować mi rozwiązania konkretnego i raczej niezbyt egzotycznego problemu. |
|
Data: 2010-08-23 18:03:22 | |
Autor: newsy | |
[Alior] Je¶li zapomnia³e¶ CIF... | |
U¿ytkownik "guest" <newspoolREMOVE@THISgazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i4u088$2bb$1news2.ipartners.pl...
W dniu 2010-08-23 15:51, xbartx pisze: A jakby ci kto¶ 'skroi³' laptopa i w ten sposób uzyska³ CIF to co by¶ wtedy powiedzia³? |
|
Data: 2010-08-23 19:31:07 | |
Autor: mvoicem | |
[Alior] Je¶li zapomnia³e¶ CIF... | |
(08/23/2010 06:03 PM), newsy wrote:
> Rozumiem i popieram politykê bezpieczeñstwa chroni±c± dostêp do danychA jakby ci kto¶ 'skroi³' laptopa i w ten sposób uzyska³ CIF to co by¶ wtedy To by powiedzia³ ¿e trudno, has³a jednak nie zna. Przecie¿ CIF to tylko login. Ty np. znasz mój login do gmaila i to bez krojenia laptopa, a jako¶ nie drê szat z powodu bezprzyk³adnego naruszenie mojego bezpieczeñstwa. p. m. |
|
Data: 2010-08-24 09:33:37 | |
Autor: guest | |
[Alior] Je�li zapomnia�e� CIF... | |
W dniu 2010-08-23 18:03, newsy pisze:
A jakby ci kto� 'skroi�' laptopa i w ten spos�b uzyska� CIF to co by� wtedy Zakładając, że udałoby mu się złamać AES'a i pozyskać CIF z szyfrowanej partycji - no cóż, pewnie napsułby mi krwi blokując konto poprzez trzykrotną próbę odgadnięcia hasła. |
|
Data: 2010-08-26 09:48:59 | |
Autor: xbartx | |
[Alior] Je¶li zapomnia³e¶ CIF... | |
Dnia Mon, 23 Aug 2010 16:23:04 +0200, guest napisał(a):
To prawda. Ale jak już mi zdarzy się nie pomyśleć, to oczekiwałbym No i masz takie rozwiązanie - wizyta w oddziale. Rozumiem i popieram politykę bezpieczeństwa chroniącą dostęp do danych Telefon i mail nie są w stanie w 100% potwierdzić, że osoba z drugiej strony to na pewno Ty. -- xbartx |
|
Data: 2010-08-26 14:32:33 | |
Autor: guest | |
[Alior] Jeśli zapomniałeś CIF... | |
W dniu 2010-08-26 11:48, xbartx pisze:
Dnia Mon, 23 Aug 2010 16:23:04 +0200, guest napisał(a): Nie rozumiemy się. Wizyta w banku to propozycja rozwiązania problemu (w moim przypadku niespełnialna) a nie jego rozwiązanie. W moim przypadku rozwiązaniem problemu byłoby znalezienie sposobu na zdalne przekazanie mi CIF i zrobienie tego. Skoro uwierzytelnienie za pomocą podania Argumenty dryfują powoli w stronę, w której zacznę się zastanawiać, czy wizyta w banku osoby z dokumentem na 100% potwierdza jej tożsamość - a może dokument sfałszowany, a może bliźniak podstawiony... Myślę, że po zadzwonieniu na moją komórkę i zadaniu paru pytań z danych widniejących w systemie możnaby zminimalizować ryzyko udostępnienia - w końcu nie hasła, ale loginu wymagającego podania tegoż - klientowi. A tak to fakt jest taki, że procedury są tak skonstruowane, że potrafią skutecznie "uchronić" właściciela przed dostępem do jego konta. Jak dla mnie wylanie dziecka z kąpielą. |
|
Data: 2010-08-26 12:45:18 | |
Autor: xbartx | |
[Alior] Je¶li zapomnia³e¶ CIF... | |
Dnia Thu, 26 Aug 2010 14:32:33 +0200, guest napisał(a):
A tak to fakt jest taki, że procedury są tak skonstruowane, że potrafią To zgłoś to po prostu do banku. Bank jak każda firma ma jakieś procedury i albo takiej sytuacji, jak Twoja, nie wzięli pod uwagę, albo wzięli i nie chcąc sobie komplikować życia, zrobili jak zrobili, ciężko powiedzieć jak jest naprawdę. Bank to taki mały "system" a z "systemem" raczej nie wygrasz ;) -- xbartx |
|