Jessu, jaki ja jestem dowcipny i b³yskotliwy.... ;}

Data: 2009-08-17 10:47:22
Autor: Tzva Adonai
Jessu, jaki ja jestem dowcipny i b³yskotliwy.... ;}
Data: 2009-08-17 20:39:18
Autor: MH
Jessu, jaki ja jestem dowcipny i b³yskotliwy.... ;}
http://w662.wrzuta.pl/obraz/6foyfCzX4b1/kazirodztwo

No to jak to jest ?? Przecie jak siê chwali³e¶ , twoja siora robi pa³y menelom na
przystankach autobusowych ...

MH

Data: 2009-08-17 22:24:14
Autor: awe
Jessu, jaki ja jestem dowcipny i blyskotliwy.... ;}
Janku i tak nie doczekasz sie potomka wiec to praktycznie bez znaczenia
awe

Jessu, jaki ja jestem dowcipny i b³yskotliwy.... ;}