Jest "Irlandia" !!!

Data: 2009-11-08 16:20:29
Autor: matador
Jest "Irlandia" !!!

http://tinyurl.com/ydehmwh

matador.

Data: 2009-11-08 18:40:49
Autor: Hans Kloss
Jest
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
Jest "Irlandia" !!!
http://tinyurl.com/ydehmwh

Bardzo mi przypadł do gustu jpierwszy z komentarzy:
"Zawsze mówiłem że ateiści to pożyteczne insekty w kulturowym ekosystemie
człowieka. Żadna homilia żadnego papieża nie przypomniałaby tak skutecznie
coraz bardziej indyferentnym religijnie Włochom o potrzebie publicznego
wyrażania własnej wiary. Ateistyczne insekty są naprawdę pożyteczne, trzeba
tylko starać się utrzymywać ich "populację" na odpowiednio niskim poziomie.
Właściwie wypada im tylko podziękować za skutki ich "działalności"

A ja, człowiek malej wiary, myślałem sobie dotychczas  że swołocz pokroju
boukuna, obesranego bacy, cycka czy klameckiego nadaje się jedynie jako żywe
cele na strzelnicę ewentualnie jako nawóz pod ekologiczną uprawę pomidorów.
Niniejszym zmieniam zdanie, choć oczywiście popieram pomysł kontrolowania
liczebności antyklerykalnego ludzkiego bydła (jakiś system koncesjonowanych
odstrzałów?)
J-23

Data: 2009-11-08 21:45:22
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Jest
Hans Kloss wrote:

[...]

Ateiści dosyć często są sumieniem wierzących.

--
Pit

Data: 2009-11-08 22:40:49
Autor: VicAbarca
Jest
Pit Kowalski albo Nowak пишет:
Ateiści dosyć często są sumieniem wierzących.

Ateisci sa bardzo waznym elementem wiary. Jak opozycja w systemie demokratycznym.

--
Vic

Jest "Irlandia" !!!