Jest, Jest! Czeciape³oska odnios³a sukces!

Data: 2011-04-04 19:18:16
Autor: pluton
Jest, Jest! Czeciape³oska odnios³a sukces!
musia³ od nich p³aciæ VAT. Pani w okienku sama nie wiedzia³a, dopiero
po telefonicznej konsultacji z kole¿ank± powiedzia³a mi, ¿e nie, je¶li
zmieniê opis mojej dzia³alno¶ci w REGON na "internetowa sprzeda¿

No widzisz, ile zlego moze zrobic jedna picowska niekompetentna urzedniczka
?

Nullification

Jest, Jest! Czeciape³oska odnios³a sukces!